Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Labrat

Labrat's Oudoorkweek 2008

Recommended Posts

Hee Labrat!

 

Van harte met je 22ste!

 

Die 2 LowRyders in dat ''afwasteiltje'' zitten wel ruim genoeg. Alleen je moet wel oppassen met de zwarte buitenkant. De bodermtemperatuur kan daardoor behoorlijk oplopen.

 

De groei zit er flink in zie ik wel!

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Labrat,

 

Nog gefeliciteerd met je 22ste, en met je mooie dames in

je tuin :verrygood

 

Greetz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blackbut: We zullen zien wat het wordt

 

@Blommer: Ja ik ga ze binnenkort plaatsen, hoewel ik het liefst gewacht had totdat het geslacht bekend was, maar dan worden het al zulke grote bomen, en gaat het opvallen. Maar een dezer dagen ga ik ze er planten, want ik heb er nu best wel een beetje te veel in de tuin staan. :whistling

En op TV drenthe was laatst ook een stukje dat ze actiever in mijn gebied gaan samenwerken om telers te pakken. :verrygood Dus ze moeten graag zo snel mogelijk weg nu, alleen het probleem is het vervoeren er naar toe wat ik waarschijnlijk middenin de nacht ga doen. Om zo min mogelijk op te vallen.

 

@ Edelachtbare: Ach ja het liefst loop ik zoveel mogelijk op blote voeten als ik vrij ben veel lekkerder dan schoenen óf sokken. Maar soms is het gewoon te koud of nat buiten. :lol:

 

@ kweekaddict: Ja als het te warm wordt buiten ga ik er ook iets van wit plastic/alu folie omheen doen, maar nu hoeft dat nog niet aangezien het de laatste paar dagen alleen maar bewolkt is geweest.

 

@ iedereen: THX voor de felicitaties! En we gaan rustig door met growen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ik ben weer terug van weggeweest. Een weekje Thüringen en Harz in Duitsland. Voordat ik wegging had ik nog snel even foto's gemaakt alleen had ik geen tijd om ze op WF te zetten dus zet ik ze er nu op + de foto's van vandaag, weer een weekje verder, zodat jullie ook het verschil kunnen zien. Ik verbaaste me er al over hoeveel ze gegroeid waren in 1 week zeg. :( De buurvrouw heeft ze goed verzorgd. :D

 

Hier zie voor jezelf:

07-06-'08

PP/JH:

gallery_11368_2876_274309.jpg

 

gallery_11368_2876_96350.jpg

 

14-06-'08

PP/JH:

gallery_11368_2876_810358.jpg

 

gallery_11368_2876_2117933.jpg

 

 

07-06-'08

Lowryders: (5 weken oud)

gallery_11368_2876_1406424.jpg

 

gallery_11368_2876_671744.jpg

 

gallery_11368_2876_570409.jpg

 

14-06-'08

Lowryders: (6 weken oud)

gallery_11368_2876_496839.jpg

 

gallery_11368_2876_484360.jpg

 

gallery_11368_2876_2156997.jpg

 

gallery_11368_2876_820555.jpg

 

Zoals je ziet beginnen bij de Lowryders de topjes al mooi te groeien.

Alleen vraag ik mij nog 1 ding af is het normaal dat een LR man veel langer wordt dan de vrouw?

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kan hij zen stuifmeel beter verspreiden

maar deze is wel heel lang :D :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

wilgenthee? is dit een aanradertje voor buitenkweek?

en van grond, mix je hem met speelzand of zuiver potgrond?

ik heb een tuintje staan van "early girl" en ga vanavond nog een tiental "ingemar's punch" uitzetten

ben alles behalve ervaren kweeker dus alle raad is welkom.

 

op mijn album staan een paar foto's van early girl, zagen er nog goed uit tot zaterdag, toen werd ik wakker, hingen de bladeren bruin en plat tegen stengel op, teveel water gehad door een stevige onweersbui maar ze zouden nog te redden zijn, ik hoop het alleszins.

