Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

De Blauwe Droom

Recommended Posts

Madonna in week 7 bloei.

Ik laat de foto's het woord doen deze week

 

gallery_3_167_13570.jpg

 

gallery_3_167_50338.jpg gallery_3_167_46847.jpg

 

gallery_3_167_34176.jpg

 

gallery_3_167_71151.jpg

 

Snoep in de maak

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi toppen Sannie. ;)

 

 

 

GR>LULLO :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( ;) :wacko: :lol:

het zou verboden moeten worden de mensen zo op te geilen :)

zien er echt wel heel lekker uit

laat ze je zeker smaken :P

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja iid sannie laat knuppels growen maar aan jouw over ... en moet je fototoestel fotograferen ben je ook een held ;) sow te zien gaat het allemaal lekker daar ...

 

veel succes

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt helemaal blij als ik dit lekkers allemaal zie! Kom ik aan met m'n Lowrydertjes..

 

Ben ook nog helemaal niet zo lang een 'wiet-genieter', en nu voor het eerst eigen kweekje aan het doen maar ben nu al helemaal verslaafd aan het hele proces met als hoogtepunt het roken (al moet ik voor m'n eigen eerste rookwaar nog een paar weekjes gedeuld hebben..)

 

Wat ik me ook af zit te vragen, waar al die geuren en smaken zoals je die omschrijft vandaan komen, mij zeggen die termen namelijk vrij weinig (berry, diesel, enz...) Kan natuurlijk wel gewoon vertalen maar houdt 'berry' simpelweg in dat het naar bessen smaakt en 'diesel' naar diesel...?

Dat laatste lijkt me namelijk niet echt een geweldige smaak...

Sorry, waarschijnlijk is het een domme vraag maar ik kom er maar niet achter hoe dat nou zit met die smaken.

Komt vast ook door de coffeeshop-wiet van hier uit de buurt, die allemaal hetzelfde smaakt... :S

Vandaar ook de reden dat ik nu zelf kweekpogingen aan het wagen ben.

 

Mijn doel is ook om uiteindelijk zelf een keer een wietje te proeven die heerlijk zoet en fruitig is, iets wat ik tot nu toe helaas nog nooit heb meegemaakt. Kl*te shops...

 

Blijf dit topic zeker volgen!!! Heerlijk!!

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO S.

 

Mooie dame die Madonna! Ziet er erg potent ;)

Aan wat wijt je die verkleuring in de voorlaatste foto op de kleine topblaadjes, overvoed...? En op de eerste foto die kleine roest/gele spots op die blaadjes .. die h eb ik ook nog wel eens tegen het einde maar op wat ze juist wijzen :lol:

 

succes met oogsten :wacko:

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie,

 

Ziet er erg goed uit heb je topic in 1 teug gelezen. Ben erg benieuwd wat je soortjes gaan opbrengen :( Die madonna ziet er echt SUPER uit ;)

 

Gr. Sokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil ook ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik me ook af zit te vragen, waar al die geuren en smaken zoals je die omschrijft vandaan komen, mij zeggen die termen namelijk vrij weinig (berry, diesel, enz...) Kan natuurlijk wel gewoon vertalen maar houdt 'berry' simpelweg in dat het naar bessen smaakt en 'diesel' naar diesel...?

Dat laatste lijkt me namelijk niet echt een geweldige smaak...

Sorry, waarschijnlijk is het een domme vraag maar ik kom er maar niet achter hoe dat nou zit met die smaken.

Komt vast ook door de coffeeshop-wiet van hier uit de buurt, die allemaal hetzelfde smaakt... :S

 

Die smaken komen van geselecteerde planten af welke ik weer gebruik om zaad mee te maken en door deze planten juist te kruisen kun je bepaalde eigenschappen conserveren.Diesel smaakt nier naar diesel maar wel een geur die je niet snel meer vergeet!

Erachter komen hoe die smaken zijn kun je alleen door ze te proeven.

