Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lous

Sick Idee

Recommended Posts

Ik was eens aan het nadenken over Geurilla kweek :lol: ,

 

Toen schoot me inees iets te binen :verrygood , stel dat de politie het bestrijden van wildkwekers

zou doen zoals de politie in de USA het doet met prostitutie! :kill:

 

Ze zetten canabis planten in een afgelegen plek en posten ook kweek verslagen op forums

zoals dit, bij de verslagen zitte (opzettelijk natuurlijk :P ) veel opvallend kernplaatsen zo dat het

voor bewoners van deze buurt niet moeilijk is deze plek te lokalizeren. En dan zette ze servalence op en wachten af

tot ze iemand beet nemen :smoke .

 

Dat het legaal zou zijn voor de politie is een andere vraag, maar het gedacht alleen al vind ik toch op

één of andere manier "grappig" B) .

 

wou ik even delen met jullie.

weet neit of het origineel is :D

Edited by lous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, heb je wel eens een spuitje gehad ?

Dan heb je direct een mini id chip met gps geïmplanteerd gekregen.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lous, in Nederland is dit als ik het goed heb wettelijk niet mogelijk. Er is een wet met betrekking tot uitlokking, de Amerikaanse manier van prosititue opzetten en de "klanten" arresteren is hier in Nederland niet mogelijk. Tuurlijk is het voor de politie mogelijk om een fake drugsdeal op te zetten maar hier zitten zoveel haken en ogen aan dat dit bijna niet te doen is. In het geval van jouw idee is dit werkelijk waar onmogelijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier blijft het enkel tot opsporen in de lucht (zie docu waar duiters met hun heli zoeken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en mocht het zo zijn dat ik ergens planten heb staan of zie staan, op het moment dat ik ze af ga doen, heb ik ze toch bij toeval gevonden, ik wou ze gaan oogsten en naar het politiebureau gaan brengen.

moeten hun maar eens bewijzen dat ik ze zelf wou gaan gebruiken/verkopen.

er is goed over nagedacht, lous, maar ik denk niet, weet het eigenlijk wel zeker, dat de blauwe onder ons daar hun tijd niet aan gaan verdoen.

weet je wel hoe lang ze kunnen wachten dan?

 

greetzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

mocht ik wat tegen komen laat ik het fijn staan

ALS ze me aanhouden en ALS ze hier thuis komen kijken heb ik alleen maar extra zeik denk ik met voorbedachte rade :verrygood

ik hou het bij m'n eigen tuintje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was dan zeker een SM Lokhoer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier blijft het enkel tot opsporen in de lucht (zie docu waar duiters met hun heli zoeken)

 

Weet iemand de link hier ookalweer van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kan wel dicht

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...