Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DeJakhalz

Belangrijke Vraag!

Recommended Posts

Hey ik ben nieuw hier, kep meteen al een serieuze vraag:

 

Ik werd beetje gek van die dure wiet in de shop dus ben eens bij een dealer geweest die ik toevallig via via ken...

De wiet was goedkoop de smaak was minder, maar erg sterk.

 

Ik vertrouwde et van begin al niet want kwist niet waar deze wiet vandaan kwam en de dealer zelf rookte witte brokjes in een pijp toen ik er was.

 

En vanavond maakte ik de grote wietzak open, en heb 3 hele kleine witte stukjes gespot in het zakje...

 

Mijn vraag is: Wat is het meest waarschijnlijke wat die witte shit was die die gast rookte? en wat het meest waarschijnlijke is wat er in die wiet zit. Het zou ook niks kunne zijn...

 

Deze vraag is belangrijk want mijn neefje van 15 ( ik ben 20) haalt daar ze wiet altijd en als het blijkt dat er crack of watvoor andere shit dan in zit is die dealer nu erg de lul.

 

Bedankt als je me kan helpe uit te vinde wat die shit in pijpje kan zijn en of het ook in me wiet zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet verijken met base coke zou wel een beetje erg dure grap worden dus daar hoef je niet bang voor te zijn :huh: !

 

Als jij zeker bent dat de wiet bij die gast oke is maak jij je kennelijk geen zorgen dat je je wiet bij een base junk haalt :dribble: , als jij je echt zorgen maakt komen jij en je neefje daar zo ie zo nooit meer!

 

JF. :dribble:

 

Ps; de witte stukjes in je wiet zou perliet kunnen zijn.

(zit door de grond waarin de wiet gekweekt is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat is et punt, ik vertrouw het juist niet want kwas vergete te vrage waar ie het vandaan haalde en kweet wel dattie ook hard drugs verkoopt.

 

Er kwam zelfs een klant binne die uit een pijpje rookte met witte brokjes en beetje as erbij... kan het alleen coke zijn?

Toen ik zown brokje verbrokkelde kraakte et een beetje en was snel verpulverd tot poeder maar wel beetje harde brokjes van buite...

 

Et zou mischien wel een foutje geweest kunne zijn van de dealer zelf met ze kapotte kop wat van die coke erin heeft late valle ofzo of mischien weettie nie meer dattie et zelf met wat coke vermend had voor eige gebruik... ik weet et niet maar ik ga wel kapot van deze wierie, voel me duizelig enzo, wat ik niet vaak ben van wiet. (smoke elke dag grammetje)

Edited by DeJakhalz

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ie iets toevoegd zal dat zekers goedkoop spul zijn en zeker geen coke maar eerder bloem of poedersuiker of weet ik veel wat maar echt geen coke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan et nie crack zijn ofzo? Of is dat gewoon coke? tja ik zit nie in harddrugs dus weet nie veel van, of mischien pep?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het kraakt is perlite leg ma op je tong als je tong verdoofd is en tintelt dan is het coke je proeft het

als het kraakt en proeft naar iets bijna smaakloos dan zal je waarschijnlijk de komende 20 minuten blijven kwatten

en je afvragen waarom jedaar voor betaald ! ff likken NIET BROKKEN GAAN KAUWEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coke in je Wiet? Lijkt mij een beetje dure aangelegenheid voor de dealer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals jij t beschrijft denk ik echt dat jouw brokjes perliet zijn (99% zeker), wat ik 100% zeker weet is dat wat jij daar gerookt hebt zien worden is base (gekookte) coke, zeer verslavend en zeer duur, hiermee is op zeker niet door je wiet gestrooid :dribble: !

 

Nogmaals niet meer daar naar toe gaan, gevaarlijke lui base junks (totaal onbetrouwbaar) en mocht je daar een joint aangenomen en gerookt hebben die naar melk (coke) smaakte zou ik me pas echt zorgen maken!

 

JF. :dribble:

 

Ps; dat jij op dit moment duizelig word van je wiet kan makkelijk Psychosomatisch zijn,

je maakt je te druk vanavond en dan valt de wiet niet goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ok maar stel dat het et nou wel coke/crack ofzo is... als ik et rook zou ik dan egt meteen heel erg verschil moete voele als ik een jonko rook?

