Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dull

Dullie's Guerilla Kweek 2008

Recommended Posts

Na maanden te lezen gehebben ga ik eindelijk ook een guerilla kweek beginnen. En ik wil meteen groot beginnen. (Waarom ook niet ;) )

 

Mijn plan is:

 

-5 hollands hope zaden

-10 female seeds, easy sativa

-700 lowryder 2 zaden (Hiervoor verwijs ik jullie naar het topic in plantenkamer>Rudalis sectie.)

 

 

Naar mijn mening heb ik wel een geschikte plek gevonden. Maar ik probeer ook niet alles op 1 plek te zetten.

 

Ik ben van plan om deze week 100 a 150 lowryder zaden te zetten. Deze wil ik eerst laten ontkiemen in mijn huis. Zondag wil ik ze dan gaan planten.

Ik zou eigenlijk wat later willen beginnen mbt tot het weer nu,maar aangezien ik begin jullie op vakantie ga,wil ik toch dat de planten dan al klaar zijn.

 

Ik doe dus nu maar 150 lowryder planten. Thuis ontkiemen, wat potgrond meenemen en dan op de desbetreffende plek planten.

 

 

De andere zaden (10 easy sativa,en 5 hollands hope) wil ik begin mei laten ontkiemen,en dan daarna in de natuur planten.

 

 

 

Wanneer eind juni alles goed blijkt te gaan,en de lowryders goed hun werk hebben gedaan,wil ik na mijn vakantie dan voor het grote gedoe gaan. Dus paar honder zaden planten.

 

Ben zelf aan het twijfelen om de zaden meteen te zaaien op de plaats,of eerst thuis laten ontkiemen. Want verklaar maar eens aan mij ouders wat ik met 150 zaden planten moet.

 

Geeft iemand het kans om meteen te zaaien (Met kippengaas erop)???

Share this post


Link to post
Share on other sites

meteen in de volle grond zaaien lijkt me niet zo'n geschikt plan, vele zaadjes zullen niet uitkomen.

 

ook vinden vogels die zaadjes wel lekker, dus lijkt het mij zonde van het werk.

 

thuis laten ontkiemen, en dan planten op je guerilla plekje lijkt me een beter plan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al gedacht aan een plaats om te knippen en drogen?

Want uitleggen wat je met 150 zaden planten moet is nog niets vergeleken met uitleggen wat je met 75 geoogste planten doet op je kamer ;)

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaaien in de volle grond is niet kansloos! Zorg gewoon dat je het in een vruchtbaar en vochtig laagje grond stopt dan komt het helemaal goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,een vriend van me die woont alleen,en daar kan ik wel drogen en knippen.

 

Toch denk ik dat ik nu wacht met het planten van de lowryders,aangezien ik tijdgebrek heb. Want ik zou nu al op die plek alles moeten voorbereiden,maar die plek is nog niet zo volgegroeid als dat ik wil (Doornstruiken,en dan in het midden een open plek maken). En ook het weer vind ik nog niet echt perfect.

 

Daarom wacht ik ook tot half juli (Terug van vakantie). Zal dan wel 1 oogst worden van +- 300 lowryders, dus moet nog wat plekken zoeken,maar dan heb ik wel genoeg tijd ervoor en kan ik ze ook gewoon laten voorkiemen.

 

De overige planten, de 5 hollands hope,en 10 female easy sativa seeds wil ik wel binnenkort gaan planten. Begin mei zit ik daar aan te denken. Die 15 zaden vergen toch minder voorbereiding als een plek(ken) voor een paar honderd planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels zijn de 10 easy sativa female plantjes geplant,groeien goed. (Staan pas maar 2 weken) De 5 hollands hope zaden zijn allemaal niet uitgekomen :verrygood

 

Zal binnenkort wat foto's plaatsen.

 

 

Is het trouwens noodzakelijk om er kippengaas omheen te maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt dat niet moeilijk, 300 lowryders op geslacht controleren!? Het zou niet bevorderlijk zijn als er een ventje tussen blijft staan...

Veel succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het trouwens noodzakelijk om er kippengaas omheen te maken?

 

 

Hoe kunnen wij dat beter weten dan jij? Zijn er sporen van dieren? Wat voor dieren? Als je knaagdieren ziet of weet dat ze er zijn zou ik het zeker doen, in een bos met bijv heel veel zwijnen is het beter een houtconstructie te maken van takken rondom de plant. Dit heb ik zelf helaas meoten ondervinden, dus erg afhangkelijk van je plek allemaal.

 

Succes JL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wordt dat niet moeilijk, 300 lowryders op geslacht controleren!? Het zou niet bevorderlijk zijn als er een ventje tussen blijft staan...

Veel succes ermee!

Op geslacht controleren is geen probleem. Maar meer de plaats. Heb zowiezo 2 ''grote'' plaatsen voor veel plantjes. Maar daarnaast wil ik ook nog kleine aantallen op verschillende plaatsen zetten. Maar dat is pas voor de maand juli. (Helaas). Vooralsnog eerst mijn aandacht op de 10 vrouwen richten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gisteren teruggeweest. Veel last van slakken.

Had daarom ook van te voren slakkenkorrels gegooid,en niet een beetje. Het lag er vol mee.

Toch is er 1 plant helemaal aangebeten,kapotte blaadjes,halve blaadjes. Hoop dat ie het nog red.

 

Maar is het zo dat slakkenkorrels hun werking verliezen als ze nat zijn???? Ik snap niet hoe ze bij dat ene plantje zijn gekomen dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben wel benieuwd geworden naar foto's van de plek

 

succes met de kweek!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer zal ik fotos maken,vergeet het steeds :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds geen foto's maar ze gaan redelijk. 2 zijn minder dan 75 cm. De andere zitten tussen de 75 cm en 1 meter.

Het is alleen zo dat ik ze niet in de breedtje zie groeien,zoals ik dat bij andere wel zie.

Komt dat later nog als ze gaan bloeien? Of krijgen ze te weinig zon?

 

En het plan met de lowriders gaat niet door. Ik ga het met dit weer niet erop wagen. Dan wacht ik liever op een betere zomer dan nu 600 zaden te verspillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mannetje en vrouwtje bij elkaar brengen en je hebt duizenden zaden

Vorige week nog Lowryders neer gezet en de zomer komt er aan

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand antwoord op dit: ''Het is alleen zo dat ik ze niet in de breedtje zie groeien,zoals ik dat bij andere wel zie.

Komt dat later nog als ze gaan bloeien? Of krijgen ze te weinig zon?''

 

PS: Buble,ik heb je advies maar opgevolgd. Er staan nu 50 zaden te ontkiemen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...