Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Erikktm

Tripverslag Paddo's

Recommended Posts

Vrijdag avond heb ik zoals gepland paddo's gegeten. Het waren amazone xtc, (geen gedroogde) in een portie van 30g.

Ik heb me er goed op voorbereid en rustig mijn trip afgewacht. Ik heb de paddo's op nuchtere maag ingenomen, en eerst een half bakje. Dit raden ze me in de shop aan omdat het vrij sterke moesten zijn Na een half uur begon ik me opeens heel relaxed te voelen, maar had geen enkele visuele hallucinaties. Wel was men tong verlamd en kon ik niet goed meer praten, maar dit ging na ongeveer een uur weer over.

 

Toen ik na een uur nog niets meer voelde heb ik de andere helft ook opgegeten. Toen begonnen sommige dingen wat licht te schommelen en te draaien. Het relaxte gevoel wat ik had werd nog een stuk sterker. Ik voelde me echt fijn. De muziek die ik op had leek opeens ook veel mooier. Ik heb eigenlijk de rest van de avond niets anders meer gedaan dan mzuiek luisteren, omdat ik toch niet hallucineerde. Later ben ik even naar buiten geweest, maar het regende dus ben ik maar snel weer gaan muziek luisteren en praten met vrienden die ook bij me waren.

 

Ik had er eigenlijk wel iets meer van verwacht, maar mischien was het effect wat afgezwakt omdat ik die paddo's wel 4 dagen in de koelkast heb bewaard. Volgende keer zoek ik een plekje in een bos met mooier weer, want dat lijkt me leuker.

 

Groeten Erik :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow jong das echt niks vergeleken met mijn hawaiaanse paddos, ook half bakje, 4 uur getript

 

maja ik moet wel van te voren zeggen dat ik in een kelder zat bij iemand thuis waar in nog niet eerder was geweest, alles hing onder fel geel en groen grafiti. Overal rare tekeningen en overal dingen op muur geschreven. dan was er ook nog disco lichtjes aan en vol goa op. naja hieruit blijkt dat omgeving dus wel degelijk je trip kan versterken

4:00 het benuttigen van da paddos

4:20 eerste effecten: beter horen zien, muziek mooier vinden, en naar alles kijken en natuurlijk fasseneren

4:25 de eerste lachkicks kwamen eraan mede door de jionts ( 1 gram per persoon super silver haze )

5:10 na keihard gelachen te hebben om wat super diepgaande gefilosofeerde dingen, begon de hallucinaties vol te werken. door in de flikker lamp te kijken zag ik rije ogen om het witte licht vlek draaien om te muziek.( zoals in wat bekende trip tekeningen ) en toen om de close eyes visuals te testen deed ik men ogen dicht en begon wat te dromen toen na tijdje zag ik me zelf in een tunnel lopen naar veleden en de toekomst. en voor de rest zag ik dingen om me heen veranderen. bijv. ik zag licht op muziek mee gaan. en de deur zag er getekent uit.

6:00 we besloten naar buiten te gaan. dus over straat ( het was dus dorpje waar ik nooit geweest was.. er stonden overal huizen en 8 bomen en alles was vlak, geen bergen dus ) naja aldus ik liep door de straat en ik dacht berg op te lopen in een bos.. waar ik dus de volgende dag achter kwam dat dat niet zo was

7:00 terug naar binne en ff wat gelachen en gefilosofeerd over dingen

8:00 einde trip .. kreeg meteen honger :P

 

naja volgende keer beetje voorbereiding leid tot een prachtige reis door je hoofd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok :P Dan zal ik de volgende keer ook hawaiiaanse halen. Is er mischein iemand die ervaring heeft met de paddo's die ik ook genomen had?

amazone xtc? Ik heb mischien niet echt gehallucineerd, maar het was een fijne ervaring.

 

Groeten:smoke,

 

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk honger ? toen mijn trip was uitgewerkt kreeg ik letterlijk geen hap door me keel had het gevoel als ik bom bol zat ? iemand die dit kan verklaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ray.men

 

Ik had precies hetzelfde toen ik paddo's had genomen had daarvoor 2 boterhammen gegeten.

Maar na gebruik van de paddo's heb ik amper wat gegeten (Had meer zin in gezonde dingen), na de paddo's ook amper wat gegeten.

Wel was het een zeer positieve ervaring.

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vraag ik me eigen ook wel af voor mij waren paddo s een extreeme evaring ? weet even niet hoe ik het goed moet omschrijven maar ik zou het niet eens durven om het te combineren met iets hoe kwamen jullie er bij om het te combineren met...?

Vg Remy

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat vraag ik me eigen ook wel af voor mij waren paddo s een extreeme evaring ? weet even niet hoe ik het goed moet omschrijven maar ik zou het niet eens durven om het te combineren met iets hoe kwamen jullie er bij om het te combineren met...?

Vg Remy

 

Kheb nog geen paddo's genomen maar heb al wel veel mensen weten smoren terwijl ze het effect van de paddo afwachten, uiteindelijk trip je toch alleen maar op de paddo denkek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een jointje tijdens je trip smaakt gewoon heerlijk, je voelt er niets van maar de smaak is echt super gewoon en ja gewoon lekker een jointje roken tussen het spacen door is gwoon chill :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...