Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thanatos

Thanatos' Guerilla Grow '08

Recommended Posts

Hoi luitjes.

 

Ik heb een nieuwe account gemaakt, want mijn vorige account werkte blijkbaar niet meer.

In de zomer van 2006 ben ik eens aan een guerillagrow met hollandse hoop en een purple soortje begonnen, maar ik ben toen niet verder geraakt dan het ontkiemen. Mijn pa (fervent anti-drugs) heeft toen mijn vensterbank 'opgeruimd'.

 

Een maand geleden begon het weer te kriebelen. Ik heb een oude PC omgebouwd om de plantjes te ontkiemen. Als ze zo'n 10 cm groot zijn gaan ze naar m'n guerilla-spots. Er zit 1 spaarlamp in van 20 watt (1200 lumen) warm wit licht. Als dit niet voldoende blijkt te zijn zal ik moeten ontkiemen op de guerilla-spots zelf.

 

'k Heb al een 3tal goede spots gevonden. Allemaal slootkanten (met veel distels) die omsloten zijn door bramen en bos, maar die open zijn aan de zuid-kant. Ben nog bezig met andere plekjes te zoeken ook.

 

Ik heb gekozen voor lowryder van sannieshop (eergisteren een pakje van tien zaadjes besteld) omdat deze klein blijven en snel afbloeien. Mogelijks ga ik 1 vrouwtje bevruchten om zaad te verkrijgen, hopelijk nog om dit jaar te kunnen gebruiken, anders voor volgend jaar.

De rebelshack ga ik ook uitzetten, maar daar denk ik weinig resultaat mee te halen.

Als ik wat meer geld heb (ben student, bier heeft voorrang:p) ga ik nog meer lowryders kopen en misschien nog een pakje hollandse hoop of double fun.

 

Foto's heb ik nog niet, want ik heb geen camera. Ik probeer er één te vinden tegen dat de eerste lowryders ontkiemd zijn.

 

later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyhey en welkom (terug) :P

 

Leuk om nog een guerillakweker te zien ^^ fuck die ouders :P

Succes met je kweek, maar als je met lowryders gaat beginnen (neem pakweg 5 vrouwtjes) lijkt me 1 à 2 plekken genoeg (wel weinig opbrengst he?)

 

Ik zou ook eens easy sativas van growshopalien overwegen. Heel makkelijke planten met een leuke opbrengst (y)

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heyhey en welkom (terug) :D

 

Leuk om nog een guerillakweker te zien ^^ fuck die ouders :P

Succes met je kweek, maar als je met lowryders gaat beginnen (neem pakweg 5 vrouwtjes) lijkt me 1 à 2 plekken genoeg (wel weinig opbrengst he?)

 

Ik zou ook eens easy sativas van growshopalien overwegen. Heel makkelijke planten met een leuke opbrengst (y)

Greets

't Is niet zo erg dat die lowryders niet veel opbrengen, ik ben geen grootverbruiker (meer...). Liever een paar kleine plantjes die het overleven dan kolossen van 3 meter die ontdekt worden :P . En ik zou graag deze zomer nog iets te roken willen hebben, die autoflower eigenschap komt dan goed van pas.

Zolang ik er de kostprijs van de zaadjes maar uithaal ben ik blij :bier .

 

 

Bedankt voor het linkje.:nerd

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

De autoflower komt idd van pas ;D

maareuh, lowryder #2, daar kan je tot 50gr van afhalen :P

70 cm max, maar stukken duurder.

Lang leve kolosse van 3 meter die niet ontdekt worden :P

Maarja, lowryders zijn vrij safe, lijken ook niet zo erg op de wietplanten. Ik ga er trouwens op mijn dak zetten, in 1 à 3 emmers, hangt af van aantal vrouwtjes.

Lang leve appartementen met een liftcabine die naart dak leidt :D

 

 

Ik volg je kweekje, succes nogmaals

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ìs er dan zo een groot verschil tussen lowryder 1 & 2? Iemand ervaring mee?

 

@ bruut: foto's komen wanneer eerste plantjes ontkiemd zijn.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowryder #1 van Sannie: 45-50cm hoogte. Vrij stabiel. 5-15gr opbrengst.

 

Lowryder #2 van alien: tot 70cm hoog. Minder stabiel, meer kans op hermas. 28-42gr per plant. Duurder.

 

 

Niet heel zeker, maar dit is het een beetje, sommige sites spreken mekaar tegen.

 

EDIT: Lowryder #2 komt ook voor als feminised by alien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, dat verschil in opbrengst is groter dan ik dacht. Dan ga'k nog wat lowryder 2 's bijkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom terug, jammer dat je ouders je vensterbank hebben vermoord, jaja planten hebben ook gevoelens..

je spot kilnkt goed, een paar foto's zou leuk zijn, lowryders, goede keuze, maarja kleine opbrengst, goede keuze van de lowryder 2.

als je ze gaat bestuiven, kan je waarschijnlijk de zaden pas volgend seizoen gebruiken ivm kiemrust.

dus dan moet je ze goed opbergen voor de interventionele arendsogen van je vader (droog donker, koel en onzichtbaar).

heel veel succes, ik zal je, net als ik bij vele anderen doe volgen.....

nogmaals, foto's zou leuk zijn^^ edit, ik had bruuts post beter moeten lezen, sorry

 

grote groene groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes ontwikkelen ondertussen al hun 2e generatiebladeren. 1 snelle rakker begint zelfs al aan de 3e generatie. In tegenstelling wat ik had verwacht krijgen de plantjes genoeg licht van de 20 watt lamp en strekken ze totaal niet.

