Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Aankondigingen Nieuwe Producten Sanniesshop.com

Recommended Posts

@ Sannie

 

Komt de madonna nog op vooraad?

Had deze in gedachten voor mijn eerste binnenkweekje :)

 

Madonna staat niet op de lijst om hermaakt te worden, Selene kan dit gat prima opvullen :)

 

 

Sanniiieeeee

 

Zou je wat fotos van de nieuwe soort selene online kunnen gooien?

 

thaaaankksss

 

Deze is te nieuw om meer foto's van te hebben, op opengrow staan een aantal fotos van de plant kant en klaar

 

greetz sannie

 

Vanwege groot succes is de Kolossus F1 regulier terug in het assortiment

 

Teven hebben we nu ook de Kolossus Feminized versie

 

Een heel goede opbrenger met een zoete haze smaak

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, Kolossus lijkt me inderdaad een heel mooi soortje, vooral als ik dit topic zo bekijk:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...40&start=40

Keiharde knallers dat!

 

Heb je misschien nog wat foto's of info over de Mad Shack fem-freebee?

Over de normale mad.S kan ik ook al weinig vinden, behalve dat die Herijuana x White Widow is?

En die beschrijving van effect/bloeitijd bij de freebee-info dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kollosus feminised!! mijn wens gaat in vervulling!

 

heb direct 2 pakjes besteld!

heb hem al gekweekt en ben nog nooit een soort tegen gekomen die zulke goede kwaliteit met zo een gewicht combineert!

aanrader!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kollussus feminized, HET soortje voor mijn volgende ronde. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi sannie,

ik heb ook de buffer tabs gekocht,maar ik twijfel nog hoe ik met mijn aarde aanmoet

opwarderen?ik kweek bio, geef eens een insiders tip,ik heb ook wormenmest,bloedmeel,

beendermeel,en bodemschimmels,maar ik wil graag weten wat ik aan aarde moet toevoegen,

mijn volgende ronde gaat de cronocaine worden en in de tent puur om in mijn eigen rookwaar

te voorzien en ik heb een gweldige hobby.

met vriendelijke groet

klasina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dogbos .. dit is nou niet echt het juiste topic om die vraag te stellen.. en als je even had gezocht op het forum had je wel je antwoorden kunnen vinden.. ( ook misschien jezelf nog even voorstellen? )

 

Anyhow:

 

De buffer-tablet is speciaal ontwikkeld om nieuwe en bestaande planten te bufferen en gedeeltelijk te bemesten voor een volle ciclus van de plant. De tabletten bevatten een samenstelling van langzaam werkende stikstof, natuurlijke humus zuren en gunstige bodem bacterien.Deze verbeteren de grond en dragen bij aan een goede opname van de mest stoffen, waardoor een gelijkmatige gezonde groei plaats vindt zonder dat de mest stoffen uitspoelen.

 

De tabletten zijn erg makkelijk in gebruik en dienen ongeveer 5-10 cm in de aarde geduwd te worden. Elke tablet heeft de capaciteit om 5 liter aarde te bufferen voor een volledige ciclus. De tabletten zijn in staat om het grootste gedeelte van de voedings behoefte van uw planten te waarborgen en het toe dienen van extra voeding dient ook met mate te gebeuren.

 

Je heb al die producten gehaald maar je vraagt je af wat je aan je aarde moet toevoegen? Een normaal mens zou het andersom doen.. eerst afvragen wat hij/zij in ze aarde wilt doen en dan de producten aanschaffen;)

 

Ik neem aan dat je met bodemschimmels Symbiosis mycorrhiza bedoeld?

 

Dosering :

 

Gebruik voor 1 stek of zaailing 5 gram symbiosis, hiervan 1-2 gram direct en in de buurt van de wortels en de rest verdelen in de pot of aarde bak.

 

Welke wormenmest heb je? Ik hoop die van Gold Label?

 

Zwarte wormen mest bevat een enorme hoeveelheid micro leven welke weer zorg draagt voor een optimale voedings opname!

 

Hoe te gebruiken:

 

Meng 5-10% zwarte wormen mest door de aarde. Ook in te zetten als extra bodem bestrooiing met een laagje van 1-2 cm in de groei periode .(top dressing) .

 

Wormen mest thee :

 

Meng 25 gram op 3 liter water en laat dit 24 uur staan. Goed schudden en wateren zoals normaal. De lichte oplossing bovenin kan gebruikt worden als blad voeding.

 

Succes

 

Ziran :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovendien gaat dogbos zich eerst even voorstellen in het wie is wie forum zoals aan hem is verzocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn er een tijdje mee bezig geweest in het diepste geheim :verrygood

 

Onze nieuwste gadget voor het optimaal kiemen van zaden is de Zaad propagator :

 

seedpropagator-sanniesshop-dev.jpg

 

*Ingebouwde led lampjes op batterijen

*Thermometer op het voor ruitje geplakt

*Ontworpen voor 20 spongepots maar geschikt voor allerhande kiem mediums

*4 shuifjes voor het regelen van verse lucht

*Opgestuurd in een brievenbus doosje wat de verzenkosten weer drukt

 

Voor zo een simpel product hebben we veel plezier gehad aan het ontwerpen ervan en zijn we ook trots op het eind resultaat.

Hoop dat er veel plezier aan beleefd zal worden

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe fun San!!

Ben wel bang voor die brievenbus man,,die dood je :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de strekkers dan?

 

op het plaatje zie je er al 2 die je weg kan gooien of zo diep moet begraven dat je een hele grote pot nodig hebt?

 

erg mooi idee hoor, maar is led wel de juiste lampkeuze?

 

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
en de strekkers dan?

 

op het plaatje zie je er al 2 die je weg kan gooien of zo diep moet begraven dat je een hele grote pot nodig hebt?

