Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Aankondigingen Nieuwe Producten Sanniesshop.com

Recommended Posts

Dat ziet er goed uit,mooie uitgebalanceerde bio lijn!

Ben zelf benieuwd naar Humboldt Honey ES,lijkt me een mooie combinatie met buffertabs,schimmels en bacto :rofl

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die voeding is gemaakt voor de lokale markt in California.

Echte organische voeding uit Humboldt county.

Uit de bakermat van de organische kweek.

 

A Fertile World Humboldt Nutrients HQ

 

gallery_11156_6995_203994.jpg

 

gallery_11156_6995_305665.jpg

 

gallery_11156_6995_92353.jpg

 

Humboldt California

 

gallery_11156_6995_27378.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool. Ik zie alleen niet hoeveel ml voeding je koopt voor die prijzen.. Volgens mij heeft de import de prijzen ook aanzienlijk opgeschroefd, of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Transport suck's :rofl

Maar voor de hardcore organische kweker is dit wel heel speciaal.

Daarom hebben de flesjes de reis naar Nederland gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vraag aan eskobar of sannie over de blueberry sativa uit breeder's choice;

 

Is dit een hybride van blueberry en thai of is het een sativa selectie van pure blueberry (die op zichzelf ook al thai in zich heeft)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Die voeding is gemaakt voor de lokale markt in California.

 

Dan neem ik aan dat deze organische meststoffen ook voldoen aan proposition 65 mbt zware metalen. :lol:

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je gelijk hebt. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenaardige lijst is dat.

 

Er staan vrij veel recreatieve drugs op in vergelijking tot het totale aantal farmacologische preparaten en insecticiden.

 

Hoe komt nitrous oxide in het drinkwater?

 

Hoe veel safrol of ergotamine komt er nou in het milieu? In vergelijking met hormonen uit de pil bijvoorbeeld.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wel makkelijker om de beschrijving van de produkten in het Nederlands neer te zetten!!

 

Ik heb er zelf geen problemen mee, maar heb het nu al 3 x moeten vertalen voor me maten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er zelf geen problemen mee, maar heb het nu al 3 x moeten vertalen voor me maten :rofl

 

voor u matti's : klik

 

grt wazum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien wel makkelijker om de beschrijving van de produkten in het Nederlands neer te zetten!!

 

Ik heb er zelf geen problemen mee, maar heb het nu al 3 x moeten vertalen voor me maten :rofl

 

We zijn bezig met een omreken tabel van amerikaanse maten naar nederlandse maateenheden.

In de toekomst zal er ook een nederlandse vertaling komen maar dit zal nog even op zich laten wachtten

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik breng even mijn vraag naar voren

Even een vraag aan eskobar of sannie over de blueberry sativa uit breeder's choice;

 

Is dit een hybride van blueberry en thai (f1?) of is het een sativa selectie van pure blueberry (die op zichzelf ook al thai in zich heeft)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Das knap als je dat verborgen kan houden voor je mede bewooners of woon je in het huis Anubis?

 

 

piercing

 

neehoor, ik woon niet in het huis anubis...

als je kijkt naar mijn topic kan je zelf oordelen of jij het wel zo 1,2,3 zou vinden als je hier in huis bent.

hij is nog niet helemaal klaar maar als mijn kast klaar is zul je helemaal niet weten wat er achter zit.

 

Greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het schema (moderate organic feeding) even aangepast, zo krijg je al een duidelijker beeld hoeveel voeding je nodig hebt.

 

Groetjes T

 

 

gallery_7284_2386_215763.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijger dat kan je ook wel he B)

 

"Toevalligerwijs" zijn we met een calculator bezig welke dit euvel zou moeten oplossen

Zie LINK onderin de pagina om je een idee te geven waar we mee bezig zijn,er staat nu alleen gallon vermeld maar dit zal ook voor andere maateenheden gaan gelden.

 

Hopelijk is die snel klaar :lol:

 

Thanks voor het mee denken dude

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het voor mezelf gemaakt, dus waarom niet even delen met de medeforumers hé B)

 

P.S: Die Mayan Mico stinkt als wijnazijn :lol: staat hier lekker te borrelen (heb er rietsuiker bijgedaan, verdunning: 15ml mayan+ 15gr suiker per liter water).

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Even een vraag aan eskobar of sannie over de blueberry sativa uit breeder's choice;

 

Is dit een hybride van blueberry en thai of is het een sativa selectie van pure blueberry (die op zichzelf ook al thai in zich heeft)?

 

Zou deze vraag nog een keer beantwoord kunnen worden.Ben er nml ook benieuwd naar. B)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe en vers onder plasma gewkeekte K.O Kush F3 zaden zijn nu te verkrijgen in Sannie's shop.

 

K.O Kush f3

 

KO%20kush%20shop-L.jpg

 

Deze zaden zullen zorgen voor explosief nagelsacht

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou deze vraag nog een keer beantwoord kunnen worden.Ben er nml ook benieuwd naar. :verrygood

 

Namaste ;)

 

Precies niet he,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op Opengrow werd die vraag ook gesteld, met antwoord van Esko himself:

 

Link

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Vandaag is een zeer verzorgde bestelling van sanniesshop.com aangekomen. Zoals gewoonlijk voorzien van een pakje freebees: 'New Citral City'. Over deze kruising kon ik maar weinig terugvinden. Wat is zo de gemiddelde bloeitijd en is deze soort geschikt om buiten te kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo sannie waneer komen de fem zaden in de shop ik kan niet wachten

 

grzz rr33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...