Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

De Blauwe Droom

Recommended Posts

Een nieuwe update

 

De smackberry is bijna klaar

gallery_3_167_72999.jpg med_gallery_3_167_1246242.jpg

 

De Madonna gaat als een speer en de eerste feno zal met een week wel klaar zijn en kunnen we aan proeven gaan denken

gallery_3_167_53202.jpg gallery_3_167_65855.jpg

 

De madonna dichterbij

gallery_3_167_58782.jpg gallery_3_167_10051.jpg

 

De andere ruimte met de madonna's in scrog

gallery_3_167_45691.jpg

 

De madonna is een makkelijke plant welke een waanzinnige geur afgeeft

gallery_3_167_14601.jpg gallery_3_167_53679.jpg

 

Tot zover deze week

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@LordQuas

Dit komt uit de kern van het blad gegroeid en bezit zowel vrouwelijke als mannelijke kenmerken.Ik heb wel eens eerder een paar haren gezien maar nog nooit tweeslachtig uit de kern van een blad :D

Ik ben er ook in het geheel niet blij mee maar een mooie pica als deze is toch altijd leuk voor de kollektie en dit houd het allemaal weer een beetje spannend :)

 

greetz sannie

 

een zeer leuke, handige kollektie. Nu weet ik wat er aan de hand was met de 2de KF-mama die ik had staan, op de volledige plant had ik zo enkele van die banaantjes, maar was niet zeker dat het dat was wat ze bedoelden in andere topics waar het over hermas ging. En na een tijdje maakte ze enkel nog blaadjes aan met maar 1 vinger en was het alsof ze in bloei was geschoten, zoals een plantje dat net de eerste bloeiverschijnselen begint te vertonen.

 

zeer boeiende topic trouwens !!

 

 

Grtz,

 

Peacheken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die madonna ziet er goed uit. Mooie dichte compacte buds.

Ook mooi dat je een stukkie scrogg laat zien van dit soortje, aangezien ik alleen maar scrogg.

Zodra ze in de shop komen gaan we ze proberen, ik ben erg benieuwd.

 

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfwww, nix aan bij jou.......

nooit wat te zeuren..... :smoke

 

ligt dat nou aan mij of laat die smackberry tot aan het laatste activiteit zien?

zeker op de linkerfoto lijkt het bijna de wil tot een 2e bloei.

mooi gezicht hoe die zo krachtig een eindsprint aan het maken is.

 

Geef je ze nu ook extra koude in de nacht? of is dat een luxe aangelegenheid?

 

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

Ja dat klopt enkele smackberry's hebben de neiging om maar door te gaan met extra internode bloei.Ik geef ze geen extra koude snachts en zou ook niet weten waar ik dat vandaan moet halen met deze warmte :smoke

 

Enkele smackberry's zijn al ge oogst en een madonna is al vrijwel droog,de 2 kf stekjes zijn ook droog en smaken vers al hemels.

Ik ben enkele dagen lekker aan het vissen geweest en daarom geen tijd (zin) gehad om foto's te nemen maar zal dat aankomende dagen weer goed maken.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was alsof ze me nu vroegen om ze alstjeblieft om te halen ;)

Ik heb ze de afgelopen 2 weken alleen maar plane water gegeven,dit ook met de reden dat de aarde hierna vernieuwd wordt.

Daar gaan we:

gallery_3_167_13346.jpg gallery_3_167_36868.jpg

 

Deze smackberry's ruiken naar berry met steroiden :P

gallery_3_167_64150.jpg

 

Anesthesia heeft gedaan wat er van haar verwacht werd en is duidelijk een waardige dame gebleken :smoke

gallery_3_167_7173.jpg gallery_3_167_40262.jpg

 

De test om te zien wat de Madonna in huis had is zeker geslaagd

gallery_3_167_59406.jpg gallery_3_167_7414.jpg

 

Vanwege de warme temperatuur zijn er maar 2 planten licht gekleurd,ik weet zeker dat met iets koudere temps er meer fenos en ook dieper door kleuren.

gallery_3_167_15557.jpg gallery_3_167_41398.jpg

 

Ik heb vorige week enkele planten ge-oogst en deze zijn vrijwel droog genoeg om te roken :rofl

Tot snel dus

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt mooie dame die anesthesia

 

 

 

ziet er uit om op te eten :smoke

 

 

;)

 

 

bollocs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Anesthesia's zijn net zo verraderlijk als de Warlocks, ze blijven maar groen en geven geen teken dat ze op hun einde zijn. Mooie kweek weer Sannie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx dudes

Vergeet niet dat de andere test set up met madonna's ook nog draaid en dat al dit lekkers ook gerookt moet worden.Dus nog zat pret om naar uit te kijken :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt super uit san!

je hebt je best weer gedaan deze ronde :P (plantjes natuurlijk het meeste)

Zaten er nou tabs bij deze ronde?

