Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dummy

Schema Aew Multi Fan

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb 4 AEW multi fan controllers liggen, aan alle controllers mankeert wel wat, ik zoek daarom een schema om ze te kunnen repareren.

Heeft iemand een idee waar dit te vinden is, ik heb heel internet al afgegoogled, maar kan niets vinden...

Ook de aansluitingen weet ik niet, dus een simpele gebruikershandleiding zou ook al mooi zijn...

De aansluitingen die ik zie zijn: (Si, Sc, NO, C, S1, aarde, aarde, 0 met pijltje erdoorheen, 0 met streepje erdoorheen,~, N, L)

Wie heeft ook zo'n controller en weet waar de symbolen voor zijn? ik vermoed dat de SI, en SC voor een sensor zijn net als de C, en de S1 maar weet dit niet zeker.

L en N en aarde komt het netsnoer op, ik heb nu de fan op ~ en op 0 met pijltje erdoorheen... weet niet zeker of het allemaal goed zit...

 

Wie kan mij verder helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Groeten,

Donald.

 

ps. heb inmiddels al een topic gevonden met wat info hier op 't forum, maar hier worden ook niet alle aansluitingen beschreven...

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...amp;hl=multifan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er dan niemand die deze fancontroller in gebruik heeft en er een boekje van heeft die evt de bladzijde met de aansluitingen wil/zou kunnen inscannen? ik zou er goed mee geholpen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beetje jammer...

www.vostermans.com

Laat me ff weten wanneer je wat heb gevonden dan zal ik hetzelfde doen.

 

GR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...