Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

sannie's shack#sXsmm das tog de nieuwe freebee??

maar klink goed die combi van je.

ruilen?? :welcome:

 

succes man en ik ga zeker volgen hoe vol je hokkie word :)

plants grow

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shack#3 x SMM is een oude freebee hoor, van verleden jaar zomer dacht ik. De rookverslagen van zowel Cyberskunk als BeeKaa zeggen dat het een complex wietje is qua smaak dus de naam van de kruising is Confusion. Als de zaadkweek goed gaat stuur ik je er wel een aantal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je gelijk in.de nieuwe freebee is rebelshack#2 ofzo.en heb je deze staan voor zaden dan?word een druk schema dan bij jou :welcome: khoop dah het goed gaat want wil ze graag proberen :)

ben benieuwd naar de volgende update ;)

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kruising was eigenlijk toevallig, ik wilde wat White Widow zaden maken maar het blijkt dat een beetje stuifmeel ook bij mijn Shack#3 x SMM vrouw terecht was gekomen. Daar zaten toen 8 zaden in. Ik had nu nog 5 zaden en die zitten dus in die librabak. Ze tonen nog geen geslacht maar ongetwijfeld dat er minimaal 1 man of 1 vrouw bij zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat ik kreeg ik vandaag in de bus van Magus Genetics voor de volgende ronde........

 

gallery_11343_5065_75490.jpg

 

Exile:

 

The Exile is composed of 50% Warlock, 25% Northern Lights, and 25% White Widow. The structure/growing pattern is similar to the Warlock but it does not elongate that much and it has more and bigger dark green leaves. It does not react on short days as quickly as the Warlock so they take approx. a week longer to finish. The fresh pistils are less white than those on the Warlock but the mature pistils are tan as well. The smell is also strong and sweet but with a pine smell added to it, aggressive on a fresh plant but pleasant on the dried product. The high is strong but more on the body (sedative).

 

Flowering period: 60/67 days

Yield: good

 

Winner Highlife Cup 2005 Bio Seeds

 

 

Motavation:

 

It took us a while longer than expected, but finally it’s here. The long awaited successor of the “Starwarz” & “Medizin Power”, “Motavation”. A short/squat Indica-dominant hybrid with moderate stretch at flowering, a little leafy but covered with resin so its almost a waste to manicure the buds. Very suitable for indoor/closet growing, although, when using CFL’s as a light source, some bending during the first 2 weeks of flowering is recommended to create an even canopy. It will develop a powerful aroma that is somewhat sweet with a touch of turpentine or fresh paint. The high is an overwhelming body stone that will nail you to the couch while your thoughts drift away. You will have the greatest ideas and make many plans, but yet, will not have the urge to execute them right away. If you have any trouble making it thru the long winter evenings, the Motavation will make them pass by as if they never happened.

 

Flowering period: 50/60 days

Yield: medium/good

 

1st prize (Indica) International Cannagraphic Cup 2005

 

Thx Gerrit, ik zal er een mooi verslag van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, de HPS zit erin en ik zag dat 2 plantjes van mijn kruising balletjes vertonen. Nu maar hopen dat de andere 3 (die groter zijn) vrouwen worden. Dan mogen ze lekker sexen onder 4x36w warmwhite TL. Als de bevruchting is afgelopen gaan de dames weer terug de tent in. De Confusion zaden zijn dus in de maak binnenkort :welcome:.

 

Het rookverslag van Cyberskunk:

 

WW x Shack#3 x SMM (je mag m vanaf nu Rivella noemen )

 

Breeder : robdh

Grower : robdh

 

Ook hier een royale top in het zakje. Structuur is ook hier, zoals BeeKaa het omschrijft bij de Warlock, halfopen.

Ik zou het luchtig willen noemen maar halfopen dekt de lading beter denk ik.

Luchtig klinkt teveel als fluffy en dat is het niet.

 

GEUR : Ik vind de geur zoet en kruidig maar eigelijk vooral een beetje citronella achtig .

(heb ook geen mug gezien toen ik m op t balkon rookte )

 

ROKEN:

 

SMAAK : Ik ruik een heel zoetig topje en dat schept bepaalde verwachtingen natuurlijk.

Maar : SURPRISE ! ... deze wiet is nou niet echt bepaald zoet te noemen.

 

De smaak is erg complex en kijken wat je er van welke "voorouder" nog in herkent is eigenlijk onbegonnen werk.(voor een ammateur als ik)

Hij is vooral zuur te noemen ... maar dankzij de zoete nasmaak is het geen nare zurigheid.

Ik vind het qua smaak een soort Neville "light" en ik vind m dus erg lekker ...zelfs lekkerder als de genoemde haze.

Zou je me zeggen dat je een kruising WW x Neville had opgestuurd zou ik je direct geloven.

Je hebt hem inmiddels zelf ook wel gerookt toch Rob ??? Snap je wat ik bedoel ???

 

EFFECT : Werkt vrij snel in het koppie (4 a 5 haaltjes merk ik t al) ... en maakt dus ook snel lekker stoned.

Ik werd er een beetje erg hangerig van en vond dat verder eigenlijk geen probleem. T is dus een behoorlijke bankplakker.

Na een joint (met een weinig tabak) zat ik echt met een letterlijk stonede kop voor me uit te staren volgens vrouwlief...

en dat ziet ze niet vaak meer tegenwoordig.

