Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FrankS

Waarom voel ik me zo vaag direct na het blowen

Recommended Posts

Direct na het blowen, voel ik me altijd heel "verrot" vind ik... Ik kan me dan ook nie goed bewegen, geen zin aan.... zweten.. krijg het heel warm..

 

tis dan heerlijk om ff te liggen.. en muziekje op te zetten (hardhouse!!) maar als ik in de stad ben.. en ff jointje wil roken.. kan dit nie...

 

Ongeveer 30 mins na het blowen voel ik me wel P E R F E C T!, en daarna kan ik dan ook zo veel blowen als ik wil.. zonder dat luie, zweterige gevoel te hebben als na me eerste joint.

 

Ik rook niet, totaal nooit never niet, alleen joints in het weekend. Ik rook ong. een halve joint( 0.2-0.3 gram) en dan heb ik dat gevoel al. Ik draai met extra milde shag.

 

Weet iemand wat dit is? en hoe ik het misschien kan vermeiden ofzo?

 

alle antwoorden zijn hulpzaam, bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoiets heet high of stoned zijn

 

daar doe je het allemaal voor denk ik als je het om de goeie redenen doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah maar ik vind zweterig zijn, niks door je strot kunnen krijgen enzo, niet bepaald tjill..

 

Maargoed, heb zonet klein beetje puur geprobeerd... dat was erg lekker

 

denk dat ik dat gewoon in vervolg doet!!

 

 

maar dan nu, wat is een lichte dosis (voor puur) in grammen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt eraan hoe je puur wil roken. Je kan gewoon een reefer(pure joint) draaien of met de bong of een gewoon pijpje. Als ik een pure draai dan doe ik er net zoveel in als een gewone joint met tabak. Als ik van de bong rook dan doe ik gewoon het kopje vol en als ik een gewoon pijpje gebruik gooi ik hem niet eens vol want dat werkt bij mij persoonlijk heel goed.

Je hoeft in ieder geval niet meer te roken als je puur rookt, ik gebruik vaak zelfs minder als dat ik met tabak zou roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha jah, je gebruikt dan netzoveel als voor gewone joint.. maar je doet gewoon de tabak bij het tipje.. en de wiet aan het uiteinde?

 

 

dat lijkt me een goeie oplossing!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned is eerder loom, high zijn is veeel zaliger man!! dan voel je je zo goed in je vel, kan je alles aan, (ik wil smoren nu :P) stoned zijn is ook eens leuk, maar high vind ik nog altijd het beste, en ik rook zelf mjah, en de oplossing van mariman is goed jah :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe zit dat eigenlijk met die pijpes om puur te roken? wil ik ook wel eens proberen

 

weet iemand hoe dit in ze werk gaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je steekt een beetje in je dopje(zorg dat er filtertjes in zitten!!) en houd briquee erboven, trekt de vlam erin(niet binnentrekken!! is niet zo gezond :P) en dan staat je wiet te smeulen en trek je die rook in :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ook door de tabak zij dat je je zo slecht voeld. als je geen tabak rookt zou ik er nu ook niet mee beginnen hoor. smerige boel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aha jah, je gebruikt dan netzoveel als voor gewone joint.. maar je doet gewoon de tabak bij het tipje.. en de wiet aan het uiteinde?

 

 

dat lijkt me een goeie oplossing!!

 

Ja zo doe ik het altijd! Gewoon een beetje tabak bij de tip en dan gewoon weed tot het einde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe'k ook altijd, alleen aan het uiteinde ook een beetje shag.

 

D'r wil nogwel eens wat uitdonderen als je hem draait.. zonde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

briquette is toch een aansteker in het belgies?

 

maar ik gooi er zo veel mogenlijk in mn pijpie en dan doe ik m gewoon goed aanhijsen met een lange vlam erbij niet groot gewoon lang. zodat je de vlam er echt in ziet gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

brique=aansteker, en jah vlam erin trekken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

en BTW belgies bestaat niet hé. het is vlaams. niet dat ik dit slecht bedole of zo :P :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik mn doel wel bereikte want iedereen snapte wat ik bedoelde met belgies

 

mijn excussus hiervoor het is vlaams

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlaams bestaat eigenlijk ook niet, het is nederlands, want anders zou vlaams enkel over oost en west vlaanderen handelen, dus is het nederlands, zoals bij onze noorderburen :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

woon jij in belgië scamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

amai nonie, in Oost vlaanderen, waarom vraag je dat? heb ik het verkeerd ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ook altijd puur, maar ik maak m'n filter gewoon langer ipv een beetje tabak te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn belgen nou echt zo dom of lijkt het maar zo :?: :P 8O :P :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerel, ge moet nie stoeven da ge slim zet zenne!! :P

btw, dat beetje tabak derin is omdat anders je wiet soms nog door je filter kan, en als ie te warm wordt op het einde, dan is je wiet niet weg!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
amai nonie, in Oost vlaanderen, waarom vraag je dat? heb ik het verkeerd ofzo?

 

neej ik kreeg nu pas de indruk dat je in belgië woont. maar oost vlaanderen ligt dat niet in belgië?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rook ook altijd puur, maar ik maak m'n filter gewoon langer ipv een beetje tabak te gebruiken.

 

Voor de duidelijkheid calimero: Een tip is geen filter :P het filtert nix het zorgt er allleen voor dat je geen sjek in je bakkus krijgt, dat je je lippen niet brandt aan het eind, en om de rook "flow" te verbeteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...