Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Aankondigingen Nieuwe Producten Sanniesshop.com

Recommended Posts

Hey Sannie,

 

hoe moet ik het zien.

1 tablet in 6,5 liter pot of 2 in een 11 liter pot.

En met light mix of cocos rustig en voorzichtig voeding opbouwen.

En bij een all mix als start hoef je door de tablet en de allmix alleen een beetje de pk bij te voeden op het juiste moment.

Of is all mix combi tablet teveel voor de start.

En ik kan de ph meter in de kast houden?

Of zie ik het te simpel nu.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze tabletten werken 12 maand lang. tenminste als het de 21 gram tabletten zijn.

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk dan zijn de Pitpots nu ook los te koop!

 

Te verkrijgen zijn:

 

De zaad plugjes:

 

De stek pluggen:

 

Verpakt per 20 stuks

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

Of zie ik het te simpel nu.

De tabletten bevatten volledige voeding. Als je deze toevoegt dan moet je gewoon naar je plantjes kijken of ze meer nodig hebben.

 

In het begin geven de tabs welliswaar wat minder voeding af, dat moet opbouwen, maar in het begin hebben je plantjes ook vrijwel geen voeding nodig.

 

Ze bevatten voor 12 maanden voeding, zo lang staan onze planten nooit (gelukkig :welcome:). Kijk uit bij hergebruik van je aarde, want die tabs zitten daar nog steeds in! Ik zou alleen de toplaag verwijderen, het hele spul er gewoon in laten zitten en een tweede keer gaan kweken op dezelfde grond en dezelfde tabs. Het vergruizen van de tabs (wat je krijgt als je de aarde omwoelt) heeft tot gevolg dat de voedingsstoffen veel eerder vrijkomen en je dus kans krijgt op overbemesting.

 

De pH meter kan niet de kast in. Voor wortelstimulator moet je nog steeds afzuren. Als je normaal water mét voeding geeft dan daalt de pH tot onder de 7, zelfs als je water hebt met een pH van 8. Nu wordt deze voeding vrijgemaakt in de bodem, dus wordt de pH in het medium aangepast door ondermeer het vrijkomen van de voeding.

 

Deze tabs worden ook zeer grootschalig toegepast voor het onderhoudsvrij houden (lees geen voeding meer geven) van alle soorten potplanten in grote projecten en hebben zich wat dat betreft al in de praktijk bewezen. Ga niet te veel bijvoeden, kijk naar je plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf nu altijd goede ontkieming bij kees, en ook goede buffering... Met nieuwe salaris maar eens lekker inslaan bij ome sannie!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie ik nou dat je me tde pitpots ook gewoon stekken kan maken!??!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de Sanniesshop klanten eens extra te verwennen is er een leuke aktie ontsproten

 

Tijdelijk GRATIS 1 x 30 ml verpakking cutting edge bij een bestelling van stek Pitpots.

 

Deze nieuwe biologische stek gel heeft bewezen erg goed en handig te werken en vooral veilig.Binnen de 4 weken zal dit product ook in de openbare verkoop komen!

Cutting edge

 

Zolang de voorraad strekt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie leuke actie helaas heb ik voorlopig geen spulletjes nodig :wtf: haha

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

ik vroeg me af hoelang je die pit-pots kan bewaren ?

 

 

greetzz chase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt goed dat spul!

 

Ik heb dit product getest en stekken wortelden 20% sneller, ook hoefde ik niet eens bladeren te trimmen.

 

Waar ik normaal een wrak ben met stekken maken, lukte het nu wel, perfect! Alleen Double Fun wilde niet aanslaan, maar op steenwol had die er ook niet écht zin in. Henkie's hadden na 5 dagen wortelS (met hoofdtletter).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze met clonex gel ook met 5 a 6 dagen geworteld.

sage, cheese, t44 you name it.

Maar ben erg benieuwd naar deze gel.

 

Greetz Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi produkt, allen jammer dat ik nou net voor zien ben. maare meschien geldt die mooie aanbieding wel een tijdt. :wtf:

 

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na al dat zoeken is het natuurlijk ook af en toe tijd om de soorten te upgraden.

Bij elkaar zijn we toch een ruim jaar bezig geweest om de juiste ouders bij elkaar te vinden en hiermee de zo gewilde F3 te gaan maken.

 

Hierbij introduceer ik dan ook met gepaste trots Shack F3

 

Verder zal Shack niet al te veel introductie nodig hebben

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie,

 

ik heb al gezien dat je bij sommige mensen een zakje met bacto zet, ik heb dat vorige keer ook gevraagd tijdens men bestelling maar heb het niet meegekregen. Zou je mij eens kunnen pm'en hoe ik het zou kunnen doen?

