Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
D1977

Lengte (en Dan Heb Ik Het Over Planten)

Recommended Posts

Mijn dames hebben 9 dagen in de groei gestaan en nu staan ze 3 weken in de bloei.

Ze zijn allemaal ongeveer tussen de 35 en 40cm.

 

Voor mijn gevoel zijn ze best klein.

Is dat zo en zo ja, maakt het veel uit voor de opbrengts?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in hoeveel literpotten staan ze ? Dat speelt ook een grote rol. Hoe groter de potten en aantal watt van lamp hoe beter en meer de opbrengst he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vorige planten besloten om een wedstrijdje te doen wie het eerst bij de lamp was ofzo. Resultaat planten van 1 meter 30 waarvan de onderste meter alleen maar takkeboel en fluffy troep was ;)

 

Als de toppen en vertakkingen gewoon lekker compact zijn, dus geen ver van elkaar af liggende scheuten, zodat de toppen lekker dicht kunnen groeien, heb ik dat liever dan planten van 2 meter lang die ipv 1 dikke top uit 20 losse topjes en sprietenspul bestaan ;)

 

Gezien je 9 dagen groei kan het nog zijn dat ze nog wel een weekje doorgroeien hoor. En de toppen zelf zorgen ook wel weer voor extra lengte. Ik zou me niet zo druk maken (als de rest allemaal in orde is natuurlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey D1977 in mijn 1e kweek waren mijn K2 dames ook niet veel groter als 45 cm en het voordeel daarvan is wel dat het licht iig tot onder bij de plant komt.

maar ik denk dat die van jou heus nog wel een paar cm groeien hoor.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, bedankt voor de reacties.

Nog even voor de duidelijkheid. Heb twee keer 600 watt lampen en ze staan in 11 ltr potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...