Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Ries An Ut Zaad!! 45 X Ice

Recommended Posts

blijft een mooie zandbak om in te spelen :verrygood :smoke

De dames hebben het goed naar de zin hierzo :kill: :lol:

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de foto zien ze er goed uit. Der zitten wat rare plantjes tussen, vreemd blad!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die plantjes doen het goed riesje :kill: :lol:

Laat de toppen maar komen :verrygood :smoke

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Riesje

 

Gaat al lekker zo te zien...5 daagjes nu op 12/12? Ze groeien wel door tot die 70 cm. hoor! :verrygood

 

:smoke

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan redelijk goed , CDan!! :lol:

 

Ik merk wel dat er mensen zijn die denken dak een ruimte van hier naar Tokyo heb :kill: . De ruimte op zich is 185br x220lngx175hg

Daarvan heb ik zeg maar zo'n 3 m2 in gebruik als kweekoppervlakte.

Daarboven hangt dan die 2400 watt in de vorm van 2 x600 en 3 x 400 watt. Die heb ik om en om gehangen ( 400 dan weer 600 weer 400 enz).Op dit moment hangt er 1000 watt boven 13 plantjes. Is kijken wat dat doet met de opbrengst. :P

 

Het is wachten op een verloop van 160/250 en dan gaat het filtertje erin. De afzuiger draait wel en die heb ik in rubbers gehangen.

De metalenbox met de 1500m3 afzuiger van Midian past helaas niet in dit hokkie. Baal ik best wel van want het leek me helemaal the bomb om zo'n ding te zien draaien in mun hok. :smoke

Ik heb een paar vsa's en wat lampen vervangen. Er is nu ook een nieuw 600 watt bulpie onderweg en die gaat er ook nog in.

Tijdens mijn oriëntatietocht naar nieuw zaad ben ik me kapot geschrokken van de grote prijsverschillen in dat feminized zaad gebeuren. Ben nou eenmaal afhankelijk van femzaad omdat ik met de reguliere zaden niet uit de weg kan vanwege ruimtegebrek.

De twijfel zit em in de keuze voor Greenhouse of Sweet seeds. :verrygood Jammer dat San niet aan de femzaden wil.Had ik wel eens willen zien!!! B)

 

Het kan ook maar zo zijn dak weer een rondje stek ga doen , maar op dit moment is er bar weinig te scoren van uit die hoek.Voorlopig moeten we deze ronde maar is af zien te maken en liefst met een beetje goed resultaat. :D

 

De tweede keer groeivoeding is mee gegaan en ik vind dat er veel water doorheen gaat met deze zaadkweek.

Het mooie aan deze planten is het groene brede en 7 vingerig blad. Ik heb alle planten getopt en sinds afgelopen maandag op 12/12 geknikkerd. Die 70 cm gaan ze wel halen denk ik.In totaal hebben ze nu zo'n 3 weken voorgeroeid gerekend vanaf het eerste groen na het ontkiemen.Al de berichten horende moet ik misschien wel vrezen voor nog hogere planten dan die 70 cm. :D

We gaan vrolijk verder en ik zal proberen om een frequente update te verzorgen.Er komt nl een drukke periode aan voor Riessie!!

Als er dingen zijn die jullie opvallen in positieve of negatieve zin , hoor ik dat graag!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat wel heel lekker daar Ries, leuker dan stekken toch ? :verrygood

Ik had je hok idd ook groter verwacht.. maar let echt op je hoogte, 1 top is hier ook al vern...kt en de hoogte hier is 1.85.

 

Trouwens... als die 1500m³ metalenbox in de weg staat hoor ik het wel... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,00 a 1,25m worden ze zomaar :verrygood

 

mijne zaadplantjes werden 1,55 ze bleven groeien die krengen

 

toppen is in mijn ogen zinloos er komen toch genoeg zij takken aan.

 

1 manier om ze redelijk klein te houden is direct in de bak plaatsen die zaden en als ze de koppie laten zien gelijk 1000 watt erop.

 

nou maar hopen dat er geen hermaas komen

 

gr irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben jij toch een lekker positief ingesteld iemand he , Ire!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ries,

 

ze staan er nog mooi bij.

