Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cannaz

Afgaan, Easy Sativa, Skunk Nothernlight & Strawberry Haze 2008

Recommended Posts

Thnx voor de steun, heb nog wel 3 planten over van de afgaan en de sativas zijn allemaal weg..

 

Ik heb een sterk vermoeden van wie het gedaan heeft, als ik de dader te pakken heb laat ik het weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopen dat ze daar met de vingers van afblijven, van je andere planten.

Ik vind dat je met je vingers van andermans spullen af moet blijven.

 

 

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey cannaz hebben ze geen voetsporen ofzo achtergelaten?

 

.. k hoop dat het met de rest van je planten wel goed komt, want dit gun je niemand!.

 

mogen de rippers sterven aan een pijnlijke dood :doctor:

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kan je, om dieven afteschikken, zo'n lamp halen met een bewegingssensor. Als het licht dan aangaat schrikken ze zich rot!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lullo

Ze moeten inderdaad met hun poten van je spullen afblijven en zodra ik erachter ben wie het zijn zullen ze dit soort streken niet meer flikken!

 

@bruutrulez

Heb idd gezocht naar sporen maar was op wat zand na niks te vinden..

 

@BleZZzZ

Zat ik ook al aan te denken ja zon lamp, alleen vinden de planten dat denk ik niet zo fijn als het elke keer licht word als mijn kat voorbij loopt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben inmiddels weer een beetje bijgekomen van het verliezen van mijn kindjes :smoke

 

Dus zal verder gaan met updates over de planten die ik nog over heb..

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote hoor, bewaak/bescherm je planten maar goed.. en zaai evt nog wat bij, kan nog best.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het echt ziek en zielig dat menssen iemand ze planten jatten ik ben er ook bang voor hier heb ik ook van dat zoort verguuren woonen ik heb er over zitten denken om planken met spijker er in als ze dan over de hek heen spingen dan heb ze paar spijker in hun voeten zitten :smoke meschien indee voor je suc6 verder man groetjes misty in roots

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomas

Ik had gelukkig nog wat stekken gemaakt van een afgaan dus heb nog wel wat extra nu, maar als ik ze wil verduisteren zullen ze niet echt groot meer worden ben ik bang..

Het begint gelukkig wel goed weer te worden nou!

 

@misty in roots

Haha planken met spijkers liggen er al, had ik ook al bedacht :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannaz

 

Klote voor je man

Ik snap niet hoe iemand het in zijn hoofd kan halen iemand zijn planten te pikken ( afknallen k jong)

Je kan een webcam ophangen aansluiten op je computer, je heb een programma (bv. Crime Catcher 3.0 )die maak foto's als er beweging in de tuin is heb je altijd de dader op foto' ;), zou dat niet leuk wezen om dan even langs te gaan even met een snoeischaar zijn vingers inkorten :) :oeps :smoke :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bazookasam

 

Ja zat ook al aan een webcam te denken, maar ik denk dat je snachts erg weinig ziet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik nog over heb staat er op het moment zo bij, ik heb gelukkig nog stekjes gemaakt voor ze gejat werden maar denk niet dat die nog groot gaan worden.

Dus ik heb besloten dat ik de 3 grote afgaans ga verduisteren en de rest gewoon hun gang laat gaan.

Over een paar dagen ga ik beginnen met het verduisteren, moet nog iets van een paar grote kartonnen dozen ofzo ergens vandaan zien te halen..

 

Verder is het mij opgevallen dat de afgaan in de vaste grond toch een stuk groter is geworden dan die in de pot en de kuip.

Die in de pot en de kuip zien er daarintegen wel wat verfijnder en minder grof uit ook de kleur is donkerder en mooier.

 

gallery_13530_5215_2803780.jpg gallery_13530_5215_1565423.jpg

 

gallery_13530_5215_1743306.jpg gallery_13530_5215_257144.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik de fotos van mn vorige post had gemaakt heb ik mijn planten wat npk mestkorrels gegeven.

Ben een paar dagen niet thuisgeweest en zag vandaag dat ze echt flink gegroeid zijn.

De grootste is nu zo ongeveer 1,70 en de stekjes zijn ook echt flink gegroeid, mischien dat dat toch nog wat word :D

En de plant die ik een aantal weken geleden getopt heb begint 2 mooie hoofdtoppen te vormen.

Nou moet ik alleen wel snel gaan beginnen met verduisteren, ben er alleen nog niet helemaal uit hoe..

Mischien dat er hier iemand goeie tips of suggesties heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gisteren bij de Boerenbond een flink stuk zwart zeil gehaald waar geen licht doorheenkomt.

Bij de gamma wat pvc pijpjes en ga daar een frame van bouwen rond de planten waar ik elke avond het zeil overheen kan gooien.

Heb dit systeem volgens mij ookal bij iemand anders gezien hier op het forum.

 

Verder ga ik deze uber-relekste verduistertabel van wazzup gebruiken :D

gallery_5211_120_204524.jpg

 

Moet overigens wel op gaan schieten als ik er nog wat aan wil hebben!

Weet iemand de bloeitijd van een Afgaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_13530_5215_784291.jpg gallery_13530_5215_713453.jpg

gallery_13530_5215_248924.jpg gallery_13530_5215_1345776.jpg

gallery_13530_5215_496503.jpg

 

Zo stonden ze er 10 dagen geleden bij, heb al nieuwere foto's maar moet ze nog even op mn pc zetten zijn inmiddels weer een flink stuk groter!

Heb een week of 2 geleden ook een verduister-hok gebouwd maar is niet echt gelukt.

Had van pvc-pijpen een geraamte om mijn dames heen gebouwd met het idee daar een zwart zeil overheen te gooien.

