Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Some

Online Bestellen.

Recommended Posts

Hallo,

Kben een belg die graag een paar planten zou zette, maar tgeen dat ik mij afvraag is

dat het online bestellen van zaadjes, bv via nirvana-shop legaal.

De vraag is eigenliejk ist legaal om wietzaadjes met de post naar belgie te laten sturen vanuit nederland?

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Some,

 

Zou je je willen voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie, zoals in je welkomstmail is verzocht.

 

Over je vraag.

Ja hoor het is legaal om zaadjes te laten versturen. Cannabis zaad is uitgesloten van strafbaarheid in de opiumwet. Waarschijnlijk geldt dit ook zo voor Belgie.

De handel en het bezit zijn dan volledig risico vrij.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks as grow :P

tis nog altijd een beetje een raadsel in belgie wat mag en niet mag, ik vroeg het maar omdat ik geen politie aan de deur wil.

Kben van plan om 10x early misty ye kopen op de shop van nirvana, hoe wordt dit verpakt? Iemand goeie ervaring mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht trouwens dat binnen de EU sowieso vrijehandel geldt. Correct me if I'm wrong

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik dacht trouwens dat binnen de EU sowieso vrijehandel geldt. Correct me if I'm wrong

 

Heb hier op het forum ook al wat gezocht maar kvond het niet dus dacht ik het even te vragen.

Iemand weet van de situatie met zaden bestellen online binnen de Eu? Naar belgie is geen prob hoop ik.

Ciao, thanks voor de reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Nee zaden via de post is geen probleem. Gewoon doen.

Ze worden normaal gezien ook wel discreet verpakt, zoals elke klant van zo een zaak wel graag heeft dus daarvoor moet je niet vrezen denk ik.

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb geen schrik om het te doen ofzo, maar kwil gewoon de zekerhied dat het legaal is omdat ik geen miserie wil.

Ciao,

Share this post


Link to post
Share on other sites

100%legaal, bij verkoop echter wel 6% BTW betalen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelieve op ADD REPLEY onderaan de pagina te klikken ipv repley!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor de reacties :P

iemand goeie ervaringen met early misty voor guerrilla kweek?

ciao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tblijven bij een paar reacties, is er nu echt iemand/ een paar mense die weten om het echt mag?

Van Nederland naar BELGIE versturen met de post??

Laat gouw iets wete :P

thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierboven wordt 4 keer bevestigd dat het legaal is,dit zou voldoende moeten zijn

om iemand te kunnen overtuigen...En als je hier al van wakkerligt,wat ga je dan

doen als er daar een kast vol wietplanten in je huis staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kstress hier niet over, maar kwil liever zeker zijn van men zaak :o

Eens ik ze heb ga ik ze in turfpotjes zette in een propagator en wachten tot ze uitgekomen zijn.

dan in 2l potjes met tl erbove, kan ik de tl bove de propagator hange? Indien ja, hoeveel cm?

Of zijn jullie van mening dat de propagator voor niets nuttig is, al lijkt moij dat zeer twijfelachtig door de goeie "broedfunctie" dat hij heeft.

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooow....ben ook belg...vorige week early misty en hollands hoop zaadjes besteld bij alien....kheb ze nog steeds niet ontvangen.Klaat je iets weten wanneer ik ze heb.Ze zijn bedoeld voor buitenkweek..guerillafarming.yeah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow!

Ja, laat zeker iets weten als je ze gekregen hebt :)

Kan iemand een antwoord geven op men vraagje over de propagator?

Zou fijn zijn, iedereen moet namelijk ooit ies beginne :o

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

Kben een belg die graag een paar planten zou zette, maar tgeen dat ik mij afvraag is

dat het online bestellen van zaadjes, bv via nirvana-shop legaal.

De vraag is eigenliejk ist legaal om wietzaadjes met de post naar belgie te laten sturen vanuit nederland?

Ciao

 

Hallo tof sech dat je met plantjes gaat beginnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziezo, kheb de betaling uitgevoerd dus laat de zaadjes maar rap komen!! :o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o :) he makker ...kheb vandaag mijn zaadjes ontvangen..plus 5 extra zaadjes nml mixed sativas...we kunnen beginnen.. :D ....gisteren zaad besteld voor binnekweek bij azarius..hopelijk is hun zending hier ook zo snel :P

grtzz..

ach ja,bijna vergeten...bij alien heeft het dus 10 dagen geduurd he.

Edited by medical

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook zaden van nirvana shop gekocht en deze worden zeer discreet verzonden .

bij mij zaten ze in een envelop en in deze envelop zaten 2 handschoenen voor in

de tuin en in deze handschoenen zaten men zaden in :o

duurde wel lang eer ze geleverd waren maar het waren ook feestdagen.

