Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guttierez

Afrikaanse Wiet

Recommended Posts

Môgge.

Ik ben op zoek naar Afrikaanse wiet. Van die wiet waar je niet zo debiel stoned van wordt. Van die wiet vol met zaadjes en stokkies, zodat je met een krant kan laten zien hoe je met één hand zaad van wiet kan scheiden alsof je goud uit de rivier aan het zeven ben. Van die wiet waar je wel zeven joints per avond van op kan omdattie zo mild is. Die wiet die niemand meer lijkt te willen roken en die daarom nergens meer te vinden is .

Dus, lieve vrienden, richt ik me tot jullie in de hoop dat iemand mij verlossing kan bieden met een adres ergens in Rijnmond. En dan niet zomaar een adres hè, zoals 'Hoofdstraat 1' of zo, maar een adres van een shop die Afrikaanse wiet verkoopt. Van die slappe, weetjewel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon naar de dierenzaak gaan, en een zak vogelzaad kopen waar hennep door zit.

ik heb dit eens gekweekt toen ik nog maar 12 was, en heb er toch wel wat aan over gehouden, zo'n 50 gram veel- te --droge- niet -te -roken- wiet -zonder -thc. wat je eigenlijk met een soortje als dat zou moeten doen is het kruisen met g13, is het meteen wat sterker :o , van kruisen enz weet ik niks af, maar je kunt dan beter naar de import wiet vragen in een shop met veel keus, meestal hebben ze ook wel iets als jamaicaanse of een mislkte oogs, of marokaanse met teveel zaad erin :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een andere mogelijkheid is om even bij een seedshop te kijken naar wiet die als high geclassificeerd staat met een percentageindicatie rond de 5-8%, dan zet je daar een paar plantjes van neer en zo kweek je biologisch je eigen wiet, dat klinkt toch veel beter dan het uit de shop halen :P ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Piet, grapjurk. Sta ik daar bij bijvoorbeeld Corries Dierenwinkeltje en vraag ik naar vogelzaad met Afrikaanse hennepzaadjes erin. Sta ik toch mooi voor lul in Corries Dierenwinkeltje. Maar ik ben de lulligste niet, ik doe het als jij dan ooievaarskuitenvet gaat halen.

 

Kees, je hebt voor een groot deel gelijk. Echter, ik heb dat al een paar keer gedaan en het is toch niet hetzelfde. Het gaat me namelijk niet per se om een laag thc gehalte. Ik vermoed dat ik niemand hier hoef te vertellen dat thc natuurlijk niet de enige bepalende component is. Niemand die ooit in maisbladeren gerolde Malawi Gold of wiet van Zanzibar heeft gerookt vergeet dat snel.

 

Dus blijft mijn vraag staan. Dank voor de reacties, dat wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij The Act in Rotterdam hebben ze meestal wel een stuk of 4 soorten brickweed op het menu staan, waaronder regelmatig iets Afrikaans. Helaas is dat behoorlijk gefermenteerd en qua smaak meestal niet geweldig, maar het effect komt wel redelijk in de buurt van de oorspronkelijke ongeperste wiet. Mooie Afrikaanse buds ben ik in de shop nog nooit tegengekomen. Dat is meer iets voor de thuiskweker met een exotische smaak en veel geduld. Weinig opbrengst, gevoelige planten, lange bloeitijden... Er zijn maar weinig commerciële kwekers die zich daaraan wagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag net dit topic, en wilde toch even wat foto's toevoegen;

 

 

Foto-QWHYQ37V.jpg

 

Foto-PVJKISDS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brickweed, jaja, liefde-haat relatie daarmee. Meestal is het smakeloos, maar soms wel eens wat exotisch. Kocht het vooral wel is voor het KinderSurprise achtige effect van de zaadjes... :P Tegenwoordig nooit meer gerookt doordat ze daar graag pesticiden gebruiken en er uiteraard geen controle op is.

 

Maar zo'n topje als die van mikeh is wel speciaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie budjes Mikeh! Wat is het en waar kwamen ze vandaan? :P

 

Edit: 'k zie dat ik ze zelf ook heb lol... Purple Haze he...

 

Inderdaad Purple Haze :)

De foto's zijn ondertussen 2 of 3 jaar oud :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 oplossing : geen afrikaanse weed, maar belgoweed :o uit belgie dus :lol:

 

Gewoon een paar keer rond vragen als je in belgie komt, en dan vind je wel spullen van mindere kwaliteit waardat je lekker veel in je joint kunt pleure :)

 

boks :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien zelf kweken een optie?

 

link

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oplossing : geen afrikaanse weed, maar belgoweed :) uit belgie dus :lol:

 

Gewoon een paar keer rond vragen als je in belgie komt, en dan vind je wel spullen van mindere kwaliteit waardat je lekker veel in je joint kunt pleure :lol:

 

boks :o

 

Belgowiet, een soortje van Belgie, kben het nog nooit tegengekomen, zou het wel eens willen proeven ^^

Btw wat heeft dit nog met Afrikaanse wiet te maken?? :lol:

 

Mooieee Purple Haze buds trouwens :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie heren praten hier allemaal over slechte wiet .... volgens mij weet ik precies waar deze man over praat. hij geeft er dan de naam afrikaanse weed aan, maar de naam "import" zou beter passen.

 

in alkmaar heb je een coffeeshop aan "de laat" genaamd Any Time. Deze coffeshop verkocht vroeger ( ik weet niet of dat nog steeds is, namelijk 2 jaar geleden ) wiet genaamd "jamaica" dat is geinporteerde wiet die je eerste helemaal moet uitpluizen, stokje er goed uit, plaatjes goed scheiden. Uiteindelijk hoe je een bergje super zoetje en hele milde wiet over waar je lekker euforisch high van wordt.

 

als je in alkmaar in het centrum ben zou ik als ik jou was cker even gaan vragen

 

hieronder de info van de shop:

 

Town Alkmaar

Province Noord Holland

Postcode 1811 EJ

Telephone 0031 (0)72 5125400

Open (opening hours not known)

Map Map of Noord Holland province

Founded 1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Middag.

Dank voor de reacties.

 

Bram met de dikke reet: Ziet er goed uit die optie. Maar.

Mikeh: Mooi topje, inderdaad. Geen maar at all.

Heer Kwas: Sjemikalieen, inderdaad een gevaar.Maar.

Plantaardigiks: Dank voor de hartverwarmende steun. Maar.

Krankzinnige Geleerde: Dank! Ik ga ff kijken. En.

Kutjepoep, is het al zo laat? Ik wilde een discussie aanzwengelen, maar jullie moeten nog ff wachten hoor, ik moet weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...