Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Tekst Van Het Drugsdebat 6-3-08

Recommended Posts

cannabis zet je aan het denken, en mensen die verder denken dan hun neus lang is hekelen meestal politiek.

 

Dat Cannabis mensen aan het denken zet durf ik hier openlijk in twijfel te trekken hoor.. ik bedoel:

als 95% van die Cannabisten NIET of "TEGEN" stemt hebben ze nog niet eens tot halverwege hun neus gedacht

en dan zou de uitspraak volgens mij moeten zijn:

 

"...95% van de Cannabisten in dit land zijn ASOCIAAL en EGOISTISCH.."

 

Ik gebruik ook Cannabis,denk ECHT verder als mijn neus lang is... maar hekel niet de politiek in het algemeen.

NEE. Ik heb een hekel aan sommige politici... en aan de ouderwetse maniertjes van politiek bedrijven.

En dan kun je 3 dingen doen : ZELF de politiek worden (zoals Wernard en de zijnen)

of vanaf de bank/achter je computer een "grote bek" hebben terwijl de huidige politiek alles voor je verpest

of de simpelste optie : iemand als Wernard (of D66 of SP) steunen met MINIMAAL je stem !!!

 

Ik werd lid van de SP, (>nog voor Groen Vrij meedeed< met D66 als enige VOOR legalisatie/liberalisatie)

begon te netwerken en stond (uiteindelijk) afgelopen Mei nog met een groep gelijkgezinde Cannabisten

op de Dam in Amsterdam om een signaal af te geven richting de politiek..

en richting iedereen die ,op welke manier dan ook, interesse toonde in ons Sociale Cannabisten.

 

Blijkbaar heeft "de rest" van jullie... aangevoerd door El Shamano... nog niet genoeg gerookt dan ?

of mijn neus is onmetelijk langer . :smoke

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyberskunk, even voor de duidelijkheid:

 

Ik heb voor groenvrij gestemd, stond 27 oktober op de dam bij het protest tegen het paddo verbod, en de bijeenkomst van wietforum op de dam ben ik de laatste 5 minuten bij geweest, omdat de mensen waar ik mee naar amsterdam ging niet op tijd waren.

 

Maar naast stemmen op een partij of bij een demonstratie zijn zou ik niet weten wat ik nog aan de situatie kan doen?!?

 

Als ik schrijf cannabis zet je aan het denken, schrijf ik vanuit mijn eigen ervaring. Je hebt gelijk dat daar in de praktijk niet veel van blijkt, niemand lijkt zich voor het probleem in te zetten.

 

Maar ik denk dat je neus toch een ietsiepietsie langer is dan je denkt in dit geval.

 

Gr. El Shamano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed El Shamano ... dan heb jij dus je (eerste) steentje bij gedragen... niet dan ?

Met een beetje mazzel kun je de volgende keer weer op Groen Vrij stemmen.

 

En je was 3 mei dus nog net op tijd om mij met een motoragente te zien "flirten" :smoke

 

Tof trouwens dat je zo beschaafd reageerd op het feit dat ik jouw naam "misbruik"

om mijn punt te maken.(lag meer aan je uitspraak als aan jou personelijk hoor)

Maar soms gebruik ik mijn woorden als ware het Cannabis:

 

Om anderen aan het denken te zetten. ;)

 

Op jouw vraag wat je,behalve stemmen,demonstreren en handtekeningen ophalen,

nog meer kunt doen heb ik geen kant en klaar antwoord behalve:

 

Open en eerlijk zijn over Cannabis en je niet LATEN criminaliseren...

99% van de anti-cannabistische uitspraken en ideeen komt voor uit angst en onwetendheid

dus laat de wereld zien dat ze niet bang voor je hoeven te zijn

en leer ze verder te kijken als hun bange ,onwetende neuzen lang zijn.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

De motor agente heb ik nog meegekregen idd, ik zag evert nog staan die kende ik, maar er werdt toen geroepen wie er nog mee wilde naar een cafe oid toe, maar omdat ik net aan kwam lopen, en ik nog luitjes bij me had die andere dingen wilden doen ben ik niet meegegaan :P

Heb trouwens nog nooit gemeet met iemand van het internet uberhaupt ;)

 

Anywho, open en eerlijk over m'n wietgebruik ben ik tegen iedereen (ook op m'n werk enz) en ik laat me ook zeker niet criminaliseren waar ik bij sta :smoke

 

Maar wat je dan als 'jan met de pet' nog kan doen tegen het aankomende einde van het liberale drugsbeleid blijft voor mij ook een vraag, daarom baalde ik ook zo dat Groenvrij niet van de grond kwam..

 

Gr. El Shamano

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anywho, open en eerlijk over m'n wietgebruik ben ik tegen iedereen (ook op m'n werk enz) en ik laat me ook zeker niet criminaliseren waar ik bij sta ;)

Inderdaad, ik kan me hierbij volledig aansluiten en draag dat ook in het dagelijkse leven uit. Daarbij komt dat ik het uiterlijk heb van de "ideale junk".