De laatste foto heb je minder slechte plekjes op de planten, dus ze trekken mooi bij volgens mij.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze te lang worden gewoon een paar dagen je lichten uit pik.

Dan rem je ze gewoon zo ff .

En ist ogelost.

 

Gr je vrolijke vriendje ertje

 

Oja , ze staan er lekker bij op die paar blaadjes bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou ik niet doen :smoke ik heb ooit iets over bepaalde stofjes gehoord die dan van slag raken ofzo

maar kan het fout hebben hoor!!

 

Wat ben jij toch een lekker positief ingesteld iemand he , Ire!!! :kill:

 

 

 

altijd he :verrygood

 

ik hoop het niet hoor ,

 

ik hoop dat het goed gaat en je nooit meer naar die stekken terug gaat :lol:

 

ik heb geen goede ervaringen met feminised , beter gewoon 100 zaden de grond in en er 50 uitvissen na 3 weken zo krijg je het ook vol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Ries,

 

Heb al meerdere verslagen van je gelezen, maar nu uit zaad wordt zo een kweek pas echt interessant. Veel leuker toch?

 

Irezumi gaat gelijk krijgen hoor. Ik dacht ook bij mijn huidige kweek (Northern Light regulier zaad), die zal ik maar eens flink voorgroeien. Vijf weken voorgroei en heb planten van 1.80 meter, nu een week of 5 op 12/12. Zaadplanten groeien veel langer door eenmaal op 12/12.

 

Ik ben zeer tevreden over Spliff seeds, zij hebben ook een uitgebreide keuze in 99,9% female seeds. Mijn eerste kweek 20 female seeds, alle 20 op in 3 dagen, tijdens afbloeien kwamen er 2 herma's uit de kast. Verder goede potente planten met een dikke opbrengst.

 

Mijn huidige kweek 10 reguliere NL zaden, alle 10 op, ook weer in 3 dagen, 7 vrouwen en 1 herma (kom ik vandaag achter).

 

Ook ik heb mijn twijfels over female seeds, maar vandaag ben ik er achter gekomen dat ook regulier zaad transsexuele neigingen kan hebben.... :verrygood

 

Tja, blijft een moeilijke afweging. Ik twijfel ook nog voor mijn volgende kweek.

 

Veel succes deze ronde en dat je maar zo een lekkere opbrengst mag hebben dat je nooit meer aan de stekken wilt. :smoke

 

 

Greetz,

 

Passiekweekster

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja regulier zaad kan ook hermaas geven maar bij female is de kans echt een stuk groter.

 

 

o ja :smoke nog ff iets

 

mijne werden 1.55m en ze stonden bij mij direct op 12 12 :verrygood maar dit is soort afhankelijk. ik had desertqueen x doublefun

 

2de 3de week bloei gaan ze ineens heeeel snel omhoog.

 

 

ik kweek net als atmo das naar mij idee ideaal ,lees dat topic is door daar leer je echt veel over zaad hier de link ,

 

atmo high speed kweek met zaad

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ze in de bloei gegooid maar ja wie ben ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh riesje, hoelang staan ze nu al in de BLOEI :smoke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke oke

 

sinds maandag dus al

 

overheen gelezen dan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt aan je soort ,mijne werden echt 1,55m op direct 12 12

 

de groeispurt moet nog komen , de strekfase , hebbie die atmoos topic gelezen daar kan je het goed zien,mooi topic

 

anders beetje knakken en buigen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit :verrygood ze zijn mooi bij getrokken.

Over de hoogte zou ik me geen zorgen maken, ice neigt meer naar de indica kant dan naar de sativa.

Ze zullen de 3e week nog wel wat omhoog schieten (althans dat deden ze bij mij wel) maar de grootste werd 90 cm en dat met +/- 2 1/2 week in 1L

potjes en toen nog een dag of 10 in de grote bak. dit waren alleen niet de Gefeminiseerde zaden.

Ik zou wel wat zuinig zijn met de voeding, ik had zelf snel last van overvoeding(bio-biz)

 

Succes en gaan je zeker volgen.

 

W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net uit mijn hokkie...............teringkie , teringkie, wat gaan ze hard!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo riesje1965

 

ziet er goed uit man

hoeveel dagen heb je ze voorgroeien gegeven met deze mooi damens

nou ik volg je verslag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...