Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tetttn_soldier

Growshop.be

Recommended Posts

Hellow peeps,

 

een tijdje terug (2weken) heb ik mij een volledige kit t.w.v. 325euri aangekocht bij growshop.be

 

Ik heb de dag erna betaald, en een weekie later had ik m'n stuff(of ik dacht het toch....)

 

 

Mijn doos was nogal gedeukt, en de persoon die het pakje kwam leveren zag er nogal ne super stonde kerel uit, maar allee, ik dacht snel aftekenen en gaaaaaaaaaaaaaan!

 

Maar, toen ik mijn doos opentrok, was mijn buisventialtor NIET aanwezig. Ik heb hen gebeld(wel 100x) mails gestuurd(wel 20) maar niets, NIETS krijg ik terug van antwoord of response!!!

 

Belachelijk toch? Ik zit ondertussen al 3weken te wachten om m'n hokje af te werken, en nu kan ik niet, omdat die mannen niets laten horen.

Ik wil me dan natuurlijk ook gene andere kopen, want als ik dan plots toch eentje toegestuurd krijg, ben ik chocolaaa

 

 

Heeft nog iemand negatieve ervaring met hen?(growshop.be???)

 

GRTZ Soldier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand ooit gewerkt met growshop.be???

 

:smoke dan ben ik gescheten vrees ik :verrygood

 

grtz Soldier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou kunnen overwegen om contact op te nemen met info at wf , aangezien wietforum dezelfde eigenaar heeft als growshop.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm vaag, we hebben de servers verhuisd incl mail e.d. maar ik zie je mail nergens staan (zal nog even in de spamfilter kijken).

 

Ik ga 't even overleggen met de dame die de bestellingen doet... Voor vragen staat m'n pm open :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...