Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

e$kob@r

Wiet Kweken Op Mapito

Recommended Posts

kvind dit wel een mooi systeem

moet me enkelt nog ff inleren over hoe je ph enzo bijstuurt

 

en over dat pompje je ken toch een grote bak maken met een pvc pijp vanaf de bodem van de pomp in de bak (vullen)

en als je nog een gat ernaast maakt met een pvc pijp recht omhoog net onder de rand van je eb en vloed bak

zal hij nooit kennen overstromen en wat ie wil overstromen loopt via dat pijpje terug je bak in

als je waterbeurt klaar is zal het water zoals je al had uitgelegd via de pomp terug stromen

 

khoop iets toegevoegd te hebben

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben me zelf ook aan het orienteren om op mapito te gaan kweken icm met de hesi voeding...

Maar waarom zie je bij alle voedingen dat de EC flink opgebouwd wordt?? en bij Hesi niet??

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarrom de fuck kweek ik eigenlijk op aarde!

 

ik heb net even het topic doorgelezen en wauw. Ik zat eerst te denken aan bubbleponics maar dit vind ik eigenlijk veel mooier.

 

Heb ik 1 noob vraag, gebruik je op mapito aqua voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vraagt iets in een topic van een jaar geleden, krijg je weinig antwoord op vermoed ik. Probeer het eens in 2010 <_<

 

Gr R

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt volgens mij weinig uit aangezien jij ook antwoord <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarrom de fuck kweek ik eigenlijk op aarde!

 

ik heb net even het topic doorgelezen en wauw. Ik zat eerst te denken aan bubbleponics maar dit vind ik eigenlijk veel mooier.

 

ik zou zeggen lees de verslagen en uitleg van Schenkie die heeft mi het mapito systeem geperfectioneerd.. <_<

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< kon het proberen

maar bedankt ik was idd al een aantal topics van schenkie aan het bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom???

 

Ja er zijn zoveel voordelen <_<

 

Kweek nu 2.5 jaar op dezelfde mapito...dan kun je zelf wel de voordelen bedenken.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_<

 

ik ga van de week een dr80 tentje ophalen enz eker weten dat ik hierin op mapito ga draaien.

 

@ schenkie ik lees nog even verder in je topics.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslagje, vind wel dat je vroeg oogst. Beter eerst herfst erin laten komen, bladeren zitten nog bomvol energie wat de plant nog in bloem kan omzetten. Ondervind je verder geen problemen van het spoelen en opstarten met zon hoge ph?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...