Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

4x Black Jack En 1x Blue Widow.....

Recommended Posts

Hoi Beekaa,

 

Bizar gewoon, ik wilde pas al wat schrijven maar jee wat was ik pissed.

Veel sterkte allebij, met deze ongekend botte vertoning en schandelijke achterlijke optreden van het blauwe gevolg ;)

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit, zag het nu pas !! (heb het een beetje druk)

 

Als jullie iets nodig hebben, of ik kan iets voor je doen PM me maar.

 

Sterkte ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mehighto

 

yo thanx man..

die kwaadheid kan ik inkomen...

 

@BBB

Ha ik weet wel hoe druk een (werkende) kweker het kan hebben..

geen probleem joh ;)

 

enne ik weet je pm adres nog dus dat gaat goedkomen...

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bk,

 

Vind het echt rot voor jullie.

Zo'n kunstenaar als jij verdient subsidie, geen inbeslagname op bulldozerwijze.

Heb al veel van je gelezen en wens je het allebeste toe naar de toekomst toe.

Samen sterk.

 

Grtz

 

Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beekaa

 

Ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop dat je van verdere ellende mag gespaard blijven.

 

Wat je daar zei, dat je nog wel 2 keer zal nadenken iets buiten te zetten, als je binnen ook iets staan hebt,

vind ik voor degene die tot nu toe van deze ellende gespaard gebleven zijn, een gouden tip!

 

Heb er voor mezelf ook zitten over twijfelen, nu niet meer!

 

Jij bent er niks mee, sry, maar als je weet dat je door jouw nare ervaringen, anderen gespaard blijven, heeft het voor jou misschien ook iets te betekenen.

 

't is echt kut dat degene zonder commerciële doeleinden zo behandeld worden.

Iemand die met passie zijn eigen stash kweekt, wie doet die in godsnaam verkeerd, als deze zich aan de veiligheidsvoorschriften houdt! En natuurlijk ook geen overlast berokkend.

 

Overlast, dat kaarten ze telkens weer aan.

't hilarische hieraan is dat het 100voud aan telefoontjes die bij de blauwe binnenkomt eerder voor cafés zal zijn.

Wat doen ze dan hier in België althans, 5 straten te vroeg de sirene op zodat ze zeker zijn dat de zwaar mannen gaan lopen zijn.

 

Easy Money, daar draait het bij de overheid om.

 

Nogmaals veel sterkte!

Greetz

HazeMeUp

Share this post


Link to post
Share on other sites

nogmaals thanks dudes :smoke

maar t leven gaat gewoon door :P

 

we zijn allebei voor verhoor geweest en hadden een overeenkomend verhaal.

 

miss BK is medisch gebnruiker en we kweekten vanwege de hoge prijs en vooral omdat we al een paar keer wiet met glas hebben gehad uit de shop ;)

we hadden 9 bloeiende planten en maar ons weten was dat legaal (5 per persoon) en zo staat het ook in de verklaring.

We wouden uitdrukkelijk geen overlast bezorgen en zetten ze savonds binnen daarvoor (verduisteren lol)

 

ook kweekten we onze eigen zaadjes zodat we die niet mee hoefden te kopen (daarom stonden er wat extra)

 

en de 15-20 stekjes die we hadden genomen hadden als enig nut het geslacht bepalen van de 15 zaailingetjes die buitenstonden, die zouden binnen een week de vuilbak ingaan (staat er ook in)

 

hij had de drogende planten op 100gr gewogen maar ik had hem verteld dat daar maar 20% van over blijft.

 

De agent in kwestie heeft ons beiden verzekerd dat het (de straf) tot een minimaal beperkt zou worden.

ook. misschien zou het niet eens voorkomen

en waarschijnlijk alleen een boete.

 

ondertusen heb ik vele samples gekregen als steun en daar heb ik ook heel veel aan gehad :rofl

ik heb van 90% ook nog een stukje over om een rookvselagje te maken zoals beloofd B)

 

enne dit is niet het einde hoor.. BKtje wacht rustig af.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ruik dat er binnenkort wat rookverslagjes geoogst gaan worden vriend!

 

Het ga je goed, heb je al een koophuisje ? Ik bel je binnenkort nog wel even!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo kees.

 

met de koopwoning gaat het tot nu toe goed.. zoiets duurt wel even..

 

enne de rookverslagjes doe ik in de weekenden smorgens dan heb ik het beste smaak en reukvermogen.

