Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Ries An Ut Zaad!! 45 X Ice

Recommended Posts

JO

 

ziet er niet slecht uit. Die gele onderste blaadjes zijn te wijten aan de kleine potjes denk ik, de bovenste groei ziet er wel goed uit nu.

Geef je ze nu al langs onder water, ik zou ze zeker nog een tijd langs boven rondom gieten zodat het rondom het plantje wat vochtig is... wit/zwart folie voor de boedemtemp. lager te houden zou ook al wel goed zijn.

 

Gun ze nog wat meer 18/6 zou ik zeggen... eens je per plantje enkele mooie sappige & stevige uitlopers hebt van een cm of 10 zou ik ze in de bloei zetten.

 

zit wel goed zo, hoeveel ze nog echt doorgoeien weet ik niet maar liever ietsje meer dan net wat te wijnig groen in je hok denk ik dan... :dribble:

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het echte werk gaat weer beginnen :dribble: waneer gaat het klokkie om??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einde deze week gaat het klokkie om denk ik!! :dribble:

Ik heb maar 160 hoogte dus ik moet goed uitkijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha dan kan jij daar geen woudreuzen gebruiken riesje.

ziet er goed uit hoor ondanks de kleine bladverkleuring.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Riesje,

gaat goed toch ?

Einde van de week lijkt me goed plan ,als er uitschieters bij zitten die nog een keer toppen en ze groeien nog ruime 2 weken door als ze op 12/12 gaan

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie, brede, donkergroene bladeren! Im loving it Riesje! Hoe heb je het overigens voor elkaar gekregen om zaailingen over te belichten? Dat is toch bijna niet te doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje kan het onmogelijke!!! :dribble: Gezien de ruimte /hoogte heb ik de klok omgezet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Riesje

 

Gaat lekker :dribble:

 

IK las 1,6 meter heb je...Dus 1,2 meter voor de plant? Bij mij gingen ze namelijk in de 2e week 12/12 heel erg hard de lucht in... Soms kan er superzaad tussen zitten :dribble:

 

Maar een weekje voorgroei, genoeg voor zaadplantjes.

 

Succes met de dames!

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man leuk om telezen dat doe je goed.

Hoe hou je je plantjes onder die 1,6m?

 

en je hebt toevallig feminized seeds maar stel je hebt gewoon zaadjes van ergens je weet het niet zeker

ik ben nu bezig met stekjes ik wil graag de volgende keer met Diesel werken maar kan nergens aan die stekjeskomen

dus heb ik al saadjes aangeschaft dus vaan daar zoveel vragen neem me het niet kwalijk ik ben nieuw in dit vak.

 

waneer kunje dan het verschil zien ik weet bij je mannetjes komen bolletjes en bij de vrouwtjes haartjes maar tog

 

vanaf waneer kun je dat verschil zien??

 

Hoe hoog is je bak trouwens? 40cm?

 

maybe heb je ook wat tips voor mij of commentaar, altijd welkom

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;#entry415581

 

MVG,

Reza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zaad aangaat kun je beter je tips van iemand anders betrekken.Ben zelf ook beginner met da zaad :dribble:

Bak is idd 40 cm hoog. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoveel ruimte heb ik niet. :dribble:

 

 

hey riesje danmm als ik je hokkie altijd zo zag dacht ik tog altijd dat je een aardige ruimte had man :huh: maar een beetje in vergist ...

die bak ook die lijkt wel 1 meter hoog :dribble: op andere foto's ... nu begrijp ik dan ook hoe je helemaal achter aan komt bij je planten ook al staan ze helemaal achter in en is het een bossig oerwoudje ( ook al zal het niet mee vallen ) ....

 

dat 2 internodes laten doorgroeien is dan ook geen strak plan nee :huh:

 

@deffy: wanneer zaden omgezet worden zullen tussen 12 en de 21 dagen de geslachten te zien zijn ... het grote verschil van 9 dagen zit hem in genetica de een soort laat snel de bloei zien dan de andere ...

stekken laten sneller de bloei zien dat is vaak tog wel tusen de 10 en 15 dagen ....

 

zaadplanten groeien trowuens ook langer door ... tussen de 2 en de 4 weken ook dit ligt weer aan het soortje een kortbloeiende indica zal bijv maar 2 weken doorgroeien ( en ook maar enkele 10tal centimeter over het algemeen ) maar heb je een lang bloeier die zwaar sativa is kan die nog wel een ruime 3 weken doorgroeien en schiet er zo nogeen 50 centimeter bij aan de plant...

 

dit soort soortjes zijn dan ook uitermate geschikt om meteen op 12/12 te starten

 

 

RIES succes nog kan niet wachten op je knuppels ....

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor, gaat lekker hierzo :huh: :huh:

Ben eens benieuwd hoe hoog ze nu nog gaan worden :wub: B)

Op naar de knoepers van toppen :dribble: :dribble:

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze toch zo'n 70 cm gaan worden!!! :verrygood

 

Ik heb de eerste watebeurt met een lichte groeivoeding gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groei voeding??

Verklaar u nader aub.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap hem piemel.

Jij hebt de hele lijn natuurlijk :verrygood

 

Gaan toch wel mooi he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , de hele lijn.Alles van Midian gekregen!! Allejesus mooi spul zat er tussen.Heb direct 2 vsa's vervangen en wat lampen.

Echt een hele opzet voor 6 lampies .Geweldig gewoon!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil al vast wat fem zaad scoren voor een eventuele volgende ronde met zaad.

Welke o welke zal ik nemen?? :verrygood De prijsverschillen zijn enorm!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou de sfeer zit er goed in .... ben al wat leuke topic door gebladert en merk ineens dat me kater flink in gekakt is :verrygood

 

laat ze maar lekker 70 centimeter worden man !!!! en mooie dikke witten toppen das je wel gegunt

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben best wel content met deze zaadkweek. Ben al aan het rondneuzen naar de volgende zaden.Wel weer fem.

Moet ook geen 80 euro de 10 zaden zijn . Belachelijk gewoon , die prijzen!! :verrygood

Greenhouse heeft schappelijk geprijsde femzaden. AMS of the church leken me wel wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ries,

 

lijken me ook leuke soorten ja.

Heb zelf de cheese en big bang liggen die ieder moment gaan ontkiemen om te testen.

Maar denk dat ik toch uiteindelijk een paar herijuana of ko kush moedertjes wil.

Vanuit zaad heeft me nog niet zo gelegen tot nu toe, al paar keer mis gegaan.

Hoop nog steeds een keer tegen leuke kloontjes aan te lopen om moeders van te maken.

 

Maar ziet er goed uit tot nu toe op een paar blaadjes na.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit ries

 

mischien is dit iets voor je volgende ronde

 

Female Seeds

 

succes ermee

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit kerel :verrygood

 

Ga zo door!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...