Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cookiemonster

Wat Is Jouw Fav Eten Bij Je Vreetkick ? :p

Recommended Posts

Wat ik eet bij een vreetkick?

Chocola chocola chocola chocola :)

Maar wel alleen pure :lol:

En heeeeel soms chips zout.

En verder snoep ik niet zo.

En eigenlijk eet ik ook zonder vreetkicks chocola chocola en chocola :D

En neen ik wordt er niet dik van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Amerikaanse chocokoekjes van de Aldi daar eet ik zo 2 pakken van op!!

Chocolate Cookies heten ze of die zandcakjes met dat schelpje in het midden heerlijk!!

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe klap voor je hoofd koekjes gemaakt.

 

gallery_20039_11320_2115288.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

spiegelei met spek en kaas op n geroosterde boterham :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@~criador~ die wafels zijn super lekker idd :lol:

 

Fruit, frikandelbroodjes, pizzabroodjes, M&M's yellow en pringles :D

 

nl_hotnspicee.png

 

edit: icecream met M&M's :$ (gewoon zelf gemaakte McFlurry --> M&M's crushen met een mes -> vanille ijs in een schaaltje (3bollen).. heel even in de magnetron en dan de M&M's erbij :$:$:$:$

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heb ik nu (had er nog wat in m'n vriezer gelukkig, dus kon ze gelijk de frituur in gooien), met wat mayo... Heerlijk :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kfc kipnuggets maken ze met cornflakes... de kip mengen ze met ei, knoflook, paprika, zout en uienpoeder. dat laten marineren, en dan rechtstreeks in een mengsel van bloem en cornflakes( fijngestampt) dan frituren in niet zo hete frituur, 175 graden)

 

 

net gegeten, zweedse balletjes( van de IKEA ) dan een sausje gemaakt van rode bonenpasta, indiase gele currypasta en flink wat verse knoflook( 5 teentjes) en kokosmelk

 

dit in een gietijzeren pan op een waakvlammetje laten staan tot de saus lekker dik is geworden.

 

en dan genieten. op een of andere manier word ik helemaal waus van knoflook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosti's zijn echt heerlijk als je echt lekkere trek hebt.

Iets wat gewoon echt niet te verslaan is....ook zonder vreetkick:

Goede lekkere kip Vindaloo. Onverslaanbaar. ;) Indiase curry's zijn zo lekker. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik altijd neem als ik uit de shop kom is de 'Gulden Combinatie', ontdekt na jaren van etenswaren-onderzoek bij de Albert Heijn; AH Huismerk Ribbelchips (ik neem meestal naturel), AH Huismerk Boterkoekreepjes en Monster Energy Ripper (want die is zo lekker zoet). Het is echt een aanrader want je voelt je nooit heel erg vol maar wel gewoon chill vol als je dit gegeten hebt! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik altijd neem als ik uit de shop kom is de 'Gulden Combinatie'

Dan kom je daar hopelijk niet elke dag, want anders groei je helemaal dicht. Ik denk dat je beter iets kan kiezen waar je wel lekker vol van wordt, maar wat niet zo veel vet, zout en suiker bevat als de dingen die jij eet en drinkt.

 

Mijn favoriet is een pita met gesmolten overjarige kaas, al moet ik zeggen dat ik steeds vaker helemaal geen trek heb na het blowen. Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wat in huis is en mij lekker lijkt en mij het gevoel geeft dat het mijn honger stilt. Eerlijk gezegd hou ik niet van vreetkicks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zo lekker om die minisnacks te eten, ze zijn ook klein genoeg dat je niet je klauwen verbrand als je ze te lang vast heb :)

koekjes doen het ook zo altijd goed :rofl

 

-grz Rainbow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk lijkt alles in de koelkast ineens eetbaar. de kunst is om er een combinatie van te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel vaker vreetkicks maar 1x was ik er 3 dagen ziek van.

 

wat had ik toen allemaal binnen, gaan jullie even zitten :lol:

 

een groot blik cassoulet (witte bonen, tomatensaus, gekookte ham, worst, spek)

een pakje blauwe schimmelkaas (zo goed als helemaal en ik vrees dat dat de boosdoener was)

een blikje sardientjes

een brik jus

koffie

wat snoepgommetjes (die groene kikkers met witte buik)

redbull light

nog een pakje salami gevonden ergens in de koelkast

een doosje chocoladekoeken

en ik herinner me nog vaag iets van 3 kwart pizza ook

 

wat er toen in de wiet zat, geen idee, maar, kheb 3 dagen met een vreet-kater gezeten en uiteindelijk zelfs de dokter gebeld

 

das een maand of 3 geleden en sindsdien probeer ik me erg in te houden als het vreetkick monster weer eens komt piepen

vaak helpt gewone cola zero ook (kheb nl een geschiedenis van diabetes en ik moet dus eigenlijk extra opletten) om toch de smaak van suiker te hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

At Nevermind, heb meestal een iets andere setup, maar klinkt erg bekend :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Amnees,

 

Met andere woorden, alles wat in de buurt komt wat eetbaar is word verslonden :lol: ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn 3 dingen die gelijk in me op komen:

- pizza

- tosti

- kip

 

en niet te vergeten van zo'n groot stokbrood een broodje gezond maken :lol:

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles wat eetbaar is. :) Dat is soms wel eens lastig als je de eerste nacht dient hebt gehad, dan ben je om 07:00 thuis moet je wachten tot 08:00 omdat dan de supermarkt pas open gaat om de voorraadkast weer te vullen omdat je alles hebt opgevreten tijdens je vorige vreetkick.

Laats had ik alleen nog maar een potje augurken in de koelkast staan en dat gaat er dan ook gewoon in hoor, ha moet je normaal toch niet aan denk s'morgens vroeg om o7:oo :lol: ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker kopje citroen thee + bisqiue met suiker er op

 

 

en dan een pak ervan op eten , de thee te smerig om nog te drinken , en uurtje later last van de maag .......

 

HmmmmmMMmmmmmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...