Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thanatos

Van Gent Naar Terneuzen Met De Trein/tram/bus?

Recommended Posts

Hoi.

 

Zoals de topictitel vertelt zou ik met openbaar vervoer naar Terneuzen willen vanuit Gent. Hoe doe ik dat?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

betalen en instappen

Moeten we ook je reet afvegen gelijk

 

BUble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de site van bv de lijn , staat een routeplanner waarmee je je route met het openbaar vervoer kunt uistipelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
betalen en instappen

Moeten we ook je reet afvegen gelijk

 

BUble

Ja, en je mag ze meteen kussen ook;). Hup, buigen margi!

 

 

 

@ Daflux: Bedankt voor de tip maar dat heb ik vanzelfsprekend al geprobeerd. Jammer genoeg werkt die routeplanner enkel binnen België. Meteen ook de reden waarom ik het hier kom vragen.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je niet helpen, maar ben je toevallig nie van kortrijk thanatos??

en op internaat gezeten in odb?? ;)

 

maar je gaat beter naar vlissingen, je krijgt er meer wiet voor utzelfde geld, terneuzen is ZEER duur geworden,

vanaf de zomer word het zelfs een privéclub waarvoor je een lidkaart nodig hebt,

die kost vijf euro en word naar je toegestuurd. het is niet mogelijk hem te betalen en rechtstreeks naar binnen te gaan, doch is dat pas van de zomer dus don't worry ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan je niet helpen, maar ben je toevallig nie van kortrijk thanatos??

en op internaat gezeten in odb?? ;)

 

maar je gaat beter naar vlissingen, je krijgt er meer wiet voor utzelfde geld, terneuzen is ZEER duur geworden,

vanaf de zomer word het zelfs een privéclub waarvoor je een lidkaart nodig hebt,

die kost vijf euro en word naar je toegestuurd. het is niet mogelijk hem te betalen en rechtstreeks naar binnen te gaan, doch is dat pas van de zomer dus don't worry ;)

Ik woon in een gemeente id buurt van Gent & Sint-Niklaas in Oost-Vlaanderen (beetje vaag houden:p). Ik heb nooit op internaat gezeten, gelukkig maar:p.

Terneuzen is inderdaad erg duur, ik ga eens kijken hoe ik eventueel in Vlissingen raak. Bedankt voor de tip;).

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt.

 

Even de zoekfunctie gebruiken : typ 'Gent terneuzen' et voila...Je komt topics tegen als deze ;)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe je in vlissingen geraakt kan ik je zo vertellen :D

je neemt de trein naar brugge,

dan neem je de 42 of de 2 richting breskens (soms een lijnbus soms eentje van veolia)

die busrit kost je 4.5 dus 9 h/t en die bus vertrekt telkens maar om .59 om het uur

ten vroegste neem je die van 9.59 anders is de homegrow nog niet open als je toekomt ;)

dan eenmaal in breskens neem je de boot, die kost 4.15 h/t

dan ben je in vlissingen ;)

en moest je zaterdag gaan laat iets weten kga dan ook :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allebei. Moest ik zaterdag naar Vlissingen gaan dan hoor je het wel;).

Het is niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt.

 

Even de zoekfunctie gebruiken : typ 'Gent terneuzen' et voila...Je komt topics tegen als deze ;)

 

Grtz

Dat topic was ik al tegengekomen, maar ik hoopte eigenlijk op een publieke vervoersmaatschappij. Maar die is er blijkbaar niet.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is 'Veolia Transport Nederland' een openbaar transportbedrijf, net als 'de lijn' bij ons.

(Correct me if i'm wrong)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
betalen en instappen

Moeten we ook je reet afvegen gelijk

 

BUble

 

Neen maar een beetje security zou wel welkom zijn ;)

Tegenwoordig is de bus nemen een ganse karwei, ouderen staan doodsangsten uit wanneer weer eens een groepje 'jongeren' passagiers lastig vallen of in elkaar slaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem lijn 55 naar Zelzate vanuit Gent,

 

 

Stap uit aan Debautshoek en wacht op trein van Veolia, lijn 6

 

neem die bus naar Terneuzen,

 

stap over in het busstation op lijn 1 naar Hulst..

