Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ShiningMaryJane

vvvvvvvrouwen!!

Recommended Posts

tarja rookt!! en kweekt ook zonder de bedoeling et op te roken, en ken nog een meiske da smoort, en dan nog wa meelopers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb me net gisteren geregt en ik ben een vrouw...eentje met 4 kids en kweek zelf al lange tijd. roken doe ik al heeeeel lang, ga ik niet vertellen, want dan weet ieder1 hoe oud ik ben... :?

maar ga er maar van uit dat dat meer dan de helft van mijn leven is lol :lol:

en andere mensen/ vrouwen die roken?? ik heb geen idee, de meeste die ik ken kweken zelf ook , ja en dan lijkt het allemaal normaal... :roll:

en in de koffieshop zit ik nooit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou niemand je leeftijd mogen weten? ikke ben 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken best veel vrouwen/meisjes die smoken... vind t altijd wel chill om met een meisje te blowen...

 

Maarja... hoe oud is Happyluv? :-D

 

ik ben 16

 

Grz Blaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier drinken de meisjes eerder, waarom weet ik niet, maar het is zo gewoon, en dat haat ik, als die nou ies een beke rustiger ware, kosten we allemaal lekker chillen, maar neeh ze, want ze moeten altijd zat zijn, en dan ligge ze te spage, dommerikke, in plaats van een goeie hijs of 5 te nemen, onbegrijpelijk he

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap het ook niet meer. maar we hebben hier veel ballen en ik ben alto dus dat werkt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken wel meisjes die blowen, maar dan doen ze het 1/2 keer en dan kappen ze ermee. Voor de rest dat ik weet is het overgrote merendeel jongens dat het doet.

 

Enne Scamp, als je ze nou eens een stukje 'zelfgebakken cake' aanbied?

En dan bedoel ik geen Hotelcake van de C1000 :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow niet meer, roken nooit gedaan, en blowen dus altijd puur. Nooit een sigaret aangeraakt nooit de behoefte ertoe gehad.

 

Kweken doe ik ook niet meer, sinds ik thuis het huis uitgezet ben maar wel weer trg mag komen. Ik woon bij mijn vriend en dat bevalt me wel. Geen zaagouders aan mijn hoofd.

 

Waarom dan toch admin van het wietforum? Geen idee... maar t bevalt me wel dus hou dat nog wel een tijdje voll.

 

Heel veel Liefs

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm.. is dat de meneer die liefst alleen serieuze posts wou? :wink: (ik hoor je, de Pijp. Nieuwe woonruimte??)

 

Het komt er geloof ik op neer dat Scamp het niet relaxt vindt dat meiden bij hem in de buurt (belgië, I presume) drinken en nie blowen.

 

Ken zelf wel meisjes die blowen, maar meer die drinken. Denk dat over het algemeen de verhouding wel behoorlijk scheef is, ja. Tijd voor emancipatie! Blowen dames! Kom op!

 

Als er nu dames trek hebben in een plakje heerlijke chocolade-walnoten-amandel-spacecake (desnoods een beetje warm gemaakt, en geserveerd met walnotenijs en slagroom).. Het toverwoord is PB... :wink:

 

Denk dat vrouwen liever wat actiever worden (van drank) dan suf van 't blowen.. Maar ik ben geen vrouw, dus of dat echt zo is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken ook genoeg vrouwen die smoken... tenminste genoeg niet :(

Maar zeker 4 in mn vriendenkring en nog 5 ofzo die ik alleen ken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of is het omdat drank meer ingeburgert is dan wiet? (zie ander topic)

Als er nu wat meer vrouwen reageren komen we een stukje verder,

dames, spreek! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk geen idee hoeveel vrouwen zich er bevinden hier op het forum. Hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, ik ben een meiske van 15 da al een tijdje blowt :(

Alcohol is inderdaad al meer ingeburgerd dan weed, mo da komt nog wel, hopelijk.

Dus mijn oplossing==> weedvodka, thc lost op in alcohol dus 5gram weed in een fles smirnoff, paar weken laten trekken of koken op een elektrisch vuur, tot het mooi groen is van kleur en serveren. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ken echt bar weinig vrouwen die ook roken... zijn er hier viemeels die roken? vertel dan is hoe jullie ervaren???

thank you[/b]

 

Ik ken er een paar, als eerste natuurlijk mijn vriendin. :mrgreen: We blowen meestal samen. Verder nog wel wat anderen die zo af en toe blowen en 1 meisje dat heel erg nieuwsgierig is. Ze hoest als een gek. :( Ze praat er best vaak over maar ik pas een beetje op dat ik r niet helemaal verslaafd maak. Ach, t zal wel meevallen. :? Ik dwaal af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken redelijk wel wat vrouwen die blowen waaronder mijn vriendin ook. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik erover nadenk ... ik heb helemaal geen vriendinnen die blowen 8O

Enkel vrienden ...

 

Ik heb 1 goeie kennis (niet echt vriendin maar meer dan een kennis) die echt blowt . Voorderest .... niemand 8O

 

Maar met de mannen blowen is ook enorm fun . Ik heb niet te klagen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk dat vrouwen liever wat actiever worden (van drank) dan suf van 't blowen..

 

van wiet/hasj kan je ook behoorlijk actief worden hoor... zeker als je puur rookt of door een watrpijp... dan word je meer high dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

K ken aardig wat meisjes / vrouwen die blowen , k ben zelf ook een vrouwtje dus ik vind het altijd wel gezellig ;) Maar in mijn vriendenkring zijn er nog steeds meer mannen die smoken , Sommige jongens /mannen vinden het zelfs idioot als er een jointje word gebouwt of gerookt door een meisje . K weet ook niet waarom ???

Maar jah k vind het altijd wel lekker een jointje , je word er relax van en lacherig :D

en met meisjes onder elkaar is dat natuurlijk helmaal erg :lol: maar wel super gezellig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw blowt (net zoveel als ik), heeft er verstand van en is de leukste vrouw die er bestaat! Daarnaast hebben wij nog twee vriendinnen die er buitengewoon goed raad mee weten. En nu onze Purple Tops geoogst is, zijn we hele dagen druk met het testen van de rookwaar :D Wat is dat een heerlijk wietje geworden! Zoet zacht en zwevend!

Overigens, wij zijn 50 en 43 jaar.

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken wel aardig wat meisjes die blowen, maar dan is het altijd meeblowen. Ze hebben volgens mij nog nooit van hun eigen geld wiet/hasj gekocht. En ze hebben altijd nog liever alcohol dan wiet. Wat iemand voor me al zei, van alcohol gaan ze vaak zo druk doen, aanstellerig gedrag etc. Ik haat dat! En van wiet/hasj worden ze lekker rustig, gaan chill zitten/liggen (tegen je aan :D ), wat dus veel flexer is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Ik denk dat ik zeker 20 meisjes ken die smoken ;) ,ik woon dan wel in dordrecht en zit daar op de school met de meeste smokers maar toch ,meisjes doen egt nie onder voor de gasten, :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...