Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Driesken

Drieskens 2e Guerilla, 2008 (10xmata Hari & 5xrebel Shack F2)

Recommended Posts

Zo even een bumpje. Ey driesken heb ik toch ff die laatste posts van vorig jaar gemist, erg goed gedaan man! Dat je nog zon goede plant in de emmer voor elkaar hebt gekregen, ik verbaas me erover. Wat betreft zaden, voor het outdoor jaar 2009 heb ik niks nodig maar ik heb genoeg LR zaden voor je, kan je zo krijgen. Een paar matte harries voor 2010 lijkt me wel leuk maar beetje voorbarig nog B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@slappezever, je moet me maar een pm sturen voor wat te regelen.

--------------------

 

Ondertussen is er al redelijk wat geknipt, denk wel dat de grote plantjes 300-400 zullen opbrengen.

Van het restafval heb ik hasj gemaakt volgens het gumby-ice topic hier op het forum.

Wat pics van de aangepaste (makkelijke :D ) manier van werken.

 

Bladafval en fluffy topjes in de ketel:

gallery_11307_5123_750231.jpg

 

koud water en ijsblokjes:

gallery_11307_5123_655711.jpg

 

Alles door de kenwood titanium ;) laten roeren, lekker lui :lol:

gallery_11307_5123_861036.jpg

 

Na 15-20min alles door de zeef, ijsblokken eruitgevist en met gummyhandschoenen restafval uitgeknepen:

gallery_11307_5123_500519.jpg

 

Alles laten bezinken (geen foto) en met de visbak-zuig-techniek het water afgezogen tot 3cm boven het bezinksel, dan met een dokterspuit voorzichtig meer water afgezogen tot 0.4cm boven de laag bezinksel, dan alles in een groot wijnglas gekiept, terug laten bzinken:

gallery_11307_5123_217998.jpg

 

mmm, wat een mooi bezinksel! hier ook met de dokterspuit verder afgezogen, dan met een naaldspuit tot ff boven de laag, dan het bezinksel op een ondiep bord op een vel cellofaan (zoals beschreven in het gumby ice topic), op de radiator (in waakvlam geplaatst, geen foto) en na 8h beginnen kneden en dan in een schijfje geperst.

ziehier, 3 schijfjes van 3 sessies van samen +-120gr bladafval:

gallery_11307_5123_673364.jpg

 

1 schijfje is al een randje kwijt, bij wijze van test, het resultaat is verbluffend :D

--------------------------------

 

goed, door de verveling ook nog wat wietboter gemaakt voor wiettruffels, wederom, een succes ;)

 

gallery_11307_5123_231320.jpg

 

gallery_11307_5123_381866.jpg

 

Foto's van truffels zeggen niet veel, de smaak des te meer :lol:

 

Tot later iedereen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee driesken!

 

Heb je netjes gedaan kerol ! :lol:

Respect! en gefeliciteerd!

 

Hoop dat het je goed mag smaken allemaal :D

 

laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Driesken!!!

 

Leuk die Gumby Hasj, het ziet er wel interessant uit, ik heb het nog nooit gedaan, maar opzich klinkt het hetzelfde als gewoon ICE-en, maar dan iets meer vervuiling misschien... Ik heb dan wel een bubbleator, maar ik zou zeker dit doen als ik die niet had...

 

Heb je die boter gemaakt van het ge-gumby-de afval ? Of is dat een ander bakje afval ?

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...