 

dat verkleuringen sterker worden naarmate het kouder is kan ik beamen..

ik heb het zelf gezien bij mn paarse KF.. (weet je nog??)

binnen was ze bijna roze en buiten diep fuchsia paars...

 

maarre rook ze dude :smoke

En nou niet meer zo mauwen op de chat he : " mweuh ;) ik heb nix lekkers te roken"

haha grapje he :rofl

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

De madonna's gaan perfect al hebben ze wat last van de hoge temperatuur denk ik dat dit een lekkere oogst gaat worden :D

gallery_3_167_36154.jpg

 

Van voren

gallery_3_167_40476.jpg

 

Mooi harde en waanzinnig lekker ruikende toppen

gallery_3_167_30515.jpg

 

Ook onder het net !

gallery_3_167_65055.jpg gallery_3_167_25980.jpg

 

Ik wou dat er geur internet was :lol:

gallery_3_167_73476.jpg

 

Tot snel

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie ziet er erg goed uit zie wel wat zitten met die smack berry of de madonna voor de rest ik moet ze nog maar eens zo mooi zien te krijgen

vorige oogst was van opbrengst een lachertje maar wel een lekker rokertje succes verder

grtz bill babboo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer geweldig uit san...:lol:

Je hebt zat keus bij de maddona's zo te zien, verschillen de geuren onderling nog erg?

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow sannie danmm ... dit heb ik echt over het hoofdje gezien :lol: man wat ene vuurwerk van je weer :D erguhh lekker...

 

je zag dat je madonna verre de potentste was van de plantjes of heb ik dat mis ???? maar ik ben vooral zwaar onder de indruk van smakberry :D heb jackberry , blueberry en heriuana allemaal is gerookt en volgens mij moet met een combie van echt ene lekker wiet je komen ...

 

je zei dat je mr basisseeds liet knutselen om haar buiten te kunnen growen ... word dat een pure smaberry zoals die nu is ... of wat daar 1 of ander raar soortje mee door gekruist ( zou ik heel jammer vinden ) ...

die smackberry wat leverd die ongeveer op ??? volgens mij wel ene wietje dat je kweekt om de smaak en geur waarbij je wel wat grammen laat liggen ... maar prima voor de cannaseurs ofnie????

 

terug te komen op die buitenkwe 'smackberry' hoe veel weken bloeit ze ??? en hoe snel verwacht je actie van deze plant ??? want v olgens mij was het een jackberry tog gekruist met een heriuana ??? jackberry was bij mij pas klaar vorig jaar begin november oke wellis war geen rot maar tog erg risico vol en daarom ook neit bepaalt een buitensort te neomen als je op safe iwlt spelen ...

 

en heriuana gaat die dan zo goed buiten ???

 

maar mooi voer en lekkere picca's je zult weer lekker kunnen smoke :lol:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paffie

De geur verschilt maar lichtjes van plant van licht zuur/zoet naar zwaar zoet fruit allemaal even lekker :lol:

Ze moeten nog zeker een week of 3 en verwcht net zo een mooie opbrengst als bij jou.

 

@masteryero

De smackberry is een cross tussen Blueberry Indica F2 en herijuana en deze zal door veredeld worden door basic seeds om de eerste treden te zetten om binnen zaden te gaan leveren.Tevens is deze soort bij een juiste selectie prima geschikt om buiten te groeien en bloeien vanwege de smelle afbloei en het makkelijke oppakken daarvan.Dit wordt een leuke samen werkings cross tussen basic seeds en sannie en een hele mooie opstap voor basic seeds om bij de binnen kwekers binnen te komen.