(eigenlijk vooral als ik weer eens een sampletje van een WFM (WietForumMakker) in huis heb geloof ik )

 

Puur in de pijp is het effect vrijwel onmiddelijk ... maar de smaak iets te zuur om echt lekker weg te roken (is mijn smaak uiteraard)

 

Ik geef geen cijfers maar deze wiet zit zeker hoog in de catagorie goed tot zeer goed

Ik word er gewoon helemaal happy van... vooral van de apparte smaak maar zeker ook van het stonede effect.

 

Ik heb het gevoel dat ik nog meer moet zeggen maar kom op het moment niet verder als :

Hij is een beetje vreemd ... maar wel (erg) lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En vlak voordat de HPS aangaat.....lekker groen :welcome:

 

gallery_11343_5065_259199.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de ventilator opgehangen, de Confusions (kruisingen) laten nu alle 5 hun geslacht zien, 2 mannen en 3 vrouwen, dus die mogen verhuizen naar de sexkamer. In de kuip ga ik een paar planten naar buiten toe buigen omdat er meer ruimte over is in de tent en omdat de grootste planten alle licht wegnemen van de kleinere planten.

Stay tuned....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi rookverslag, ik kan mij er wel iets bij voorstellen. :welcome:

 

De planten staan er ook mooi bij. The Green Goddess lives up to her name.

Goed werk!

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Ovred, ik hoop dat ik er veel zaden vanaf haal. Dan is het misschien iets voor Sannie als freebees maar eerst afwachten hoe alles verloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, de Confusions staan nu lekker onder 4x 36 watt TL warmwhite, heb de grootste dame moeten knakken ivm hoogte. (heb daar niet zoveel ruimte. In de tent heb ik 3 planten door middel van nico rollers naar buiten gebogen zodat de rest meer licht krijgt. Ik vrees dat ik tzt de cooltube erin moet gaan hangen als ze te hoog worden :welcome: . Maar goed, nog geen geslachtskenmerken dus er valt nog niets uit te dunnen en te herstructureren.

 

gallery_11343_5065_174847.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen een uur stonden ze alweer omhoog :D . Het begint al lekker te ruiken in de tent :( . Ze drinken ook lekker, gisteren hadden een stevige slok gekregen en vanavond stond de tensio alweer op 310.

 

gallery_11343_5065_15894.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 dagen op 12/12 waarvan de eerste 7 dagen onder HPI-T. Nog geen geslacht te bekennen maar ze worden wel groot :D

 

EDIT: 11 juni 20:00: 1 Somango Haze toont vrouwlijke haartjes :(

 

gallery_11343_5065_8477.jpg

 

En zo was het op 11 mei, precies een maand geleden....

 

gallery_11343_5065_226943.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie metamorfose rob in een maand tijd :(

 

hopelijk zie je nog vel vrouwelijk haartjes erbij komen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twindaddy, ook 1 van de Sannie's Jack is vrouw. Langzaam maar zeker gaat het gebeuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi rob!

 

wel raar dat de vrouwen eerst showen bij jou.. bij mij pik ik er altijd als eerste de mannen uit.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Somango Haze nr 2 is een man dus gelijk eruit, mooi wat meer licht voor de kleinere plantjes :(. Nu hopen dat alles binnen een paar dagen geslacht toont want ze gaan nogal de hoogte in. Als alle mannen eruit zijn maar eens gaan buigen en knakken vrees i'.

 

Status vrouwen tot nu toe: 1x Sannies Jack, 1x Somango Haze en 2x Arjen's Haze#3 (maar die zijn feminized dus ik ga er maar even vanuit)

 

Ook bericht van Hanfburg dat mijn 70w HPS kit verzonden is dus eerdaags de mini Darkroom inrichten (1 grote 18 liter pot met een paar Lowryder 1 (uit zelf gemaakt zaad) vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het groeit maar door, van de 2e Somango Haze is het ook duidelijk dat ze een vrouw is maar omdat ze boven het maaiveld uitstak heb ik haar maar geknakt :o . Ze staan nu 14 dagen op 12/12 waarvan de eerste 7 dagen onder HPI-T. De hoogte van de meeste planten, gemeten vanaf de aarde, is 59cm :( . Ik hoop dat ze snel allemaal geslacht tonen zodat ik ze kan gaan buigen (en de kleinere planten wat meer licht krijgen), ik heb niet zoveel ruimte meer in de hoogte :D

 

Brakke pic:

 

gallery_11343_5065_370356.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachen man, wat jij doet is eigenlijk het leukste! Gewoon een bak vol met planten knallen en kijken wat er uit komt!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KTM,

 

Lekker man, verschillende rokertjes :D , gelukkig gaat het nog goed! Als tzt de mannen eruit zijn zal ik het per soort bijhouden, nu moet ik onder de planten kijken bij de labels welke plant wat is :(

 

En als ik de tent opendoe ruikt het zooooooooo lekker :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was het geslacht bij de Amnesia's zichtbaar, 1 vrouw en 2 mannen (die nu in de kliko liggen). Moving on....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he Robbes ...

kijk ik ff niet heb jij zo weer een tent vol vrouwen :doctor:

Foto's van het groen alhier komen deze week hoor ...

was eerder geplanned maar had ff wat shit aan mijn hoofd.

 

Ik ben (er) weer bij en volg je weer op de voet.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CS, welcome back!. Ik heb er net weer een man tussenuit geplukt, een Recovery Haze. Nu nog wachten op de Anesthesia's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zing, knak, huil, bidt, plet, lach en bewonder :doctor: Het gaat nog een hoop kunst- en vliegwerk worden ivm hoogte. I love it.

 

gallery_11343_5065_252593.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel bijzonder :doctor: alles nog "heel" ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...