(ik moet trouwens bekennen dat je lr al op is omdat dat een heerlijk ochtendwietje is voor als je nog naar je werk moet fietsen :smoke)

 

btw morgen forward ik even het cheesesample van pukkeltje naar je..

echt een SUBLIEM wietje!!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man! Ik heb ook nog wel iets voor jou, kan je even lekker snoepen, maar dan moet je wel even wachten haha!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit topic blijft leven ;)

 

He Beekaa.

 

Leuk te horen dat alles nog goed gaat aflopen..

Ik hoop dat je in je koopwoning je passie gaat verderzetten. :smoke

 

Het ga je goed..

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

BeeKaa... vriend,maatje.. :P arme jongen !!!

 

Ik hoorde het rampzalige nieuws via via en het enige wat ik dacht was

het vrouwelijke geslachtsdeel in een vrij groffe benaming met een heleboel uitroeptekens.

Als een iemand dit niet verdiend dan ben jij het in mijn ogen (your my hero dude) !!!

 

2 van mijn 3 geurilla's zijn ook al "geruimd" helaas (47 dames foetsie),

ik kan me een klein beetje voorstellen wat je nu voeld dus,

maar dat ze je huisje zo aanranden (echt..die foto van jullie slaapkamer ;) ik zou ze ... ( :smoke )

 

vriendelijk verzoeken met hun gore poten lekker bij moeders thuis de aarde in het tapijt te gaan lopen!

 

Ik begrijp heel goed dat jij (en je meissie) niet moeilijk zijn gaan doen hoor...

maar feitelijk was er toch helemaal geen sprake van overlast ???

 

Dit is weer zo'n typisch gevalletje: "agent die nog niet genoeg onzinnige "misdaden" heeft opgelost"

 

So what als hij iets ruikt ... als hij dat kan kunnen jouw buren dat ook !!!

FEIT dat NIEMAND er over heeft GEKLAAGD betekend dus:

 

NIEMAND HEEFT OVERLAST en oom agent heeft zijn grijpgrage vingertjes van jouw (notabene) : MICROKWEEK

af te houden. De enige die er "blijkbaar" last van heeft is in dit geval de agent die gaat "snuffelen" !!!

 

En dan te bedenken dat DUIZENDEN MENSEN mijn planten, 7 stuks, op het balkon...

(waarvan er zelfs 4 adoptiekindjes van jou zijn) gewoon open en bloot kunnen zien...

mensen zelfs ff stilstaan,sommige zelfs foto's nemen

en zelfs mensen vanuit de metro naar mijn huisje wijzen (kleine 35m.)...

 

dan voel ik me toch een beetje schuldig dat ik hier in het (dan toch) ERG LIBERAAL/SOCIALE Amsterdam woon...

maar weet ik ook meteen zeker dat ik hier echt nooit meer weg wil.

 

Hou je taai maatje ... en dat schilderijtje (zijn er al weer 2 verder..maargoed) + wat groens + wat nepalees

komt nu echt binnen een paar dagen jouw kant op...

 

EREWOORD !!!

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAAAAATTTJUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH

 

zo je topic blijf goed leven maat.je heb een mooi verhaal ervan gebrouwen.ik zou kinderboeken gaan schrijevn als ik jullie was.als de kakkerlakken het geloven luk het bij een kind ook :smoke maak er een nijntje van ofzo.maargoed weer genoeg onzin op een stokkie.maat ik meld je ff dat er eind september weer een meeting zal komen en jij ken daar niet ontbreken natuurlijk.ik spreek je hier nog wel irl over is makkelijker.

 

@cs

 

ik ben het helemaal met je eens over het kromme gedoe van meneer agent.ik woon zeer landelijk en hier is het geen probleem.ik heb een paarplanten in me tuin,200meter van me huis is een heel veld met opiumpapaver dus no problemo hier.het is zo erg dat ik ze niet mag terugsnoeien van de buurvrouw want dat is zonde van de plant.ok dan maar boven de schutting uit :P en dan in een "stad" als tilburg bijdehand gaan lopen met de bijnastreepje.me vriendin heb nog een beter streepje dan hij.echt voor sommige ratten is zelfs de druppeldood niet zwaar genoeg.maar goed ik hou weer op voor ik te opgefokt word ervan want ben nogsteeds ziek van deze jodenstreek.

