Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Aankondigingen Nieuwe Producten Sanniesshop.com

Recommended Posts

Zeer snelle verzending, had ze vandaag al in de brievenbus!

Bedankt voor de kerstkaart en de mooi verpakte zaden! :verrygood

gallery_8316_3133_115659.jpg

 

 

Tnx Sannie!

Greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn die dingen die bij de zaadjes zitten ook niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

owww sannie gefeliciteerd wat een mooei soortjes man !!! heerlijk :lol:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack Hammer F2

Sannie en knutsel zijn druk aan het werk geweest om deze Jack hammer F2 te realiseren welke een langer bloeitijd heeft als de F1 versie maar daarentegen nog grotere buds weet te produceren.

Dit is nu de meest sativa dominante cross uit Sannie seeds

 

Check de jack Hammer F2

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie ben je op het moment toevallig nog bezig met een nieuwe ontwikkeling? aangezien mijn planten bijna gereed zijn en het nieuwste van het nieuwste altijd leuk is :tu

 

Bvd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eskobar heeft zijn best weer gedaan

 

Cheese berry haze

 

Bij deze cross krijg je exclusief cheese/amnesia haze freebees

 

veel plezier met dit lekkers

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij hebt ook weer je best gedaan, kon je niet wachten tot het februari was :) mijn beurs is behoorlijk leeg na die feestdagen van vorige maand, al is 20 euro geen geld voor zo'n lekkers :D

 

leuke toevoeging aan de shop, nu nog zorgen dat ik bij die eerste 100 ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze net bestel nu maar hopen dat ik bij die eerste 100 zit :)

 

Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze ook net besteld+ wat bacto, yucca en buffertabletten :P Lijkt me een lekker soortje, zat echt te twijfelen tussen Sannie`s Jack, Madonna en deze maar omdat de eerste honderd bestellingen nog wat Amnesia zaden kregen en me tent toch nog vol staat eerst deze maar! Volgende maand wel wat Jack en Madonna bestellen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij het bestellen van Lowryder zaden krijg je tijdelijk 5 Minefield ryders (afghaan x lowryder) freebees kado

Dit is ter beschikking gesteld door onze welbekende LR breeder tnt :blink: dank hiervoor

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook lowryders besteld dus waarschijnlijk krijg ik ook minefield ryders freebees. B)

maar wat zijn die minefield ryders nou eigenlijk?

heb al flink lopen rondneuzen via internet maar kan vrijwel niks vinden over deze soort ( kan aan mijn zoekkunsten liggen :o )

 

ze zijn gekruist met lowryders maar bevatten ze dan ook de autoflower genen?

kan iemand me mischien iets meer informatie geven over deze soort. :D

hoe hoog worden ze etc. en of deze soort makkelijk groot te brengen is.

 

gr

LowMan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha bedankt!

ben er dus waarschijnlijk gewoon overheen gelezen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn vanaf vandaag nieuwe freebees te verkrijgen bij aankoop van zaden in sannie shop.

Meer info hierover is te lezen in de freebee info box

 

Het vereleden van Sannie seeds en Motarebel zal voor velen duidelijk zijn en juist daarom is er weer een samenwerking ontstaan tussen ons om motarebel weer in het zadel te krijgen aangezien zijn situatie niet toelaat dit momenteel zelf te doen. Motarebel en sannie zijn druk plannen aan het smeden en de eerste selectie ronde staat al gepland (chem crosses).

 

De volgende drie soorten zijn uitgekozen om in de verkoop te zetten:

 

Killing kush

 

Sativa queen

 

Star kush F2

 

Veel plezier met al dat lekkers

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker al die nieuwe soortjes en die nieuwe freebees, binnekort maar weer wat zaadjes bestellen!

klopt et dat de cheesberry haze al is uitverkocht?

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker al die nieuwe soortjes en die nieuwe freebees, binnekort maar weer wat zaadjes bestellen!

klopt et dat de cheesberry haze al is uitverkocht?

 

greetz appel

 

Ja deze waren in nog geen 2 weken geheel uitverkocht.

Ik wist zelf niet eens wat er gebeurde en heb dit nog niet eerder mee gemaakt dat er zo een run op een soortje was.

Met een week of 6 zijn er weer verse inclusief de freebees

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja deze waren in nog geen 2 weken geheel uitverkocht.

Ik wist zelf niet eens wat er gebeurde en heb dit nog niet eerder mee gemaakt dat er zo een run op een soortje was.

Met een week of 6 zijn er weer verse inclusief de freebees

 

greetz sannie

 

jipieee ik heb ze + cheese x amnesia freebies en jack berrie uiteraard ook !!

volgende kweek gaat goed worden : cheese berry haze,jack berrie,cheese x amnesia,recovery haze, mixed kush en blue hammer B)

hmmmm ik hou van lekkere smaakvolle fruitige soortjes, vooral jack berry vind ik een groot succes!

 

waren de pitpots ook uitverkocht? zaadjes zaten wel in een leuke enveloppe in een zakje met kraaltjes etc in. men moeder dacht dat dat een kerstkaart was die ze bij de post kwijt geraakt hadden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb grote aanlever problemen met pitpot maar hoop volgende week weer een voorraad te hebben waar ik weer een tijdje mee vooruit kan,het is een groot gemis om mn zaden zonder een goed ontkiem medium op te sturen :rolleyes:

 

Tevens ben ik ook druk bezig met een vervangend product maar daar later meer over.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie,

 

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Cheeseberry haze binnen 6 weken weer beschikbaar zou zijn... en dat was een week of 4 geleden, klopt dit?

Zoja, wanneer kunnen we deze dan weer verwachten? of is dat nog een verassing? :rolleyes:

 

Greetz el NeGrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je nu echt dat bericht op gaan zoeken om mij het tegendeel te bewijzen? uit het stuk ''een week of 4'' moet je wel kunnen opmaken dat ik dit niet met zekerheid zei. :P

Smoke sum weed man..no hard feelings

 

Sannie ik wacht je antwoord geduldig af :verrygood

 

Greetz el NeGrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde je alleen op weg helpen,omdat het antwoord niet zo moeilijk te vinden is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sannie

 

ik zit net te kijken of de pitpot's er alweer zijn, helaas niet. Maar ik zat wat verder te kijken en zie dat de lowryders er niet meer zijn, nu is mijn vraag: ik heb maandag lowryders bestelt, krijg ik die nog of waren ze toen ook al op?

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...