 

Al met al staat er nog veel leuks te gebeuren

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist is even dit topic als nog helemaal gelezen,

En moet zeggen ,...ik kijk mijn ogen uit.

 

Prachtig en nog eens prachtig. :D :lol:

 

Ik kan haast niet wachten op mijn volgende kweek , waar bij

ik herijuana op scrog ga kweken .

 

Veel rook genot toegewenst..... :D

 

Ps: komt er nog een rookverslagje op desbetreffend topic?

 

Gr,....Infiniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dan eindelijk zover,de eerste Madonna is goed droog en de grote smaak test kan gaan beginnen :lol:

 

Ze heeft ruim 2 weken nodig gehad om te drogen met dit vochtige weer wat wel de smaak weer ten goede zal komen!

In die 2 weken kon ik er slecht vanaf blijven en elke dag even knijpen en ruiken om te kijken hoe de zaken staan gesteld,en ohjee wat duurt zoiets toch lang als je ernaar uit kijkt.

 

Het is nu rond 8 uur en deze tijd is voor mij ideaal om de uitwerking en smaak van deze madonna te gaan ervaren,lekker nuchter en fruitig de dag beginnen.

Deze toppen hebben een vreselijke bag apeal (ziet er mooi uit in zakje),en de verschillende tinten welke erin zitten laten je niet ophouden met kijken naar dat mooie topje.Rose geel en groen met prachtige witte thc korrels erbovenop :D

 

gallery_3_167_68314.jpg

 

De geur doet me direct aan mamma The One denken,zwaar grape/berry,zoet maar toch sterk.De prikkel in de neus geeft me een heerlijke flashback aan wat ik al eerder gerookt heb.

Deze is byzonder aromatisch en is precies de geur waar ik voor aan het werken ben geweest en als dan uiteindelijk die geur in je jontje voor je op tafel ligt is dat toch een extra sentimenteel moment :D

 

gallery_3_167_73992.jpg

 

 

De smaak is zoals de geur al doet vermoeden,een heerlijke zoete niet expanderende rook welke met uitblazen de zoete tintjes extra aanscherpt!

Dit is waar ik al op gehoopt had,een volle ronde smaak welke je doet nadenken over wat er allemaal te proeven is.Ik proef bovenal de kombie van grape en berry als eerste indruk,wanneer wat langer in de mond komt er een olie achtige laag over de tong te liggen en is het zachte karakter er meteen af en weet je direct dat dit geen regulier wietje is maar een wolf in schaaps kleren.Lichte diesel invloed is ook te proeven.

 

De uitwerking is enorm high met vlagen welke naar de benen gaan maar vooral het hoofdje is waar ze gaat zitten.Opvallend is het staar percentage bij deze wiet :lol: bij elk nieuw onderwerp vervallen de gedachte's naar diepere regionen en trek ik mezelf weer omhoog om verder te tikken aan dit verslag.Dit is een psycho wietje welke je even moet leren te plaatsen voordat je er mee om kan gaan maar eerlijk gezegd is dat wat ik heerlijk vind hahahahahaha

 

Sannie is in heaven en gaat nu verder genieten van dit genot

 

tot snel want de andere 4 feno's zijn nog niet goed droog :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yammie ,.....

 

Ik hou wel van een psychisch diep denkend wietje, en een lekkere

weg droom high,...als ik het goed begrijp.

 

Ik vind wel dat je erg veel tabak bij je wiet gooit. :lol:

 

Hoop dat ik je zaadjes snel thuis heb , dan kan ik aan mijn eerste zaad

kweek beginnen.

 

Sta te popelen als ik dat zo allemaal zie.

 

Gr,

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt & ziet er veelbelovend uit :D

Veel rookplezier met deze mooie creatie :lol:

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lekker rookverslag san!

krijg meteen zin in een joint..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed Sannie hehe!

 

Veel plezier met de rest van de Madonna topjes die waarschijnlijk te snel op zijn :lol:.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na het lezen van zo'n kweekverslag kan je haast niet anders dan een Sannie-fan worden :wacko:

 

en na het lezen van al die verhalen over de heerlijke geur en vooral smaak van de Jack Berry's weet ik ook alvast welke soort er volgende keer in men hok komt :lol:

 

Prachtige kweek Sannie, laat het smaken ;)

 

grts

 

Richie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...