 

maatje kom nogsteeds goed en er is nieuwe lr,sh,rs en ak op komst ;)

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey beeka fijn voor je/jullie dat het allemaal zo is afgelopen /..... zijn jullie nu dat hokkie kwijt met apperatuur ??? en worden jullie ook het huurhuis uitgeknikkerd of hoe gaat dat in zijn werk ...

 

we leven hier nog altidj met jullie mee....

 

de quarilla wilt hier niet echt dit jaar :smoke anders was er al lang wat naar jullie toe gehobbelt !!!

 

nog veel succes mate

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

wederom thanks dudes

 

@cs

gelukkig je leeft nog ;)

tof dat je nog even je steun betuigd :smoke

 

enneh.. wacht nog maar ff met dat schilderij tot ik (hopelijk) verhuisd ben

dat scheelt weer een hoop gesjouw :P

 

@Td

I feel the same,

maar het komt goed dat beloof ik je.

 

september een meeting?? ik zal het eens gaan checken..

 

@My

tsja mijn huurbaas is niet zon moeilijke gast.. dus die laat het er ook zo bij zitten..

Ik heb hem er verder niet meer over gehoord en nog wel gesproken paar weken geleden.

 

De boete of iets dergelijks moeten we nog aankrijgen.

laat ik nog wel weten..

 

Het kastje zelf heb ik compleet nog kunnen verkopen.. (aan schitzo)

ik heb alleen nog voeding, zaad, en een half uit elkaar gehaald Groeikamerkast.. met alles tl buisjes etc er nog bij.

 

Zodat als ik strax ben verhuisd gewoon overnieuw kan beginnen.. nog net 1 of 2 stapjes groter.. en dan buiten niets meer.. (1x per jaar 1 plant .. oude moeder ofzo)

 

@medical

:rofl kweken zit in mijn bloed... En het bloed kruipt waar het niet gaan kan he B)

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight apperatuur verkocht :smoke danmm das echt zonde !!!! had me gepmt ;)

 

maar goed kun je weer opnieuw beginnen ... maar ja je hebt al 2 x kunnen oogsten tog???? dus de kosten er wel ( maar goed niet dik ) uitgehaalt .... en iid dat buiten kweken dat is gewoon iets wat je je kop heeft gekost!!! en wat ik ook niemand zou aanraden als die binnen kweekt !!!

 

maar ontzettend lullig dat je geen 5 plantjes mocht houden !!! zeker die gasten in tillburg moeten tog wel wat zijn gewend ... of trouwens denk dat ze die shit gewoon gedroogd hebben en thuis opgerookt hebben het wat verdomme nog 1 weekie dacht ik tog?????

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte,

Het systeem faalt weer.

 

Ik bedoel in belgie is 1 plant legaal maar meer dan 1 niet, nogtands heb je minder van 10 lowryders dan van 1 whitewidow

 

belachelijk gewoon.

 

 

Anyhow ik duim voor je dat je geen te hoge boete ofzo krijgt.

 

Groetjes uit west vlaanderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey beekaa ik vind echt kut voor jou en miss beekaa ik leef met jullie mee veel Sterkte het zijn echt klootzaken ze hebben echt niks beters te doen :tu groetjes misty in roots

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow mensen,

 

hier even het afsluitende bericht.

 

8 januari was de zitting en miss BK en ik zijn beiden gegaan.

 

Ons verhaal was:

 

Miss BK heeft vroeger een ongeluk gehad waardoor ze chronisch last heeft van haar pezen.

vooral na een dag hard werken kan ze heel goed een joint gebruiken. (ipv elke dag ibuprofen 400mg)

 

We zijn daarom gaan growen omdat shopwiet gewoon ronduit gevaarlijk is (glas/zand), en

doorgaans niet de medische kwaliteiten bezaten die wij zochten.

Dat verklaard ook doorgaans de 68(!!!!!) aanwezige planten. hiervan stonden er 6 in de bloei en de rest waren allemaal zaaillingen :D hahaha

hier kon uiteindelijk 90% van weggegooid worden zodat we verder konden gaan met die ene soort die precies was zoals wij het wouden.

Dus uiteindelijk is het gewoon verkeerde moment verkeerde plaats geweest voor ons.

We hebben vanaf het begin af aan het idee gehad niemand overlast te bezorgen en alles veilig te doen.

het was tenslotte ook maar een klein kastje van 50 bij 70 centimeter.