Mensen in de waan laten is een hobby. Anderzijds kijken veel mensen door dat uiterlijk heen en gaan in discussie. Dit zijn vaak goede gesprekken over legaliteit, drugs, kruiden, dampen, roken, biertje etc. Of het me gaat helpen dit jaar fatsoenlijk te oogsten laat ik in het midden, m`n openheid heeft ook zo z`n duistere kanten.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
De motor agente heb ik nog meegekregen idd, ik zag evert nog staan die kende ik, maar er werdt toen geroepen wie er nog mee wilde naar een cafe oid toe, maar omdat ik net aan kwam lopen, en ik nog luitjes bij

me had die andere dingen wilden doen ben ik niet meegegaan

 

Grappig El Shamano ... de kale Cannabist die dat voorstel deed is namelijk degene waar jij je Double Fun

zaadjes vandaan hebt: SpeesCees van No Mercy :P

 

@ suffie...

 

Daarbij komt dat ik het uiterlijk heb van de "ideale junk".

Mensen in de waan laten is een hobby. Anderzijds kijken veel mensen door dat uiterlijk heen en gaan in discussie. Dit zijn vaak goede gesprekken over legaliteit, drugs, kruiden, dampen, roken, biertje etc.

 

Hoe herkenbaar... dat heb ik ook regelmatig.(helemaal sinds ik met trots een Cannabis Crusaders badge draag)

 

Enne .. ik ga t toch vragen hoor :

hoe ziet "de ideale junk" er dan volgens jou uit suf ??? Ik weet namelijk dat wij nou niet echt op elkaar lijken ;)

 

Misschien ben ik dan toch meer de ideale stonedzoon :smoke

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij of volgens de goegemeente ?

Volgens mij is de ideale junk de speed/coke snuivende CEO die op belangrijke vergaderingen een glas wijn niet afslaat en de gevolgen van z`n daden afkoopt, gebruikmakend van de overdreven beloning die uiteraard bij de status hoort. Volgens de goegemeente is de hardwerkende vader die door allerlei kromme wetgeving z`n gebit niet meer tegen een fatsoenlijk bedrag kan laten saneren en schopt tegen alles wat hem niet zint de ideale junk.

Veroordelen zonder tegenspraak is DE trend van de laatste jaren.

De beroemde toilet onderzoeken bewijzen mijn gelijk, voor de rest probeer ik tot 10 te tellen.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens de goegemeente is de hardwerkende vader die door allerlei kromme wetgeving z`n gebit niet meer tegen een fatsoenlijk bedrag kan laten saneren en schopt tegen alles wat hem niet zint de ideale junk.

 

Verdomd.. dan lijken we dus toch meer op elkaar als ik dacht.

 

Die ideale junk uit de eerste omschrijving zou trouwens denk ik niet opvallen op een regeringszetel denk ik

maar dat is een lang zaai verhaal wat ik hier niet even snel kort kan maken.

Ik heb t niet zo met dat soort "ideale junken".

 

Voor mij was er maar een ideale junk en die is een aantal jaartjes geleden van een dak afgestapt. :smoke

 

@ KTM...

Wist je dat nog niet ? Geld is het grootste kwaad in de wereld.

 

Maar dan nog iets, mensen die veel wiet roken verliezen vaak de interesse in materiele zaken en gaan meer voor spirituele en vriendschappelijke zaken, je leeft tenslotte maar één keer, tenzij je hindouistisch bent, maar goed. Voor de economie en alle "speculerende" mensen zijn wietrokers dus eng.

 

Oei ...zware kost man... maar je hebt wel een goed punt.Geld/economie...

het hele systeem is in principe gebaseerd op het idee dat de een meer heeft als de ander.

En dat staat dwars op alles waar ik in geloof: Gelijkheid en EERLIJK delen.

Maar ik ben natuurlijk maar een zwetsende spiritualist in dit geval.

 

En verdomd... als je het,met een amnesia erbij,zo bekijkt... dan heeft die "ideale junk"

uit suffie's eerste beschrijving het potversmoorie beter voor elkaar als ik zeg ;)

 

Hij heeft zijn ideale wereld ! En hoe ???

Simpelweg door mij en zij die er een gelijke visie op nahouden ONZE ideale wereld niet te gunnen.

En het mooiste (voor hem) is dat hij er onder het huidige politieke klimaat niet alleen mee weg komt

maar er ook nog eens EXTRA voor word beloond.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cyberskunk:

 

Lache, ik zat in m'n mail te kijken en 28 april, 5 dagen daarvoor had ik mijn double fun zaden gekocht van hem, geen idee gehad dat dat cees was :P

 

Wat zijn cannabis crusaders, heb ik nog nooit van gehoord?

 

Enne, wij zijn allemaal ideale junks, we zijn namelijk zelf onderhoudende junks die zelf hun dope laten groeien en er dus geen fietsen voor stelen! ;)

 

Gr. El Shamano

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...