 

Nog altijd niet aan camera geraakt.;)

 

In de loop van volgende week bestel ik lowryder 2 of een ander leuk soortje bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowryder #1 van Sannie: 45-50cm hoogte. Vrij stabiel. 5-15gr opbrengst.

 

Lowryder #2 van alien: tot 70cm hoog. Minder stabiel, meer kans op hermas. 28-42gr per plant. Duurder.

 

 

Niet heel zeker, maar dit is het een beetje, sommige sites spreken mekaar tegen.

 

EDIT: Lowryder #2 komt ook voor als feminised by alien.

 

 

Ligt het nu aan mij of vind ik bij sannie echt niets terug van die Lowryder #1?

 

grtz. wazy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ligt het nu aan mij of vind ik bij sannie echt niets terug van die Lowryder #1?

 

grtz. wazy

 

 

Het ligt idd aan jou, bij sannie is ie echt te koop, klik HIER

 

Grtz Lowryder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ligt idd aan jou, bij sannie is ie echt te koop, klik HIER

 

Grtz Lowryder ;)

 

 

Ah jep staat er indeed wel bij

los overgelezen..

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k Zit met een voeding of PH probleempje...

Onderste blaadjes worden geel, de hogere blaadjes krijgen roestbruine spikkels en vergelen vanaf de uiteindes van de bladeren.

Gek genoeg valt dit ongeveer samen met de verpotting van de jiffies naar halve-liter potten waar een mengsel van potgrond en tuinaarde inzit. Geen idee of het de oorzaak is. Ik laat ze nog even staan, misschien helpt het wel^^.

Vrijdag ga ik om een PH-meter. Dacht dat ik er al één had, maar dat blijkt een EC meter te zijn:ironic:.

 

Ik vrees wel voor 1 plantje dat er echt slécht uitziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip.

 

Na wat zoeken weet ik dat het normaal is dat de onderste blaadjes vergelen, verdrogen en afvallen.

 

Da's al een zorg minder. Nu heb ik nog 1 plantje dat al van het begin achterbleef en nu miserabel is. Voor de rest heb'k nog die roestbruine spikkeltjes. Als het erger wordt zet ik ze meteen buiten.

 

Je ziet, ik ben nog een echte beginner:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er al heel veel topics bekeken ondertussen. Ik zit jammer genoeg zonder PH meter en kan dus mmoeilijk oorzaken elimineren. Op dit ogenblik kan het aan zowat alles liggen. Ik heb de plantjes duidelijk teveel water gegeven (ik geef nu even paar dagen geen water) en had geen ventilatie in m'n kast (nu staan ze voor het raam). Straks heb ik ook nieuwe potgrond die mss wat problemen oplost. Vrijdag ga ik dus om een PH meter die nog meer duidelijkheid zou moeten schaffen. De bladproblemen worden in alle geval niet erger.

 

Daarstraks nog eens gaan zoeken voor guerillaplekjes en nu heb ik echt de IDEALE plek gevonden. Een groot privé-jagersbos met veel open plekken en beekjes waar massa's bramen en netels groeien. Veel zon, water en deftige grond waar niet te veel aan moet gebeuren. Wel massa's konijnen:p. Er zaten eenden met kleine kuikentjes, wat duidt op een rustige plek (als een plek niet rustig genoeg is dumpen eenden doorgaans hun eieren :dribble: ).

 

Deze avond ga ik wss een camera lenen bij een vriend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zo :huh:! Mijn topic is ge-update :dribble:. Heb net foto gaan nemen :dribble:. Succes met je kweekje hoor!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was dus een geval van overbewatering. Heb ze 5 dagen geen water gegeven, alle bruine of gele randjes en vlekjes zijn weg en de plantjes groeien weer als kool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig :dribble:. Het kon erger geweest zijn. Staan je plantjes eigenlijk al buiten? Ik verlang al naar je foto's! Denk dat de mijne buiten de kiemblaadjes bijna aan de 3e generatie zullen gaan zitten ondertussen, na de 2e gaat het snel :dribble:. Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel massa's konijnen:p

 

Die furry fuckers hebben een keer een spot van me kaalgevreten. Plantjes hebben er minder dan een week gestaan. Als je niet teveel plantjes hebt is kippegaas een optie.

 

succes verder

 

slap

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn ondertussen bezig aan de 4e week. De plantjes begonnen weer heel gek te doen (onderste bladeren verkleurden geel van buiten naar binnen en de plantjes groeiden heel weinig), dus heb ik ze meteen maar buitengezet op de guerillaspots. Het is prachtig weer, de zon en buitenlucht zal ze goed doen.

 

Ik heb ze verdeeld over 2 spots, allebei vlakbij een beekje. Elke spot is ontdaan van distels, een gat gegraven van 30 cm diep en telkens 3 plantjes erin. Qua grond heb ik 50% originele grond (zou goed moeten zijn volgens de FAQ's hier), 25% potgrond en 25% turf gebruikt. Om slakken af te schrikken heb ik koffiegruis gelegd (geen idee of het echt werkt), om konijnen en ander ongedierte geen kans te geven staat er rond elk plantje een fijne kippegaas van 15 cm hoog.

 

Dat is dus voor de eerste 6 (3 op elke spot) lowryders. Nu staan de volgende 4 lowryders te onkiemen in m'n kastje:).

 

Nog altijd niet aan camera geraakt:(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 4 volgende lowryders zijn allemaal ontkiemd. Da's een mooie 10/10 voor sannieshop :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...