Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
peace

Paddo Soorten:)

Recommended Posts

ik ga vandaag philosofer stones proberen iemand ervaring of andere soorten?

 

gr peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thaise: redelijk tot goed visueel, besef meestal naar de klote...

McKennaii: geen visuals gehad, maar wel een 'mindfuck' trip, zeer in me zelf gekeerd, maar toch nam je alles op om je heen...

Golden Teacher: lichte visuals, zeer interessante spirituele trip, vooral in je hoofd...

 

Dan zijn de soortjes die ik tot nu toe heb geprobeerd, geen ervaring met Philosofer Stones, komt hopelijk nog. Maar ik denk dat je wel een goede trip tegemoet gaat peace.

 

Have fun and don't do anything stupid :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben hier al een tijdje niet meer geweest,

de stones waren fuckingchill zat6 als een gek te ademen voelde me oppermachtig!!!!!

verder kwam er een heel lang spoor achter mijn hand aan (net als je met je muis in kan stelllen)

als je bijv. over een bbq heen kijkt zie je veel hitte omhoog komen zodat je niet recht voruit kan kijken.

en dat had ik echt de hele tijd dikkk spacen!!!!!!!!!!!!!!!

maar heb de hele nacht niet kunnen slapen en lag maar een beetje uit te spacen

dus dat was mijn trip.

 

get high...you know you want it!!!

 

gr peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mexicaanse.

 

Vooral kleuren deden het bij mij, alles werd mooier.

Ook af en toe lachkicks.

Leuke ervaring en niet te duur (13 euro in Amsterdam.)

 

(ieder een halve portie.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hawaiiaanse heb ik genomen

 

zeer visueel, alles in patronen, kleuren die uit de objecten gaan.. als je snapt wat ik bedoel, vb een rode vaas, het rood blijft niet alleen binnen de lijnen van de vaas maar treed er ook buiten als een soort schijn

 

als ik nar mn armen keek en ze bewoog leek het net of die armen niet van mij waren maar van iemand die achter me stond en zijn armen onder mn oksels door stak voor mij uit.. het leek net of mn hoofd op een ander lichaam was geplaatst, ik kon wel kiezen wat ik deed met mn armen en benen maar het waren precies niet de mijne. ik heb dan ook een uur met mn armen staan zwaaien als een gek terwijl ik telkens weer stomverbaasd was hoe dit kon ;)

 

tijdsbesef VOLLEDIG verneukt en het enige wat ik 4 uur heb kunnen zeggen was:

huh?

wow

check da

huh?

wat gebeurt er toch allemaal? :)

 

we hebben de hele tijd op een bankje bij een bos gezeten en velden enz en eig is er niets gebeurd, gewoon gezeten maar er gebeurde tegelijkertijd toch zoooooo immens veel. constant afgeleid door het gras, of een plas ( waarvan we dachten dat die een poort was naar "iets") maar we durfden er niet door te gaan. ik heb mn hand in de plas gestoken en het was net zo stargat sg 1 als je da kent :) me die poorten van water precies.. het leek net of mn hand dan erges in een ander plek of universum of whatever terecht kwam. het koude water gaf me dan ook zalige rillingen doorheen mijn lichaam.

 

in die 4uur ben ik ook een kameleon geweest, ik kon alle kleuren aanemen die ik wou ( dacht ik ) en was er echt van overtuigd dat mijn vrienden me niet meer zagen als ik op de bank ging liggen :lol: zéér amusant, heb me echt kapot gelachen. ik heb op een brugje gestaan en er niet meer afgedurfd omdat ik dacht dat ze langs beide kanten loodrecht naar beneden ging en mn vrienden dus eig als vliegen tegen een muur zag aanlopen.

 

we hadden ook een fiets bij maar ik had totaal niet door wat dit object was..ik had de fiets vastgenomen aan de spaken van de voorwiel en hem op de zijkant helemaal voortgetrokken. ik had gwn niet door dat een fiets kan "rollen". de fiets als object betekende gewoon niets meer. ik heb me toen effe gezet en geprobeerd te begrijpen hoe de fiets in elkaar stak maar dat lukte gewoon niet, zeer bizar en toen dacht ik effe van fuck da, niet chill

 

maar daarna zag ik mijn vrienden als onozelaars naar vanalles kijken en ik lag weer op de grond van het lachen, net mongolen man :huh: toen de trip gedaan was nog naar een drum n bass feestje geweest. dat was om 5uur ofz snachts en daar aangekomen was het effect volledig weg en we stonden daar een beetje.. terug alles te snappen :huh:

 

we hebben nog UREN nagepraat over wat we allemaal hadden meegemaakt.

 

hawaiiaanse zijn een aanrader :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah :)

 

klopt ik heb ook uuuren gelachen met hawaiiaanse, en veel visuele dingen ( had ik met hawaiiaanse het meeste van alle andere paddos die ik had gegeten)

 

kan het geen kwaad om 3 zaterdagen achter elkaar paddo's te eten??

 

gr ownedd :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm normaal gezien moet je 3 weken wachten tot je weer paddo's kan eten want dan anders is het effect minder heb ik gelezen.. je lichaam heeft 3 weken nodig de stoffen kwijt te spelen en als je dan terug paddo's eet krijg je terug de volle laag zeg maar :welcome:

 

doe je het elk weekend kan je lichaam nooit volledig herstellen en is de trip normaal gezien minder hard.

 

en volgens mij is de pret er ook wel af als je het elk weekend doet.. als je het weinig doet kijk je er elke keer meer naar uit en is het leuker volgens mij.

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is zo!

 

want ik heb nu 2 week achter elkaar gedaan, en nu wil een vriend vna me graag dit weekend gaan eten met mij omdat hij dan chill alleen thuis is :welcome:

 

maar moet nog even zien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...