Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Durban Poison

Guerilla 08

Recommended Posts

Ik en mijn vriend (Weed-Boy) hebben besloten dit jaar een Guerilla kweek te starten,

wij hebben een goede plek gezochtn en deze dan ook gevonden,

de soortjes die er komen te staan zijn:

5x Desert Queen

5x White Widow,

3x Eigen gekweekt zaad, Desert Queen x White Widow = Desert Widow :P

 

Er komen zo spoedig mogelijk fotos van de plek, en ook zo snel mogelijk fotos van de plantjes,

 

Er zullen aparte updates plaatsvinden want we hebben de plantjes opgesplitst, 5 staan er bij mij. en 8 bij weed-boy, :D

 

We hopen dat we veel tips krijgen, en we hopen op een goede oogst 2008 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, eigen kruising, en geen gemakkelijke planten als ik me niet vergis.

 

Ik doe hetzelfde met men vriend :P Maar met 10 easy sativa zaadjes van de growshop :P

 

Succes ermee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor alle leuke opmerkingen,

De fotos van de plantjes zullen zo snel mogelijk hier verschijnen, wij doen ons best :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

doet iedereen guerilla met vrienden ofzo?:P want ik heb ook al planingen natuurlijk ( met vrienden )

 

trouwens ik heb nie veel goeds over kc brains gehoord ( onkiembare zaden )

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed mogelijk dat haast iedereen guerilla met vrienden doet (ik ook) in mijn geval voor een uitkijk als we daar zijn en het delen van een (spannende) hobby

GreetZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
goed mogelijk dat haast iedereen guerilla met vrienden doet (ik ook) in mijn geval voor een uitkijk als we daar zijn en het delen van een (spannende) hobby

GreetZZ

 

Waar, en zeer handig in geval van ziekte of vakantie, als je een week je plantjes niet kan checken :P

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja guerilla is lekker spannend en no limit aan hoeveel plantjes je wil neerzetten! Lijkt trouwens wel of guerilla nu veel populairder is dan vorig jaar ofzo... Bijna iedereen doet er een guerilla kweek naast de tuin- of binnenkweek. Wel leuk trouwens, guerilla en hopen dat je kweek goed gaat. Ben wel benieuwd hoe de desert queen het gaat doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...