Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rolhemop

powerplant

Recommended Posts

ik heb 20 pptjes staan ze zijn nu een week aan het groeien

in 7liter potten met atami aarde van de schop erin met een 250slakie en een 400 watt lamp met osram bulb als er mensen zijn die ervaring hebben met atami aarde waneer zal ik ze in de bloei trekken en waneer zal ik dan beginnen met voedenheb je wat info laat het met weten

:P :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die atami aarde is bloei voeding nietwaar? De aarde zelf heeft al voeding voor 2-3 weekies, dus zolang nog niets bijvoeden.

Aangezien je er redelijk wat op een meter hebt staan zou ik max 1 week groeien doen. Anders krijg je echt een oerwoud!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb 20 pptjes staan ze zijn nu een week aan het groeien

in 7liter potten met atami aarde van de schop erin met een 250slakie en een 400 watt lamp met osram bulb als er mensen zijn die ervaring hebben met atami aarde waneer zal ik ze in de bloei trekken en waneer zal ik dan beginnen met voedenheb je wat info laat het met weten

:P :lol: :lol: :lol:

 

zelf heb ik ook pp'jes ,die ik 10 dagen heb laten groeien en ze zijn erg groot geworden ,80-90 cm

Het is maar net hoe groot je ze wil laten worden.Dat wordt dus door de duur v/d groeiperiode bepaalt(grotendeels)

Je kan nu al overschakelen naar de bloei.dan worden ze ongv. 65 cm lang.

Na een week of 2-3 raakt je aarde uitgeput,dus daarna is het verstandig te gaan bijvoeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha ja ik was van plan terra flores te gebruiken maar hoefveel krijgen ze dan op de verpakking staat bij rijke grond zoveel en bij arme gronde weer zoveel hoe weet ik nou hoefveel m'n plantjes nodig hebben met die aarde :lol: :?: :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
aha ja ik was van plan terra flores te gebruiken maar hoefveel krijgen ze dan op de verpakking staat bij rijke grond zoveel en bij arme gronde weer zoveel hoe weet ik nou hoefveel m'n plantjes nodig hebben met die aarde :lol: :?: :lol: :P

 

Die atami aarde is wel rijke grond dus je kan in het begin 1 keer per week de aangegeven dosering geven (1 : 200) en de laatste 4 weken 3 keer per week dezelde dosering. Of je bouwd het geleidelijk op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...