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, kheb de woensdag mijn betaling uitgevoerd maar kheb nog altij geen bevestiging gekrege dat ze mijn bedrag(via bankoverschrijving gedaan) ontvangen hebben, kvind dit toch een beetje raar. :o

Iemand reden voor? kwil wel stilletjes aan beginnen want kwil toch een paar experimentjes doen op kleine schaal.

Bv, een vrouw in een 40l pot zetten en dan verduisteren.

Een in de volle grond(grond goed maken natuurlijk).

Een vrouw laten bestuiven met een man.

De andere vrouwen op een guerrilla plek, dat zulle er maar een aantal zijn(max 5 denk ik).

Hoe moet je trouwens stuifmeel van een man opvangen als ik bv gewoon 1top van een vrouw wil bestuiven?

Een "zeil" rond de mannelijke plant doen dat het stuifmeel ertegen vliegt?

Alvast b edankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no worry s...bevestiging van betaling heb ik ook niet gekeregen,wel mijn zaad ontvangen wat inmiddels al is gekiemd.Nice,ben ook van plan der eentje buiten te zetten in den hof en de rest guerilla.Hopelijk valt vandaag de enveloppe in de bus met ak-47 en big -butt zaadjes...kan ik gelijk aan de kweek binnen beginnen.Heb op de site gezien dt men netjes kan kweken onder tl lampen....wil ik ook wel eens proberen

@ some : ga jeje zaad ook tot stekken laten voorgroeien in een groeihok?of gewoon op de vensterbank?Anyways veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@medical.

Kben nog aant het rwijfelen of ik een propagator zou gebruiken voor de eerste paar weken,(kwil het wel doen, ma kzie het nut hier niet zo van in, maw, of dit veel beter is voor de zaadjes/kleine plantjes). Dan ga ik in het begin zeker voorgroeien onder tl's(cool white 33) en dan zal ik nog zien.

Waarschijnlijk: 1)1a2 planten buiten in een 40l pot ofzo(in potten zodat ik ze snachts lekker binnen kan zetten (ivm verduisteren).

 

2) 1a2 planten binnen onder tl (cool white 33 en erna kleur .. (voor bloei, kan er effe niet opkomen))

 

3) de rest op guerrilla plek, ma kvraag me af hoeveel het duurt wanneer je het geslacht kan zien want ik ga op reis van 1juli tem 15juli, dus dat kan eventueel wel een probleem worden.

 

Groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yooow...wel ik heb ook gene propagator gebruikt bij mijn huidige sessie maar ben wel van plan dit te doen de volgende keer...de kleintjes zijn veel te week om aan te prutsen..beter lekker veilig.

Ik kan je ook zeggen dat al mijn zaad is ontkiemd :o ,ik ben ze ook aant laten voorgroeien onder tl zodanig dat ze sterker worden en klaar voor buiten.

Zou je er niet wat meer onder tl zetten?Kvinda nogal zonde van den elentriek :) ..het is uw keuze hoor maar ik ga voor 8 planten onder 7 maal 36w.

Wat je kan doen is meerder guerillaplekjes zoeken he ,1plant per plek.....doe ik ook....vergroot namelijk aanzienlijk uwen opbrengst he.Als je er 10 plant en men vindt er 4 heb je er nog 6 voor jezelf he .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@medical(bedankt voor je reactie :) )

Kheb gehoord dat je ze kan voorgroeien onder 2x18w cool white 33, dit is voor de eerste drie weken ofzo denk ik.

Als er nog mensen zijn dat zeggen dat er VEELmeer resultaat te zien is met bv 5x18 voor de eerste paar weken, wil ik dat nog wel doen.

Als ik een paar planten binnen kweek, dan zal dit onder 100w ofzo zijn aan tl's(kan nog wat meer zijn).

Op men guerrilla plek lijkt alles toch in orde te zijn hoor, de locatie lijkt me goed alleen je weethet nooit e :)

(kheb erjist trouwens men bevestiging gekregen van nirvana :P :D )

Ik weet wel dat binnen de plantjes meer w kunnen gebruiken maar ik wil gwn nog iets qua zekerheid voor de wiet, ik reken meer op de paar planten in de tuin (1vaste grond/ 2 x40l potten denk ik)

 

ik doe dit omdat het mijn eerste kweek is buiten en ik wil gwn ies zien hoe de wortels in de verrschillende mediums zich gedragen :o

 

Ciao

 

is het beter als ik voor 5x18w voor eerste weken ga?

(in het begin ga ik de zaadjes 24uur in lauw water leggen en dan in turfpotjes in de propagator met de tl's erboven, dan voor de eerste paar dagen kan ik toch best maar 2x18w tl's hange? ivm oververhitting enz (er komt wel een pc ventilatortje te hangen denk ik )

en neee, ik ga geen kast maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...