 

kep namelijk geen flauw idee hoe coke smaakt... Maar kan het geen andere drugs zijn??? goedkopere crap bdoel ik

Edited by DeJakhalz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien is alleen je spelling maar aangetast er door.... En geloof me, er zit echt geen coke in. Je gaat geen coke á 50 euri de gram in een wiet á 5 euro de gram doen...

 

Foto'tje misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo te zien is alleen je spelling maar aangetast er door.... En geloof me, er zit echt geen coke in. Je gaat geen coke á 50 euri de gram in een wiet á 5 euro de gram doen...

 

Foto'tje misschien?

 

ja maar die gast was wel van de coke letterlijk en figuurlijk, weet jij wat die gaste doen als ze trippe? waarschijnlijk weten ze et zelf niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja maar die gast was wel van de coke letterlijk en figuurlijk, weet jij wat die gaste doen als ze trippe? waarschijnlijk weten ze et zelf niet

 

Trippe ga je niet van Coke, je word er alleen maar paranoide van, net als jij :dribble: , zou er dan toch coke in je wiet zitten? :huh: :huh: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha geloof me die flikkert echt geen coke in z'n wiet wat die verkoopt.

dat is het zelfde als een karbonade bij de slager bestellen en dat je dan een heel varken mee krijgt :dribble:

ze weten heus wel wat ze verkopen en willen wat verdienen en plaats van verliezen

.

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scan10010ui3.jpg

 

Op full view zie je een brokje erg duidelijk rechtsonder

Edited by DeJakhalz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er zo ie zo niet aantrekkelijk uit :dribble: , wat voor wiet moet t zijn, het lijkt wel colombiaanse, daar komt coke ook vandaan.

 

Smaakt t naar melk, mischien wil jouw dealer wel onschuldige jongetjes aan de Coke brengen. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ziet er zo ie zo niet aantrekkelijk uit :dribble: , wat voor wiet moet t zijn, het lijkt wel colombiaanse, daar komt coke ook vandaan.

 

Smaakt t naar melk, mischien wil jouw dealer wel onschuldige jongetjes aan de Coke brengen. :dribble:

 

 

Lol, hoe kan ik precies iets zachts als melk proeven bij een hijs? Hmm antwoord is nee ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de foto groot bekeken en het is perliet, 100% zeker.

 

Raadsel opgelost!

 

JF. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar weet niemand of et een goedkopere drugs kan zijn? want de klant die binnekwam toen ik er was zag er uit als een totale omgekeerde van rijk...

 

En is perliet schadelijk?

Edited by DeJakhalz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol, hoe kan ik precies iets zachts als melk proeven bij een hijs? Hmm antwoord is nee ieder geval

 

Dat is echt wel mogelijk, coke heeft gerookt een melk smaak, je zou het echt wel proeven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok man allemaal erg bedankt voor de hulp kvoel me al stuk minder duizelig :dribble: Maar perliet is niet schadelijk ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar weet niemand of et een goedkopere drugs kan zijn? want de klant die binnekwam toen ik er was zag er uit als een totale omgekeerde van rijk...

 

En is perliet schadelijk?

 

Jezus (sorry), wat wil je nou, als je veilig wil zijn rook je die shit niet en kom je niet bij BASE JUNKS!

 

Verder wil je het toch roken verwijder je in iedergeval de zichtbare perliet en sla je een kruisje, meer keus heb je niet, dus succes ermee, en volgensmij word dit langzaam een zeur topic, misschien een 2de slotje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jezus (sorry), wat wil je nou, als je veilig wil zijn rook je die shit niet en kom je niet bij BASE JUNKS!

 

Verder wil je het toch roken verwijder je in iedergeval de zichtbare perliet en sla je een kruisje, meer keus heb je niet, dus succes ermee, en volgensmij word dit langzaam een zeur topic, misschien een 2de slotje.

 

Aight sry Ik bedank iedereen nogmaals en kan weer met gerust hart jointje ervan rollen... (of tog niet??)

 

Latz J,

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt wel knipafval,mét perliet én verzwaard :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg het witte brokje op een stukje aluminium-folie, ga met een aansteker onder de aluminium-folie zitten wanneer het witte stukje bloedrood wordt is het coke. Als het zwart wordt is het troep, in ieder geval geen coke.

 

Overigens moet je wel oppassen dat mensen geen troep in je wiet doen, want er zijn mensen die dat doen en later smeren ze je coke aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjesus, wat een rommel is dat. ik ga denk ik ook m'n bladafval voor 5 euro per gram verkopen. en dat is dan nog beter dan dit. :dribble:

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...