 

die passeert aan Checkpoint, miami, ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zondag rijdt er een bus rechtstreeks naar terneuzen van t Zuid in Gent

het is geen bus van de lijn maar van een of andere maatschappij

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier kun je je OV reis in NL mee plannen. Misschien bestaat er ook zoiets voor in belgië?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ondertussen gevonden dankzij de hulpzame mensen hier.:dribble:

'k Zal het nog eens herhalen voor diegenen die dit topic searchen

 

Vanuit Gent naar Debbauthoek Zelzate (lijn 55). Zie delijn.be

Dan veolia-bus (lijn 6) naar busstation Terneuzen.

Dan veolia-bus (lijn 1) die voorbij de checkpoint & miami passeert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden er veel controles op die lijnen zijn? vooral degene die de grens oversteekt dan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben controle tegengekomen toen ik NL binnenkwam, dat schijnt normaal te zijn. Maar bij het terugkeren naar België geen problemen gehad.

 

Al moet je wel opletten: tegen het weekeinde durft de Belgische en Nederlandse politie wel eens samen te werken aan een internationale drugsactie, maar da's eerder uitzonderlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch ben ik er zeker van gespeend dat er een zekere mate van zieligheid zit aan het drugs halen in Nederland. Natuurlijk, het is jullie goed recht om wiet te gebruiken, dat is van iedereen voor iedereen maar, het geeft mensen nu veel eerder een reden om te zeggen dat het ernstig verslavend is, gezinnen kapot maakt etc.

 

Maar goed... Doe wat je doet, ik zou een plant neerzetten.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb het ondertussen gevonden dankzij de hulpzame mensen hier.:o

'k Zal het nog eens herhalen voor diegenen die dit topic searchen

 

Vanuit Gent naar Debbauthoek Zelzate (lijn 55). Zie delijn.be

Dan veolia-bus (lijn 6) naar busstation Terneuzen.

Dan veolia-bus (lijn 1) die voorbij de checkpoint & miami passeert.

 

 

zoals ik al zei dus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch ben ik er zeker van gespeend dat er een zekere mate van zieligheid zit aan het drugs halen in Nederland. Natuurlijk, het is jullie goed recht om wiet te gebruiken, dat is van iedereen voor iedereen maar, het geeft mensen nu veel eerder een reden om te zeggen dat het ernstig verslavend is, gezinnen kapot maakt etc.

 

Maar goed... Doe wat je doet, ik zou een plant neerzetten.

 

Kees.

Lol hoezo zielig? 'k Vind beetje flauw om mensen te veroordelen op basis van zowat geen informatie :P . 'k Zou bijna zeggen: arrogant...
Volgens mij is 'Veolia Transport Nederland' een openbaar transportbedrijf, net als 'de lijn' bij ons.

(Correct me if i'm wrong)

 

Grtz

Openbaar wel ja. Maar niet publiek (= overheidsbedrijf).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch ben ik er zeker van gespeend dat er een zekere mate van zieligheid zit aan het drugs halen in Nederland. Natuurlijk, het is jullie goed recht om wiet te gebruiken, dat is van iedereen voor iedereen maar, het geeft mensen nu veel eerder een reden om te zeggen dat het ernstig verslavend is, gezinnen kapot maakt etc.

 

Maar goed... Doe wat je doet, ik zou een plant neerzetten.

 

Kees.

kzou dat ook zeggen moest ik in nederland wonen,

maar als belg vind ik het zieliger om hier armzalige 500 en duustjes (12.5 en 25 euro)

veel te weinig en bagger kwaliteit,

dus de boodschap is koop uw wiet in nederland ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan eenvoudiger, er rijdt een rechtstreekse bus van Gent (Zuid & Dampoort) naar Terneuzen (rechtover de coffeshop). Het is bus 20 van Connexxion en die rijdt enkele keren per dag maar enkel in het weekend. Je kan per twee personen een dagkaart kopen voor 10 euro. Dit is het voordeligste biljet.

 

Ik kom trouwens net van Terneuzen met de bus en er waren controles net voor Zelzate. De bus mocht gewoon doorrijden, zou dit altijd zo zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...