 

mvg nico

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanos007

 

Jawel is te redden als ze de wortel maar niet kapot hebben getrokken ofzo het is net onkruid dus kom er wel bovenop

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanos007

 

Wilgentee heb ik in het begin gebruikt toen ze nog in potten stonden en net overgepot waren in een grotere pot.

 

En wat betreft mijn (volle)grond bestaat deze hoofdzakelijk (±80%) uit gewoon tuingrond/zand en voor de rest is potgrond met een beetje turf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer wat fototjes van de lowryders die nog 2 weken te gaan hebben. Je ziet al goed dat er in de 2 bevruchte lowryders zich zaadjes aant ontwikkelen zijn. :smoke Maar jammer genoeg ook enkele in de 3 die ik zaad vrij wou houden, maarja da´s niet zo erg, de man is nu toch dood dus ;)

Hier wat pics:

De 2 zaadplantjes

gallery_11368_2876_257613.jpg

 

Dichterbij, je kan de zaadjes al een beetje zien ontwikkelen:

gallery_11368_2876_1690123.jpg

 

Hier de 3 onbevruchte LR en de MK en HD:

gallery_11368_2876_413248.jpg

 

De onbevruchte LR vanaf de zijkant:

gallery_11368_2876_1974581.jpg

 

Het topje van de onbevruchte LR:

gallery_11368_2876_1653410.jpg

 

De rebelshack is ook een vrouwtje geworden en staat inmiddels ook in de tuin. van de Master Kush en de Highway delight is nog niet het geslacht te zien.

 

Overzichtje van de tuin:

gallery_11368_2876_232311.jpg

 

Zoals je ziet mist er 1 PP deze was een man en is verwijderd:

gallery_11368_2876_2413606.jpg

 

De wortel:

gallery_11368_2876_1796965.jpg

 

Dit was het weer. :lol: Kan haast niet wachten totdat de LR's klaar zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff weer een Kleine update:

Jammer genoeg zijn er bij de 3 'on bevruchte LR's toch zoveel zaden ingekomen dat ik geen zin heb om deze er allemaal uit te halen om de rest op te kunnen roken. Dus ik heb nu 5 LR zaadplanten ipv 2. :lol: In ieder geval geen zaad te kort.

Maar ik vroeg mij af als je zaadjes hebt geoogst hoe lang moet je ze dan nog laten narijpen/drogen voordat je ze weer kan zaaien? want ik wou als het kan nog enkele guerilla zetten als dit nog mogelijk is.

met de PP en de JH gaat het uitstekend en de grootste is al 2 meter! Alleen ben ik bang dat als ze nog veel doorgroeien de buren de planten kunnen zien, en dat wil ik liever niet riskeren dus zou ik deze planten nog kunnen toppen, zodat ze niet meer hoger worden of?

 

Met de rebelshack vrouw gaat het ook goed, alleen de Highway Delight is vermoedelijk een man :wacko: ik kijk het nog even aan en anders gaat ie op het kampvuur.

 

De Master Kush is ook al een vrouw geworden! :wtf: Deze heb ik vandaag overgepot naar een veel grotere pot en ga ik verduisteren door deze s'avonds de garage in te rijden en er een vuilniszak met enkele gaatjes erin eroverheen te trekken. En rij hem s'ochtends voor ik ga werken naar buiten met de steekkar.

 

Hier nog wat pic's:

 

(De schutting is 2 meter)

gallery_11368_2876_226729.jpg

 

Al aan het afstervende Lowryders (de zaden laat ik nog even zitten omdat ze niet allemaal even los zitten) heb al wel enkele zaden eruit gehaald:

gallery_11368_2876_233839.jpg

 

De verduisterde Master Kush:

gallery_11368_2876_1515428.jpg

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Labrat.

 

Het staat er allemaal mooi bij man :wacko:

Het zou wel jammer zijn als je highway delight een man is.

En over je zaden : de mooie bruine zaden moeten als ze uit de top zijn nog ongeveer 2 weken drogen, anders ontkiemen ze niet goed :lol:

Veel succes.

