Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zaye

Ik Wil Puur Roken! Heb Een Pijpje Nodig! Hoe Zelf Te Maken?!

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik hou dit forum al een tijdje in de gaten. Ik heb o.a. topics gelezen waarin wordt gezegd dat je high ipv stoned wordt als je de wiet puur rookt.

 

Ik wil dit graag een keer proberen maar een reef lijkt me echt helemaal niks. Daarom ben ik van plan het met een pijpje te proberen. Het is nu zondag en ik heb ontzettende zin om vanavond ff lekker high te worden alleen zijn alle winkels dicht. Dus ik denk, naja zelf maar een pijpje maken dan.

 

De instructies die ik op het internet vind zijn echter zo goed als allemaal voor (water)pijpjes waarin je joints doet, en ik wil die shit puur hebben. Ik vroeg me af of iemand enig idee had hoe ik dit moet maken. Tot nu toe heb ik een een pen in aluminiumfolie gewikkeld, toen heb ik de bovenkant van de pen erafgehaald en dat deel van het alufolie omgebogen naar boven. Daarin heb ik een soort van moer gedaan met een screen erin die ik uit de douchekop heb gehaald. Dit moet als soort van kelkje dienen. Als het goed is moet ik er nu vergruiste wiet in doen en er iedere keer als ik een hijs neem moet ik er ff een aansteker bij houden.

 

Klopt dit ongeveer en heeft iemand nog tips? Ik zou het erg graag vandaag nog horen zodat ik 's avonds lekker met wat maatjes high kan worden.

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van de wiet volgens mij om bij te branden. Ik denk dat je het beste een waterpijp geval kan maken, aangezien dat hetzelfde idee is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebje nog suggesties of iets dergelijks? Hoe moet ik zoon ding maken en hoe hou ik dan de wiet aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook een pure joint met alleen een beetje tabak na de tip of maak zo'n waterpijp met een flesje of gelpot weet ik het en doe daar een pure joint in.

 

 

 

Schaapie

 

 

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf een puurpijpje maken.. ik denk niet dat het gemakkelijk is, ik heb er zelf ook al over nagedacht, maar niets goed gevonden.

 

In de plaats daarvan heb ik wel een soort van pijp gemaakt waarin ik een volledige joint steek, en die ik vol met rook zuig, vervolgens haal ik mijn vinger van het luchtgat en inhaleren dan maar.. een beetje het principe van een bong in handformaat dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kay jonges, bedankt voor jullie reacties. Ik heb gisteren met het bovengenoemde pijpje best wel wat wiet weggerookt en ik moet zeggen, het werkte goed. Het voelt beter dan een joint omdat je er niet zo moe van wordt. Ik ben hem nog aan het perfectioneren maar voorlopig werkt hij prima, alleen merk je van een grote hoeveelheid wel minder dan als je dezelfde hoeveelheid in een joint doet.

 

Ik zal jullie suggesties morgenavond uitproberen, nogmaals bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je eens een foto ervan posten?

 

want als het goed werkt, zou ik het wel eens proberen na te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je doet het zo...

 

Klickt hier.

 

Met of zonder olie, oké het blijft iets minder goed branden, maar als je het goed aanstampt heb je daar totaal geen probleem van.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is echt een hele mooie kees! Ik vroeg me alleen af waar je in godensnaam hasj olie vandaan haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vrees dat Kees dat spul zelf gemaakt heeft, of van iemand gehad heeft die het zelf maakte.. :P Het is namelijk niet legaal te koop. Staan ook tuts over btw, hoe Hasjolie te maken.

 

Een puurtje blijft wel branden hoor! En af en toe opnieuw aanvuren is ook geen probleem toch? Ik rook regelmatig puurtjes.. Gewoon een dun jointje zonder de sjek. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...