Alleen toen het eenmaal stond zeil eroverheen gegooid en bleek het niet 100% te verduisteren want ik zag de zon nog terwijl ze mij bij de boerenbond hadden verzekered dat er geen licht door zou komen.

Daar kwam bij dat het binnen no-time 80 graden was onder het zwarte zeil en dat het een zwaar kutwerk was om het eroverheen te gooien en af te halen.

Dus ben bang dat het verduisteren tot volgend jaar moet wachten..

Zie al die regen alleen nog niet zo zitten dus ga denk nog wel een afdakkie bouwen tegen de regen anders word het weer meer rot dan top.

Verder zie ik btw nog geen bloeiverschijnselen ;)

Ben al wel begonnen met de terra flores.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_13530_5215_617195.jpg gallery_13530_5215_737761.jpg

gallery_13530_5215_669359.jpg gallery_13530_5215_652153.jpg

gallery_13530_5215_646710.jpg

 

gallery_13530_5215_690504.jpg

gallery_13530_5215_1034968.jpg

 

Deze pics zijn van 3 dagen geleden, met nog steeds geen bloeiverschijnselen..

Is het normaal dat dit zolang duurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga denk trouwens maar een afdak bouwen, want al die regen kan nooit goed zijn en ze bloeien nog niet eenss..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afdakje is en heel er goed idee, maar ook hieronder word het warm.

 

eventuel wit folie dat de zon afschermd met zwart aan de binnenkant zou een oplossing kunnen zijn.

 

 

 

p.s. Je planten zien er echt goed uit hoop dat je er een mooie oogst vanaf haalt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de reply, maar zat eerder te denken aan van die kunstof doorzichtige golfplaatjes.

Ik wil toch juist alle warmte en zon vangen met dit kutweer..

 

Tijd voor een update, de eerste bloeiverschijnselen zijn te zien!

 

 

 

Helaas blijkt de skunk x nothernlight een kerel te zijn terwijl ik toch echt dacht dat het een vrouwtje was..

Zou deze mijn andere planten al bevrucht kunnen hebben? Hoop het niet iig!!

gallery_13530_5215_180617.jpg

gallery_13530_5215_1474714.jpg

gallery_13530_5215_1279607.jpg

 

 

Mijn Afgaans staan er ook mooi bij, vooral die in de vaste grond is echt een flinke boom ;)

Mijn strawberry haze staat er ook tussen en heeft qua lengte mijn afgaan boom ingehaald ;) maar in de breedte is er weinig actie..

gallery_13530_5215_2264874.jpg

gallery_13530_5215_576898.jpg

 

 

Dikke stam van de boom

gallery_13530_5215_314911.jpg

 

 

De beginselen van de bloei komen ook enigszins in zicht bij de afgaans..

gallery_13530_5215_1187689.jpg

 

 

Op sommige plekken beginnen de bladeren van de afgaans al gelige en paarsachtige plekken te vertonen, is dit normaal zo vroeg in de bloei?

gallery_13530_5215_1008903.jpg

gallery_13530_5215_291224.jpg

gallery_13530_5215_291479.jpg

 

 

De strawberry haze is er duidelijk eerder bij met de bloei, misschien dat de erg kleine pot die helemaal propvol geworteld zit er iets mee te maken heeft..

gallery_13530_5215_636695.jpg

gallery_13530_5215_95960.jpg

gallery_13530_5215_414275.jpg

gallery_13530_5215_94517.jpg

 

 

Verder nog wat van de afgaan stekken die ik nog gemaakt had net voor mijn planten gejat werden

gallery_13530_5215_562045.jpg

gallery_13530_5215_692430.jpg

gallery_13530_5215_1082707.jpg

gallery_13530_5215_425867.jpg

 

 

Heb pas geleden ook nog wat stekken gemaakt van de strawberry haze die ook al in de bloei gaan..

gallery_13530_5215_950494.jpg

gallery_13530_5215_234164.jpg

 

 

De dames krijgen allemaal al een tijdje flores

gallery_13530_5215_1396864.jpg

 

 

 

Dat was em weer voor vandaag, tot binnekort :(

Reacties worden zeer gewaardeerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Cannaz.

 

Mooi beginnede topjes overal in :dope: zien er allemaal gezond uit.

Die bladverkleuring is niet erg :P

Heb vroeger ook een aantal jaartjes afgaan gehad. ( buiten )

Zie ze dus graag :D

 

 

Gr knutsel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx ;)

Bladeren worden steeds paarser ziet er wel nice uit!

 

Ik snap er helemaal niks van, keek vandaag naar de strawberry haze stekken die je op de laatste 2 fotos ziet.

En er zat een mannetje tussen :s terwijl de moeder toch duidelijk een vrouw is en de andere stekken ook..

Of zou deze al bevrucht kunnen zijn door mijn skunk x nothernlight die ik laatst heb weggegooid??

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stuifmeel zakjes zien er op de foto toch nog dicht uit, dus bestuiving dat denk ik niet .

maar wat zie je aan de stek ? zaden hulsjes of een mannelijke bal ?

ik heb hier namelijk buiten soortgelijk voor, ik heb stekken van men snow white moeder buiten staan en

in sommige toppen vormt er zich 1 of meerdere zaden. en een plant van uit zaad (outdoor mix)

staat bijna vol zaden en die er naast staat geen zaden te bespeuren ;)

maar controleer je stek en moeder ervan nog eens goed, de moeder kan even goed een herma zijn!

je planten / struiken zien er wel mooi uit ;)

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hoef ik iig me geen zorgen te maken over bevruchting.

Zag er echt uit als mannelijke ballen, terwijl de moeder uit een feminised zaadje komt.

Heb haar nog helemaal gecheckt maar vertoont geen herma-verschijnsellen..

Thnx! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...