Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Burnz89

Gamen Als Je Stoned Bent

Recommended Posts

:wacko: :D

 

De beste game van 2009 komt uit op 23 oktober:

 

Forza 3 motorsport ;)

 

Nu al de demo aan het spelen en forza 2 natuurlijk :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nismo 84

 

ja forza is ook een f*cking mooi spel

ik heb 2 bijna uitgespeeld aleen t spel is beschadigd :verrygood

en dan hebben we natuurlijk ook COD MW2

en BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 maar die komt in 2010 pas uit :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
counter-strike 1.6 :wacko: heb het 1x stoned gespeeld, dat ging erg lekker :wtf2: wallbangde toen aardig wat mensen :lol: echt lekkere gameplay als je stoned bent :huh: goed gevoel!

 

Volgens mij wordt jij een beetje overmoedig van wiet :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

call of duty 4 op ps3

 

en soms wat guitar hero 3 op de wii

 

ps3 pas kort in huize twin,maar wat een prachtapparaatje zeg.ga er veel plezier van hebben.

 

ow en als je call of duty speel,voeg me dan ff toe.

 

grtz twindaddy80

Share this post


Link to post
Share on other sites

af en toe nog wel es counter-strike 1.6 op deathmatch server als ik high ben :rofl Dan maak ik echt de luckiest headshots :lol:

 

Overlaatst het spelletje Machinarium uitgespeeld, heel leuk ook als je stoned bent, zalig sfeertje in dat spel. Heb op het einde echt zitten vloeken op sommige puzzels, maar ze zijn echt geniaal gemaakt.

 

Hier een trailer ervan:

 

 

Is wel point-and-click adventure spelletje, dus geen hardcore gaming dit. Meer voor spacend in je bed met laptop op schoot lekker knus opt gemak

 

Nog mensen die dit spel kennen?

 

dampende groeten,

ganjamin

Share this post


Link to post
Share on other sites
af en toe nog wel es counter-strike 1.6 op deathmatch server als ik high ben :lol: Dan maak ik echt de luckiest headshots B)

 

Overlaatst het spelletje Machinarium uitgespeeld, heel leuk ook als je stoned bent, zalig sfeertje in dat spel. Heb op het einde echt zitten vloeken op sommige puzzels, maar ze zijn echt geniaal gemaakt.

 

Hier een trailer ervan:

 

///

 

Is wel point-and-click adventure spelletje, dus geen hardcore gaming dit. Meer voor spacend in je bed met laptop op schoot lekker knus opt gemak

 

Nog mensen die dit spel kennen?

 

dampende groeten,

ganjamin

 

Is inderdaad een erg tof spelletje. Wat ik nu de laatste tijd speel is Trine. Prachtige game en ook erg leuk als je stoned bent. Een echte aanrader!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf een Xbox360 en als k stoned ben speel ik meestal tog egt gta 4 want dan kan je bijna alles doen.

maar leedvermaak is zooooo leuk als je stoned ben, dus speel k ook gears of war 2 en halo 3.

binnekort komen er sowiezo nog lauwe games uit(modern warfare 2,bad company 2 ,bioshock 2) owjahh en bioshock is ook lache;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...