Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

memberw

Guerilla 2008

Recommended Posts

Wow nu al oogsten

 

daar kan ik alleen nog maar van dromen

 

Volgens jaar gaan bij mij de New dame blanche zden ook de grond in

 

Succes met oogsten

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fc, nee de geoogste planten waren echt klaar,de geoogste planten zijn ook echt dik en alle draden waren bruin, dan neem ik geen risico meer. ook waren er enkele takken van een paar planten bevrucht en die waren ook klaar.

de andere planten kunnen nog wel even dus die blijven nog wel even staan

 

@da dende, thanx man , dat gaat wel goed komen :(

 

@driesken , thanx dude

 

@cannabiiznis, nee boobytraps en dat soort zieke dingen doe ik niet aan ;) er lopen ook nog dieren in het bos weet je

en als ze het vinden hoop ik dat ze er gelukkig mee worden,heb zelf ook wat gevonden maar ik laat het staan.heb aan mijn eigen wel genoeg nu

 

@db,thanx man ,ze ruiken iig heel erg lekker zoet, de the one kruising steekt er wel boven uit

 

 

 

laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zou ook niet willen als ik gewoon aan het kijken was op een spot die ik toevalig tegenkwam in een val liep ;)

daarom dat ik het ook niet heb gedaan, maar begin toch te twijfelen om iets te maken alleen al om te zien of er iemand heeft gelopen ofzo en niet iedereen wil je wiet scoopen er zijn ook mensen die het veldje alleen korthakken

maar bij jou gaat het goed dus houden zo he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man,

 

Echt kei hard dat ze zo vroeg te oogsten zijn!

 

Is de wiet goed volgepompt(harde topjes) of toch een beetje fluffy?

 

Groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wierieman lekker man ik heb de eidbei's vorrige week ook geoost zijn mooi hard ik heb wel een paar onder takken laten zitten die toppjes konden nog even

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabizznis,maak een stukje aarde los en onkruid vrij, maak het egaal en als je hierin (voet)sporen ziet staan weet je wat er op je spot loopt :lol:

 

@fc, ja echt helemaal klaar,het ging ook maar om 9 planten (van de 80 overgebleven NDBs)dus er volgen nog een aantal oogsten.

deze toppen waren al hard uitgebloeid ,alle zaaddozen waren helemaal opgezwollen en alle haren waren bruin

langer laten staan is dan vragen om rot.

 

@labuena hierba, ik zag de fotoos in je topic , dat ziet er ook erg lekker uit hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

knip je nat of droog? Hoe verwerk jij zulke grote hoeveelheden zegmaar?

 

Je zal het er nu iig wel druk mee hebben!

 

Groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fc ,

ik haal op de guerillaplek al het groffe blad er al af,door het grote blad eraf tehalen en de takken op 40 cm af te knippen kan ik het makkelijk in tassen stoppen.

als het droog is dan wordt het netjes bijgeknipt

 

ik heb het de komende 2 maand wel aardig druk ja

 

laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello Wierieman ,

 

 

Leuke guerilla kerel .

Heb jaartje of 2 gelede advies gehad van Dame Blanche en wil het soortje zeker uitprobeere . Ik heb probeeren te zoeken naar New dame blanche maar vind het nergens .

Enkel de normale Dame blanche . Waar heb je ze besteld ?

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kleine kweker, thnx man

 

@ pelske ,veel plezier heb ik nooit aan knippen, vind het echt kutwerk

 

@ThaCronic, NDB is nergens te koop

ik heb de zaden ook van db gekregen,en heb vorig jaar en afgelopen winter een zadenkweek gedaan

vandaar dat ik ze nog heb :D

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godskolere wat ziet dat er geil uit zon lijntje op de zolder :D

 

Wel relaxed dat de NDB al klaar is, handig om in etappes te oogsten als je verschillende soorten hebt. Met name als je in de eigen tuin ook wat hebt staan ivm rippers. Is nooit alles tegelijk klaar.

keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he allemaal,

 

vandaag zijn we weer bij de NDB plek geweest,alleen geen fotoos kunnen maken omdat mijn camera stuk is

zal voor de volgende keer een camera proberen te regelen

 

we hebben weer 4 shoppers volgepropt met wiet kunnen meenemen,waren 14 planten,en er staan nu nog ongeveer 60 planten die nog geoogst moeten worden :wOOt

 

@slappy,thnx man , en er komt nog veeeeeeel meer bij :P

 

@wietrokertje, volgend jaar gaat het helemaal goed komen dude :o

 

laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, mooie opbrengst lijkt me! Die npk korrels, welke waarde hebben die? En hoe vaak ging je die gaan strooien?

Nog veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige oogst man al!! Maar laat ons snel eens meegenieten van de andere planten dan eh :o

 

Wil die opbrengst wel eens droog zien :) zullen wel aantal zakjes zijn :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

he allemaal,

 

bijna alle NDB is al weg, het was bijelkaar 4330gr van beide ndb plekken.

hele mooie witte wiet dat ik als shopwiet heb weggedaan, de laatste planten zijn op 27 september overrijp geoogst door het slechte weer wel wat rot in de plante maar niet dramaties

er staan nog 2 NDB die ik helemaal bevrucht had ,heb een aantal takken geoogst en de rest mag van mij rotten

alle specials zijn ook al weg, dat was 600gr, een beetje later als de NDB(4okt)ook mooie witte wiet maar wel wat kleiner en losser dan de NDBs,bijna nauwelijks rot in de planten terwijl er geen meeldraadje meer opzat

de earlygirl en de outsider heb ik uit de grond getrokken , deze begonnen nu pas te bloeien :o

 

er staat nu alleen nog het PP veldje en 2 veldjes met BigBlue en the curch

dezen worden waarschijnlijk volgende week geoogst

 

nog steeds geen camera :o dus heb geen fotoos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...