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een zakje bacto krijg je gratis mee gelevrd waneer ik pitpot bij de zaden lever.

Bij jiffy's zitten deze zakjes dus niet!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie: is goed voor te weten dan bestel ik volgende keer wat pit pots mee, en dat is dan naargelang de hoeveelheid pit pots die we nemen? of is er geen bepaald aantal op?

 

wanneer komen er nog eens nieuwe zaden voor binnen in de kas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na volle tevredenheid de rebelshack en Twisted shack als freebee uitgedeeld te hebben is het nu de tijd voor de grote opvolger: Mixed Kush

 

De afgelopen periode hebben we meerdere kush kruisingen gemaakt.deze hebben we bij elkaar gedaan en daar een mixed kush van gemaakt om het grote publiek de mooie kush kant te laten zien.

 

 

De gebruikte kush planten:

 

Killa kush/sannie's jack

Killa Kush/G13 (eskobar)

Killa Kush/Blue kronic

Kranial Kush/K.O Kush (knutsel)

Star Kush/K.O Kush (knutsel)

 

 

Deze hoog kwaliteit zaden zullen vele blije gezichten en luie konten teweeg gaan brengen.

 

De bloeitijden kunnen varieren van 8-10 weken met her en der een uitschieter en dat kan ook niet anders vanwege de grote variatie welke in deze mix aanwezig is!

 

Een extra dank wil ik brengen aan Knutsel welke het grootste gedeelte van deze mix aan jullie ter beschikking stelt.eskobar bedankt voor de mooie aanvulling.

 

Bij een bestelling van Sannie seeds krijgt u 10 freebees kado en bij een breeders choice bestelling krijgt u 5 zaden kado.Hiernaast ook gratis ontkiem set bij elke bestelling!

 

Veel plezier met deze geweldige freebees.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgeuh

 

 

Vorige week een steksetje bij sannie besteld. Ik ben meteen double fun stekken gaan knippen en heb ze onder mijn prepagator gezet met de stekkengel van sannie.

 

Na 10 dagen onder tl laat de double fun nu goed zn wortels zien in de blokjes....

 

 

Stek maken gelukt, als ik het kan kan iedereen het..... ik heb verder geen professionele apparatuur gebruikt enkelt een goedkope prepagator van 4.50 eurie en de stekken op de kale bodem geplaats van de prepagator en die onder een tl buisje gezet.

 

 

Chill materiaal sannie!

 

 

 

Groeten,

 

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Buffertabletten ga ik binnenkort gebruiken als mijn lowryders over worden geplant naar 6,5 liter potten ;)

 

Is het erg als daar water overheen komt tijdens het water geven? of moet dit juist? Het zal mij benieuwen hoe de plantjes dit gaan vinden :wacko:

 

Bij mijn bestelling van mijn lowryder zaadjes kreeg ik trouwens wel een set pitpots maar geen zakje bacto. Maar dat zal ik de volgende keer wel mee bestellen dan ;)

 

Wat een leuke spulletjes liggen der allemaal in je shoppie Sannie :wacko: Volgens mij lijken wij allemaal op kinderen in een snoepwinkel :(

 

Gr. Sokkie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx dude's :(

Ik verkoop alleen maar wat ik zelf gebruik of zou gebruiken wanneer nodig ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie

 

Die freebees zijn gekweekt met hormonen zeker?

2 dagen later ingezet/ontkiemen, en hij is al groter dan de rest!

lol

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer een nieuwtje:

 

Northern lights / amnesia haze

 

De bedoeling van deze F1 was om een nieuwe fruitigere nlx te gaan creeeren, dus meer ook een allround soortje. Onze beste amnesia haze man is van dienst geweest om deze geweldige cross te maken. Deze man steekt al geruime tijd met kop en schouders uit tussen de andere mannen.

De NLX is geschonken door een kweker welke in hart en nieren NLX kweker is.Deze NLX is al langere tijd onaangeraakt en is dus uitstekend om als ouder te dienen voor de NLA.

 

 

 

Bloeitijd schommelt tussen 8 en 10 weken. Geen extreme sativa uitschieters, maar een nette nlx variant die zelfs soms iets lager blijft.

Meer smaak, mooier, beter opbrengend.

Omdat lekkere wiet ook niet altijd lang hoeft te bloeien is deze gecreeerd, een meer als deftige allrounder.

Een kleurtje dat verschijnt in de laatste week is niet abnormaal

 

Kijk snel in de Shop

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...