Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vdwilk

Wanneer Beginnen Met De Voeding?

Recommended Posts

Heey,

 

Ik heb net paar dagen geleden twee stekjes gekocht van het soort PP. Ze zijn nu zo'n 10 cm groot denk ik.

Mijn vraag is nu wanneer ik het best met de voeding kan beginnen? Kan dat nu al in kleine mate of kunnen de plantjes dat echt nog niet aan?

Bedankt voor jullie hulp!

 

Berend

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gelijk beginnen met wortelstimlator

en een schematje aanhouden

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer info graag. Hoe groot zijn de potjes en wat voor potgrond heb je gebruikt? Over het algemeen hoef je op nieuwe potgrond een paar weken niet te voeden.

 

lees de beginnerstopics en de info. Daar staat het allemaal in uitgelegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan in de volle grond ik heb geen speciale grond gekocht, ik ga een voedingslijn gebruiken van biobizz.

Ik gebruik bio-grow, bio-bloom en topmax en misschien nog pk13/14.

Kan ik denk je nu al beginnen met matig bio-grow te gebruiken of niet?

(ik heb al gezocht maar ik kan het niet vinden)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus je hebt ze bij wijze van spreke gewoon zonder plantgat te maken en je aarde te bemesten een gaatje gemaakt en de in de grond gezet? Eerste grow neem ik aan?

 

Hoe is die grond? wat voor grond? Gespit of niet?

 

Ik zou in de volle grond niet gaan werken met vloeibare voeding, dat spoelt erg snel uit vrees ik. Bovendien kun je op volle grond nauwelijks meer verduisteren, die pp's zijn straks 2,5 - 3 meter hoog. Zoek eens op kippemest, pak een schop en trek ze er met voldoende kluit nog effe uit, bereid de aarde in je plantgat goed voor zoals beschreven op het forum en plant ze dan nog eens. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grond is wel gespit, hij staat met paar andere planten erin. Volgens mij is het wel aardig vruchtbare grond.. Hij heeft wel zeker genoeg ruimte.

Ik zal snel wel ff potgrond halen en dat eronder doen. Maar ik kan dus helemaal geen voeding gebruiken ervoor? Bedankt trouwens voor de snelle reacties en de nuttige kritiek :dribble:.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...