 

Gr knutsel :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is wel een beetje jammer ja als het een man wordt, maar heb nog 6 HD's Guerilla staan dus zal wel goedkomen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Labrat,

 

Je tuin begint al lekker groen te worden met al die bomen :D

Je zou de planten idd kunnen toppen, alleen omdat je planten al bijna boven de schutting uit komen

ben ik er bang voor dat ze dan alsnog boven de schutting uit zullen groeien.

 

Het ziet er verder allemaal super uit.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx maar we zullen zien... Zal binnenkort ook ff nieuwe pics posten van mijn LR (zaad)oost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is dan me zaadoogst van 2/5 planten (1tje te vroeg gesnoeid om te kijken of het te roken is als je de zaadjes eruit haalt). Dus heb ik er nog 2 over deze staan nog even na te rijpen, omdar niet allezaadjes in de planten rijp waren maar wel alvast gesnoeid.

 

Hier de picca's:

 

2 Gesnoeide plantjes:

gallery_11368_2876_27375.jpg

 

De zaadjes van 2 planten, zo'n ± 300-400 stuks:

gallery_11368_2876_94640.jpg

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een updateje:

De Jack Horrer en de PP beginnen al hun eerste bloeiverschijnselen te krijgen, meer witte haartjes in de oksels van de plant/ kleinere bladeren etc.

Ik moet ze ook regelmatig bovenaan snoeien, omdat ze anders boven de heg uitgroeien en daardoor voor de achterburen/straat zichtbaar zijn wat ik liever niet wil. :D Dan maar geen hoofdtop. Ik houd de planten nu op zo'n 2,20-2,30 meter hoog op zijn max. Ggelukkig heb ik de Jack nog niet hoeven te toppen omdat deze langzamer groeid dan de rest, maar wel kleinere ruimtes heeft tussen de internodes dan de PP. De Master Kush verduister ik nu ook al 3 weken en van de week kon je de eerste bloeiverschijnselen al zien.

 

Hier wat picca's:

gallery_11368_2876_173572.jpg

 

gallery_11368_2876_341684.jpg

 

gallery_11368_2876_284345.jpg

 

De eerste bloeiverschijnselen bij de Jack Horror:

gallery_11368_2876_150401.jpg

 

De verduisterde Master Kush:

gallery_11368_2876_71819.jpg

 

De Stam van een PP:

gallery_11368_2876_31441.jpg

 

Hopen dat er van deze mooie plantjes een beetje toppen af gaan komen! :lol:

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een update na lange tijd, en ze zijn flink doorgegroeid. Kijk zelf maar:

 

Overzichtje:

gallery_11368_2876_63832.jpg

 

Topjes (op ooghoogte):

gallery_11368_2876_2533454.jpg

 

Topje:

gallery_11368_2876_1144363.jpg

 

Een mega stam van een van mijn plantjes bomen:

gallery_11368_2876_120418.jpg

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Labrat , mooie tuin zo jammer dat wiet planten niet winterhard zijn...........hmmm........juist wat lul ik eigenlijk allemaal. maar dit er goed uit geen last van toprot?

 

 

GR>LULLO :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow die tak op die laatste foto is wel stevig doorgescheurd.. :wave:

 

voor de rest zien ze er wel nice uit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

De topjes zijn weer flink gegroeid en worden ook steeds witter en de Master Kush (die in pot stond) heeft ook met succes een rupseninvasie overleeft wel met behulp van aarupex anti rupsen gif, alleen is ie nog wel ziek van iets anders ik denk zelf iets van ijzer of zwavel tekort, dus heb de Master kush maar in de volle grond gezet en hopen dat het beter wordt:

Zieke MK:

gallery_11368_2876_2142924.jpg

 

gallery_11368_2876_756718.jpg

 

Met de rest van de PP en de JH gaat het uitstekend en de toppen groeien hard:

Zijaanzicht:

gallery_11368_2876_376348.jpg

 

Bovenaanzicht vanaf trap (dit is ±1plant):

gallery_11368_2876_1945986.jpg

 

Topje van opzij:

gallery_11368_2876_289360.jpg

 

Wit topje:

gallery_11368_2876_374239.jpg

 

Kortom als er geen vorst of toprot komt dit jaar heb ik een hele mooie oogst :)

 

Labrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...