 

de eis was 40 uur,

maar omdat we allebei een fulltime baaqn en contract hadden plus een koophuis vonden ze ons toch wel goed bezig.

 

we hebben uiteindelijk 32 uur werkstraf per persoon gekregen..

ik vind zelf dat we echt geluk gehad hebben.

 

tot zover

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Bk

 

Goed om te horen .

 

die 32 uurtjes is nog wel te doen

 

Laters Danny

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ze vinden je goed bezig"

 

Maar geven je wel een straf, is dat niet het verkeerde beeld ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BeeKaa,

Zie net pas wat jullie overkomen is.... triest :)

Hou je taai,

:D Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vidn het nogal aan de hoge kant beeka !!!!

 

kijk 68 aantoonbare!!! VROUWELIJK planten / stekken is een ander verhaal MAAR !!

 

jij had 6 planten in de bloei !!!! waren die allemaal vrouwelijk btw????? en ook al zichtbaar???? geloof het wel :D weet het niet meer al een tijdje gelden :D :) :D

 

maar goed een zaaiing kan elke kant opgaan ....

 

zolang mensne geen stank overlast krijgen ( wat onmogelijk is met zaaiingen ) jij gewoon je stroom betaald en alles netjes hebt aangesloten zijn het dus geslachtloze planten !!!

 

 

tsjaa en voor die ene vrouwelijke plant extra in de bloei ???? daarvoor 32 uur ??? ik was in beroep gegaan !!

 

75 x powerplantjes vol in de bloei rond week 5 ofso werd een maat gepakt...stroom gestolen !!! alles vrouwelijk...geproffesionaliceerd!!! WANT DAT NOEMEN ZE DAT DIE HUFTERS!!!! ZODRA IETS NETJES AAGESLOTEN IS noemen ze het PROFESSIONEEL :)

kwam er met een geldboete vanaf en een taakstraf van 90 uur !!!

 

dat is een heel ander verhaal dan het verhaal als jij hebt !!!! jouw hebben ze vind ik veels te hard aangepakt !!!

 

aangezien jij alles voorelkaar hebt met je koophuissie, vrouwtje en werk .... als je nou een rand figuur was en altijd in aanraking bent gwweeest met justitie en je krijg een zo'n taakstraf hmmm???? beetje begrijpelijk

 

maar goed jij hebt er vrede mee

 

succes met schoffelen :D

en doet ze de groeten in tilbrug

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx mensen :D

@dende

ja idd 4 daagies en we zijn er weer vanaf :) Eitje :lol:

 

@kees

goed bezig in de zin van:

De rest van mijn leven is goed geregeld voor een 22 jarig manneke ;) beter dan de meesten.

 

@slotty

ja t is alweer bijna voorbij, ik ben alweer bijna aan de gang :D

 

 

@masteryero..

 

ja jij.. met je grote bek en je schone strafbladje.. daar in het hoge noorden waar ze een wietplant voor ene brandnetel aanzien kun je dat wel maken ja.. :P

 

maar hier in NSB-tilburg niet he maat..

 

en wie zegt dat ik nog nooit met justitie in aanraking ben geweest!?

 

geloof me nou maar jonge.. het had veel slechter kunnen aflopen.

kun je lang of kort over lullen.. maar het is gewoon zo.

 

in ieder geval bedankt voor je steun

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

 

Lees het nu pas als ik wat voor jou en de misses kan doen, doe ik dat graag.

Mocht je nieuwe goods nodig hebben of iets in die trent kom dan eens langs en regelen we het wel.

 

In ieder geval veel sterkte het is jammer dat ik niet bij justitie zit aangesloten als werkstraf instituut dan zou het wel anders zijn of niet dan hehehehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha fransje,

 

ik heb allang weer nieuw spul besteld bij je.. de centjes zijn nou op.

ben aan het sparen voor een adjust a wing, een 200mm demper en een sunmaster super HPS bulb..

 

als ik die (of 1 van de 3) ga bestellen dan hoor je van mij ;)

 

enneh ja ik zou graag mijn werkstraf uitvoeren in oosterhout haha :D

geen heftruck chauffeur nodig :lol:?

 

langskomen kan altijd.. ik ben al maanden benieuwd naar je en ben iedere keer verhinderd op de meetings.. :P

senseo staat altijd klaar..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...