 

erg mooi idee hoor, maar is led wel de juiste lampkeuze?

 

 

grts

 

De gene die wat meer strekken kun je gemakkelijk in graven of ze op pot zetten voor ze gaan strekken.

Van de 20 zaailingen die er staan op de foto kun je alle 20 gebruiken

Led lampjes geven maar een klein beetje warmte af welke net goed is voor een afgesloten propagator als deze, tevens kun je een paar leds op batterijen zetten. Moment dat de blaadjes open gaan is het tijd om de zaailingen op pot te zetten en er meer licht op te zetten.

 

Probeer maar eens polletje. jij weet dat ik niet zomaar iets zeg :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAAAAAAAAA IK KRIJG EEN REACTIE!!!!

 

 

top spulletje man, wilde gewoon ffe aandacht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dit nu er zit geen hygro meter in !

Nee geintje ik vind hem superbruut.

Ik heb een zelfgemaakte versie met een tl erin gemaakt,maar wil deze ook hebben :verrygood

past allemaal precies en is klein :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week ff bestellen :whistling Wordt vast een collectors item :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem besteld (met nog wat andere zaken voor de volgende ronde), vind het een leuk ontwerp voor niet veel geld. Ik moet wel zeggen dat ik liever ontkiem in root spongepots die zijn net wat groter en geven de zaailing net iets meer ruimte voor de penwortel om zich in het medium te nestelen.

 

Groet,

 

Donnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik moet wel zeggen dat ik liever ontkiem in root spongepots die zijn net wat groter en geven de zaailing net iets meer ruimte voor de penwortel om zich in het medium te nestelen.

 

Groet,

 

Donnie ;)

 

De bedoeling is dat als de blaadjes ontvouwen je de zaailingen op hun bestemming zet.

De grotere spongepots zorgen er wel voor dat de penwortel minder snel beneden is maar het moment van over potten blijft hetzelfde.

Vandaar dat de kiem spongepots dat formaat zijn.

 

btw je doet niets fout hoor lol !

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie ja ik ben soms nogal lui aangelegd lol vandaar dat die root spongepots voor mij aantrekkelijk zijn. ;)

 

Ben benieuwd naar het LED kastje! ;)

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuw in sanniesshop de Rootpouch

 

SAN_5070.jpg

 

Een vernieuwde versie van andere stoffen potten met zeer aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie zijn de maten ook anders of identiek aan die van de smartpots? Deze lijken hoger...

 

Groet,

 

Donnie

 

EDIT:

 

Ik heb inmiddels de volgende link gevonden:

 

https://rootpouch.com/wp-content/uploads/plant-pots.pdf

 

In principe is de 5 gallon versie dus 11 inch (circa 28cm) breed en 10 1/4 inch ( 26cm) hoog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit niet gewoon precies het zelfde als smartpots? behalve de prijs dan.

Ik ben wel benieuwd naar de verschillen in ieder geval.. misschien dat iemand hier een test van kan maken?

Ik ga zelf namelijk binnenkort voor het eerst met de smartpots aan de gang.. dus ben wel benieuwd.

 

Komt er toevallig binnenkort ook nog een nieuw soortje in je shop? vind het altijd leuk om het nieuwste soortje van je te kweken :wacko:

 

Greetz Ziran.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sannie zijn de maten ook anders of identiek aan die van de smartpots? Deze lijken hoger...

 

Groet,

 

Donnie

 

EDIT:

 

Ik heb inmiddels de volgende link gevonden:

 

https://rootpouch.com/wp-content/uploads/plant-pots.pdf

 

In principe is de 5 gallon versie dus 11 inch (circa 28cm) breed en 10 1/4 inch ( 26cm) hoog?

 

Dit is een hele goeie

Ik ga straks direct de diameter en hoogte bij de inhouds maten zetten, thanks donnie

 

Is dit niet gewoon precies het zelfde als smartpots? behalve de prijs dan.

 

Komt er toevallig binnenkort ook nog een nieuw soortje in je shop? vind het altijd leuk om het nieuwste soortje van je te kweken :wacko:

 

Greetz Ziran.

 

Het lijkt idd erg veel op de smartpot en doet grotendeels ook hetzelfde, het verschil zit in het materiaal. Rootpouch hebben de neiging tot afstoten van water en smartpots absorberen het water welke weer afgegeven word aan de omgeving.

Het prijsverschil mag duidelijk zijn.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz ;

 

Vilten 0.8 l potjes .... rechtstreek inzaaien in die potjes , moeten mooie rootball

geven en ik hoef zelf m'n wortels niet meer te toppen ....

Na vier , vijf weken openknippen en overzetten

Al iemand getest ??

hint hint ..........hahaha

Nee , dit zou wel eens handig kunnen zijn voor beginners heb ik het vermoeden

niet vlug overwaterbaar , ademend , lijkt me een goed product ....

 

groeten popz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze al mogen bewonderen. Ze zien er stevig uit en een groot plus punt is dat

er gebruik is gemaakt van gerecyclede materialen. Voor de prijs hoef je het niet te

laten.

 

@sannie

Kan je de potten wel van onderaf in een schoteltje bewateren, gezien ze geen

water absorberen?

 

@poppa

Openknippen hoeft niet hoor, dat is zonde gezien ze herbruikbaar zijn. Je kan de

pot gewoon oprollen om je planten eruit te halen. Inderdaad ideaal om mee voor

te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@sannie

Kan je de potten wel van onderaf in een schoteltje bewateren, gezien ze geen

water absorberen?

 

Ze zijn licht water afstotend maar als je ze in een laagje water zet zal die wel verzadigen.

De root pouch is niet water en lucht dicht dis het water zal zo de pot in gaan en de aarde zal het water omhoog zuigen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...