 

Aan wat wijt je die verkleuring in de voorlaatste foto op de kleine topblaadjes, overvoed...? En op de eerste foto die kleine roest/gele spots op die blaadjes .. die h eb ik ook nog wel eens tegen het einde maar op wat ze juist wijzen :huh

 

De verkleuring is vooral te wijtten aan te hoge temperatuur waardoor de bladmondjes hun werk niet meer kunnen doen en daardoor zal het blad ook verkleuren.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk de laatste keer dat deze planten levend te aanschouwen zijn

 

Madonna:

 

gallery_3_167_68730.jpg

 

Prachtige kleuren

 

gallery_3_167_112926.jpg

 

Riekende dame hoor die Madonna

 

gallery_3_167_46822.jpg

 

Cristal clear

 

gallery_3_167_11596.jpg

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Sannie

 

Hier kan ik wat mee zeg......die wil ik ook. ;)

Werkelijk adembenemend die fotos van de Madonna,schitterende toppen,mooie kleuren.

En wat ik van Beekaa begreep,een topper van smaak en geur.

 

 

Groetjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW!

 

Wat ziet het er allemaal weer heerlijk uit daar Sannie!

Die Madonna lijkt mij ook wel wat!

Mja eerst maar eens verhuizen en dan gaan we echt aan de slag.

Ben ondertussen wel bezig met me kastje op te bouwen om een LR2 test kweekje te draaien.

Zou nog precies moeten lukken voor het verhuizen.

Als ik dan tevreden ben over het kastje gaat de volgende kweek wel groter worden en zullen er ook vast wel een x madonna's in komen te staan!

 

Ziet er echt prachtig uit en wat zal jij blij worden van het overheerlijke rokertje!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De madonna's in haar laatste dagen aangezien ze nog een laatste internode bloei ertgen aan gooiden hadden we besloten ze toch nog een weekje langer te laten staan,dus hierbij de allerlaatste real live bud shots:

 

gallery_3_167_90885.jpg

 

gallery_3_167_101416.jpg

 

gallery_3_167_60645.jpg gallery_3_167_57734.jpg

 

gallery_3_167_22626.jpg

 

gallery_3_167_57446.jpg

 

gallery_3_167_101942.jpg

 

gallery_3_167_3314.jpg gallery_3_167_63991.jpg

 

gallery_3_167_58701.jpg

 

gallery_3_167_35555.jpg

 

Tot zo ver de madonna

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen Sannie!

 

Succes met knippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere toppen heb je :verrygood of is dat nou een vunzige opmerking...

 

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet de koffie maar klaar, wat een buds zeg....awesome :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwijlend heb k dit topic bekeken, nog 4weekjes geduld wat k nooit heb dan mag k aan de madonna, Damm die toppe, Wat hangt er boven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ziet er wel zeer goed uit!

Erg leerzaam ook. Wat ik vooraal zo leuk vind is de manier waarop je in een kleine ruimte zoveel zaden kan laten groeien en de beste eruit selecteerd.

 

Vraagje: Hoe bewaar je de beste? Als de planten uitgebloeid zijn laat je dan de onderkant staan om te reveggen?

 

Nou ik moet maar snel eens naar de wietforum winkel om een zakje madonnas zaad aan te schaffen en en een paar pitpots.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit ziet er wel zeer goed uit!

Erg leerzaam ook. Wat ik vooraal zo leuk vind is de manier waarop je in een kleine ruimte zoveel zaden kan laten groeien en de beste eruit selecteerd.

 

Vraagje: Hoe bewaar je de beste? Als de planten uitgebloeid zijn laat je dan de onderkant staan om te reveggen?

 

Nou ik moet maar snel eens naar de wietforum winkel om een zakje madonnas zaad aan te schaffen en en een paar pitpots.

 

 

Uit deze ciclus is geen moeder plant gehaald, maar als we dat zouden doen dan het liefste in de groei periode een stek nemen en deze als moeder inzetten.

Madonna zaden zijn uit voorraad maar laat je oog maar eens op de killing fields vallen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ga ik maar killingfields proberen,

welke zijn nog aanraders qua snelheid en opbrengst?

 

komen de madonna zaden nog in voorraad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is deze door jou gekweekte wiet ook ergens te vinden in een coffeeshop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...