Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DvdL

Keuze Zaadjes

Recommended Posts

Hallo peepz,

ik ben een beginnende kweker,

heb wel is eerder gewoon vishennep voor de lol geteelt, maar het wordt tijd voor het echte werk dacht ik zo.

Alleen zit ik met een paar dingen.

Ik weet niet welke zaadjes ik moet halen, ik wil planten die makkelijk te kweken zijn en nie te sloom groeien ik heb al een beetje rondgekeken maar zie vaak dat de oogstmaand september of oktober is.

Ik zou graag rond deze tijd keer planten en dat die dan voor de zomervakantie kan geoogst worden dus zo rond begin juli, zodat ik de zomer er tegen aan kan.

De zaden moeten overigens niet te duur zijn richtprijs 20 euro.

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

In juli kun je buiten nog geen planten oogsten,

daar is het nog veel te lang licht voor.

Of je moet er Low Riders neer zetten.

 

Gr. Venlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowryder 1 of 2

 

deze planten geven niet veel wiet omdat het kleine plantjes blijven

maar ze zullen voor juli klaar zijn als je ze nu plant.

lowryder 2 word iets groter en geeft meer wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, lowriders zet ik ook zodat ik iets zou hebben in de vakantie in afwachting van de grote planten :o

Als je echt je oogsttijd wil bepalen moet je indoor kweken..

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of verduisteren dan kun je alle soorten buiten wel afbloeien , gewoon om half 6 naar binnen en zodra het donker is weer naar buiten

 

That,s it , lekkere wiet en in juli klaar als je in mei begint met verduisteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt maar ik denk dat dit nog een hele klus is voor een beginnende kweker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er elke dag maar bij bent dan is dit zelfs voor een beginner wel te doen , maar als je ze liever hun gang laat gaan of niet elke dag de tijd hebt of wil maken om ze even binnen te zetten is LR wel een goede optie

 

Maar LR is nou niet echt een wietje die je van je stoel schopt he :o en de lage opbrengst geeft ook geen meerwaarde , aangezien hij de zomervakantie door wil

 

Of je moet er 100den neerzetten maar hij wou maar 1 zakje zaad , dus dat zijn 5 vrouwen x 10 a 20 gram , niet genoeg voor mijn zomervakantie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je er elke dag maar bij bent dan is dit zelfs voor een beginner wel te doen , maar als je ze liever hun gang laat gaan of niet elke dag de tijd hebt of wil maken om ze even binnen te zetten is LR wel een goede optie

 

Maar LR is nou niet echt een wietje die je van je stoel schopt he :o en de lage opbrengst geeft ook geen meerwaarde , aangezien hij de zomervakantie door wil

 

Of je moet er 100den neerzetten maar hij wou maar 1 zakje zaad , dus dat zijn 5 vrouwen x 10 a 20 gram , niet genoeg voor mijn zomervakantie

Als je ze dan binnezet rond 6 uur neem ik aan dat je ze wel in een donkere ruimte neer moet zetten?

En blow nie zo heel veel dus met 50-100 gram lukt het mij wel om rond te komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je ze dan binnezet rond 6 uur neem ik aan dat je ze wel in een donkere ruimte neer moet zetten?

En blow nie zo heel veel dus met 50-100 gram lukt het mij wel om rond te komen :o

 

Ja inderdaad , in het donker zodat je ze verduistert.

Maar als je toch maar 50 a 100 gram wil moet het te doen zijn ,met LR

 

Succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja inderdaad , in het donker zodat je ze verduistert.

Maar als je toch maar 50 a 100 gram wil moet het te doen zijn ,met LR

 

Succes ermee

Ja maar lowriders kon je toch rond deze tijd planten zonder te verduisteren?

Dan pak ik liever een betere soort en dan elke dag paar uurtjes verduisteren :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf heb hollands hope en kc33 ben niet erg te spreken over de kiemkracht van de HH van de 10 zaden slechts 3 ontkiemt(kulu seeds), bij kc33 zijn echter alle 11 ontkiemt. zelfde manier andere leverancier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...