Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Natsirt

Weinig Rook Uit De Tip?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik rook nog niet zo lang maar op een zekere dacht ik van, kom laat ik is effe proberen te draaien want die voorgedraaide komen me neus uit. Nadat ik een tip had gedraaien en de blow een beetje had ''gevouwen'' stak ik hem aan (ja wel eerst aan de achterkant natuurlijk).

Maar toen ik begin met inhaleren kwam er heel weinig rook uit me tip. Dus wat doe ik fout?? Zit er wiet tegen het uiteinde van mijn tip? Of is me tip sowiezo niet goed?

 

 

Natsirt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Natsirt, het kan idd zijn dat er iets tegen je tip zit of dat je hem te strak hebt gedraaid. Wat wel helpt is de blow over het hele oppervlak door je vingers te rollen. Zelf scheur ik altijd 40% van het tippie af voor ik hem rol, waarom zoveel papier voor zo'n klein rondje?

Succes met het draaien.

 

Groetjes, Dub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er ook een manier om, als er iets voor de tip zit, het weg te halen of moet je hem dan gewoon weer opnieuw draaien?

En dat over dat stukje afscheuren dat ga ik zo is effe proberen ;)

Iemand anders nog tips?

 

Natsirt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop een pakkie shaq of peuken, pakje vloe en tip en ga gewoon oefenen ;) De shaq of peuken kan je gewoon hergebruiken voor je "oefendraaien". Dit bespaart een hoop half-ass blowtjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd zoals Brakkie zegt, je kan ook aan een vriend die het wel kan gwn es vragen om het voor te doen of via youtube vind je oneindig veel filmpjes over hoe je een joint kan draaien.

 

Oefening baart kunst ;)

 

@ dub, wat bedoel je juist? Je scheurt een stuk van je tip? Bedoelen jullie met tip de filtertip? Waarom ga je daaraan zitten scheuren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bedoelt dat hij niet het heel "tipblaadje" gebruikt maar aleen maar 2/3 omdat het anders te lang is.

(niet vloei maar TIP papier of hoe je het noemt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahnzow, dan moet je er kleinere kopen, heb er nu van 4cm lang, I like

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij bedoelt dat hij niet het heel "tipblaadje" gebruikt maar aleen maar 2/3 omdat het anders te lang is.

(niet vloei maar TIP papier of hoe je het noemt)

 

Inderdaad flitskop, thanx voor het antwoorden, raak soms de tel kwijt welke topic ik op had gereageerd. ;)

@ Ella: Ik kom bijna nooi in een coffeeshop meer sinds ik kweek en als ik er kom alleen voor vloei en tippies, ik ga niet speciaal zoeken naar kortere tippies, gewoon effe stukje afscheuren (wel kaarsrecht 90 graden op de lange kant) voordat ik hem oprol.

 

Groetjes, Dub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies ik knip altijd me tip blaadjes precies door 2én in de lengte.

2x zoveel tippies en meer wiet in me joint :dribble::D

 

Sk8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer wiet met een kleinere tip? Meer wiet met een grotere tip! Voor een blunt rol ik 2 tips in mekaar zodat er lekker veel wiet inkan :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij ligt het niet aan de tip, maar als het er wel aan ligt, probeer eens een M-tip, of tenminste V-tip te draaien...

Volgens mij ligt het aan het feit dat je de joint te hard toerolt, heb veel ervaring met rollen, en dit komt voornamelijk niet omdat ik blow, (1X in de week) maar omdat ik men sigareten zelf rol. probeer dus wat minder hard je schag toe te knijpen :smoke

 

smoke ze ^^ :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke,

 

Dat probleem met de tip is nu opgelost alleen nu is het volgende ontstaan.

Me vloe laat los onderaan bij de tip. Ik denk dat het aan de vloe ligt want het maakt niet uit hoevaak ik lik hij blijft steeds losgaan.

De vloe die ik op dit moment gebruik is Mascotte kingsize maar mij is aangeraden om Smoking slim te nemen ofzo en dan de rode.

Iemand anders nog tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook soms, kdenk dat het echt gwn aan men speeksel ligt :verrygood

Het kan ook dat je teveel likt, niet teveel, niet te weinig is best e

 

slim's zen de basic's rollen het makkelijktst, rood is wat breder maar probeer gwn wat verschillende enbeslis voor jezelf wa de beste zijn. Mascotte kenk trouwens niet, ze hebbe alleen maar rizla en smoking hier v_v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...