Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Burnz89

Paddos In Het Bos

Recommended Posts

Binnenkort gaan ik en een aantal vrienden paddos nemen in het bos.

Ik heb het al een keer eerder met een vriend van mij gedaan toen hadden we allebei een halve portie Mexicaanse Paddos gegeten.

Het effect begon bij mij na +/- één uur te werken, het kwam vrij rustig op en het toch zo wel een piek moment van 2 uur.

In totaal hield het al met al 8uur aan.

 

Nu willen we de Paddo's buiten in het bos gaan eten maar omdat ik de vorige keer geen hallicunaties e.d. heb gehad en dit me toch een keer leuk lijkt om mee te maken wil ik nu een hele portie Mexicaanse Paddo's innemen.

Is dit verstandig om te doen i.v.m. bad trips, ik weet er wel vrij veel vanaf en doe het uiteraard als ik me goed voel.

Verder smoke ik redelijk vaak met vrienden dus ik ben ook wel wat gewend.

 

Alvast bedankt; :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er vrij veel vanaf weet weet je wel wat kan en niet toch ?

 

Fles cola met vitamine C bruistabletje mee...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je je zorgen maakt over bad trips dan zou ik er ook nog ff een nachtje over slapen, want kennelijk maalt dat en dat moet je niet hebben.

 

Veel plezier,

 

rcT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar moet ik rcT gelijk in geven. Als je met het volledige gevoel dat je een leuke tijd gaat hebben je trip in gaat dan kan het eigenlijk alleen maar goed gaan (rustige plaats etc).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ keesthemad

Ja ik weet dat die dingen handig kunnen zijn heb ik hier ook al ergens op het forum gelezen, drinken e.d. nemen we wel mee.

 

@ rcT

Ik ben niet zozeer bang voor bad-trips maar ik wou alleen weten of het verschil groot is tussen een halve portie en een hele portie paddo's.

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, dit is natuurlijk een zeer persoons afhankelijke vraag. Bij mij heeft een volle portie tot nu toe elke keer geleidt tot een trip waar de controle over je zelf zwaar verminderd wordt in tegenstelling tot een halve portie waar ik altijd zwaar filosofisch van wordt, maar nog wel heerlijke rustige visuals en natuurlijk een super gevoel heb.

 

Maar het verschil is wel enigzins merkbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dat ook een keer gedaan paddo,s in het bos ,we hadden ook een bal meegenomen want daar was ook een veldje .een keer tegen de bal getrapt 3 uur gezocht maar geen al gevonden zo wappie waren we

hahahah kom nu nog niet meer bij :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha klinkt goed allemaal :P

Ik denk dat ik gewoon eerst ongeveer een half/3-kwart portie neem en dan na 2uur kijken wat het effect is.

Dan kan ik alsnog de resterende paddo's nuttigen, heeft dit zin?

Alvast bedankt

 

Groetjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

respect voor de paddestoel, je trekt er grote kracht mee op je af. heb je respect en vertrouwen dan komt het goed.

 

beste groet

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...