Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ENCOD

Trekt Uw Plant Gaat Door

Recommended Posts

Beste mensen

 

Belgisch minister van justitie Jo Van Deurzen kondigt een verharding van het Belgisch cannabisbeleid aan. http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_opge..._3G_DRUGSBELEID

 

Hier is maar een mogelijk antwoord op:

 

Trekt Uw Plant, wettelijke vereniging van cannabisconsumenten- en producenten uit Antwerpen en omstreken, start binnenkort het nieuwe kweekseizoen voor legale cannabis.

 

Op zaterdag 3 mei 2008, om 14.30 op de Vrijdagmarkt in Antwerpen zullen de leden van Trekt Uw Plant het zaad planten voor hun persoonlijke cannabisplant die zij mogen bezitten overeenkomstig de ministeriële cannabisrichtlijn van januari 2005 (en die Van Deurzen eerst nog moet aanpassen voor hij zijn plannen kan uitvoeren en hier moet een debat in het parlement aan voorafgaan).

 

In afwachting van de gerechtelijke uitspraak over het eerdere initiatief van Trekt Uw Plant om een gemeenschappelijke plantage te starten, zal de vzw zich voorlopig beperken tot de dienstverlening aan haar leden die hun plant bij hun thuis zullen grootbrengen.

 

De doelstelling van Trekt Uw Plant (als eerste “Cannabis Social Club” van België) is om een alternatief te scheppen waarin cannabisconsumenten, onder wie velen vanwege medische redenen, op een veilige, gezonde en legale manier aan cannabis kunnen geraken. Zodoende wordt een “witte markt” gecreëerd waar van criminaliteit en overlast geen, en van gezondheidsproblemen veel minder sprake zal zijn dan nu het geval is.

 

De tijd is rijp om onze stem massaal te laten horen.

 

 

Tot in Antwerpen op 3 mei zie voor meer info http://www.encod.org/info/MILLION-MARIJUANA-MARCH.html

 

Nederlandse vriend(-inn)en van harte welkom!

 

We hebben nog mensen nodig om de flyers en/of posters te verdelen, als je tijd hebt spring even binnen of stuur een berichtje met je adres naar joep@encod.org, dan sturen we ze op.

 

 

Namens Trekt Uw Plant

 

Philippe Decraene, Kris Verdonck, Joep Oomen

 

Lange Lozanastraat 14

2018 Antwerpen

Tel. 03 - 293 0886

of: 0495 122 644

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit echt een goed initiatief!

 

Laten we hopen dat het in belgie binnenkort ook 'mag'

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan het verkeerd hebben maar uhmm dit is voor belgie bedoelt tog ???

 

maar goed encod je hebt een pm ik zal is hier in de buurt flink wat foldertjes rond brengen

 

first legalize one plant in belgium and than over tha hole world :P ( jammer dat ik in nederland woon maar goed ik gun het me buurlaanders ook en tsjaa wie weet heeft het iid een zwaar relax goed effect dat we het in nederland ook iig met 1 plant mogen doen)

 

suc6

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

masteryero:

 

Nederlandse vriend(-inn)en van harte welkom!

 

bovendien hebben we veel belgische leden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zullen ook aan wezig zijn.

Hopelijk verloopt alles vlekkenloos, en is er en laten ze er gezellige sfeertje achter de pietjes.

Denkelijk zal het wel weer niet veel uitmaken.

Maar, wie niet waagd, blijft maagd. :dribble:

 

Tot binnenkort,

 

El Fish :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...