Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowertjuh

Bubblegum In I-grow Senior

Recommended Posts

niemand een idee hoe ik het het beste kan doen, tegen het einde van de kweek?

ik bedoel dus, of iets meer licht geven elke dag, een half uurtje of zo, of zelfs de laatste dagen helemaal in het donker zetten?

want het einde is over een 10 dagen wel, denk ik.

ik hoop dat iemand me iets kan zeggen.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf nog nooit deze fabels gehoord hahaha, ik zou zeggen try it out, er kan gewoon niks mis gaan, minder zal het in ieder geval niet kunnen worden dus slechter wordt je er niet van aan het einde van de rit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met je vraag over het licht kan ik niet helpen, ik laat dat gewoon op 12/12 staan.

 

Maar dat je een lekkere bak vol hebt kunnen we niet ontkennen :rofl

 

Succes met de laatste loodjes en knipwerk,

 

El Fish :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, inderdaad, de kast is mooi vol.

ben benieuwd of ik dat ook kan halen met de nieuwe setup.

ik ga geen libra bakken neer zetten trouwens, maar ik maak zelf een bak op maat, met een rand van 15cm hoog, en die bekleed ik met vijverfolie, en daar komen de slabs in te liggen.

wordt in ieder geval 3 X 600 watt, met ongeveer 70 dames eronder.

alleen weet nog niet op welk medium ik ga kweken, of cocos, of steenwol.

maar eerst maar eens zien dat we de kamer omtoveren na deze ronde, dan kijken we wel verder.

ik heb er in ieder geval weer zin in.

en ik heb ook zin om deze ronde nog te knippen, ziet er veelbelovend uit.

 

greetzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Blowertjuh

ik ben ook nog maar een beginner maar ik geef ze de laatste week wel meer licht.

maar of dat nou echt meer opleverd weet ik nog niet want daar heb ik nog niet genoeg kweken voor gedraaid :(

maar ik hoop er in de toekomst wel achter te komen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker gèèn gekke fratsen uithalen! :( en gewoon door gaan met wat je geleerd hebt en al doet.

 

- 12/12 tot en met de oogst.

 

- Voeding weg in de laatste weken.

 

- Alvast het meeste grote blad weg knippen. (krijgen de toppen meer licht en je houdt een wat lagere LVH.)

 

- laatste 3/5 dagen het substraat laten indrogen.

 

- en geen fratsen verder. :(

 

JF. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnxxx JackFlash

op zo een antwoord was ik aan het wachten.

heb echt 24/7 achter de pc gezeten tot ik dit antwoord kreeg.

de voeding is al gestopt, ze krijgen nu alleen nog afgezuurd water.

en dat van die grote bladeren, dat ga ik zeker vanavond eens doen, kijken of de toppen dan extra uitzetten.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had je vraag nog niet eerder gelezen, anders had je al eerder antwoord gehad :( , maar goed zoals je ziet: '' geduld wordt beloond '' . :(

 

JF. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers, en ik ben er blij mee, vanavond, nu dus ongeveer ga ik nog eventjes wat bladeren weg halen, zodat de onderste toppen ook een beetje kennen uitzetten.

de plannen voor de nieuwe setup zijn al weer gewijzigd.

ik ga geen gebruik maken van librabakken, maar ik maak zelf een bak met vijverfolie op maat, om de slabs in te leggen.

daaronder maak ik een bak met vijverfolie om de voeding in op te vangen, en meteen weg te pompen.

op maandag 9 juni gaan we starten met de bouw, en we werken er met 2 mensen 2 volle dagen aan, dus ik hoop dinsdag klaar te zijn.

aansluiten doe ik zelf niets, dat komt iemand doen die al 20 jaar wiethokjes maakt, en van beroep elektricien is.

ik wil zeker geen foutjes maken, want mijn zoontje slaapt ook in de buurt.

van het nieuwe hokje komt uiteraard een bouwverslag.

3 juni gaan we hier met de schaar door, of misschien zelfs al 2 juni, als ik dan op tijd thuis ben.

dit was het weer even.

 

greetzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is weer tijd voor een kleine fotoupdate.

het gaat hier namelijk super goed, ik heb afgelopen maandag avond de bakken nog gevuld met afgezuurd watger, en dit is het laatste wat de dames krijgen.

de toppen zijn echt goed aan het ontwikkelen.

ik was eerst van plan om ze maandag avond of dinsdag te oogsten, maar dat zit er niet in, want ik heb het veel te druk dan.

dan gaan we namelijk een ander adres oogsten.

dus het zal wel volgende week woensdag worden.

het is nog steeds mooi wit in de kast, en de dames krijgen nu een beetje bruine haartjes.

maar je weet het met een bubblegum, die kan in 3 dagen ineens klaar zijn om te oogste, dus we gaan ons best doen, om het op de juiste tijd te gaan oogsten.

hier komen eerst wat foto's:

 

med_gallery_13513_4930_837062.jpg

 

med_gallery_13513_4930_1061975.jpg

 

med_gallery_13513_4930_3301560.jpg

 

zoals je hier ken zien zijn het geen colaflessen geworden, maar een centimtertje of 20 zijn de meeste toch wel.

en een leuke doorsnee:

 

med_gallery_13513_4930_1817563.jpg

 

med_gallery_13513_4930_2291372.jpg

 

med_gallery_13513_4930_1735074.jpg

 

med_gallery_13513_4930_1079640.jpg

 

ik durf nu geen schatting te maken van het gewicht, normaal zit ik er best goed bij, maar nu zijn de toppen zo hard, ik heb geen flauw idee.

ik denk wel dat ik over de 700gr heen ga.

dat is geen super oogst, maar ik ben er wel blij mee.

en de kwaliteit is wel goed, je ruikt het echt heel goed, als je de kast open doet.

er komt een frisse zoete geur je neusgaten in.

en dat is waar een bubblegum om bekend staat.

mijn volgende ronde, in de nieuwe setup, wordt waarschijnlijk Amnesia, een lekkere Haze.

of een NLX, moet even kijken waar ik de mooiste stekken van kan krijgen.

dit was het weer voorlopig, als er veranderingen plaats vinden, is dat zeker hier te lezen.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ging net voor de verandering nog eens een keertje kijken terwijlk de lampen uit zijn, en me LV was gestegen tot 55%.

dus ik heb de kast open gezet, en er een ventilator voor gezet, dit om de kans op toprot te verminderen.

maar het zag er wel allemaal supergoed uit.

ik durf een kleine schatting te maken, en dan kom ik uit op 746gr.

is geen toppertje, maar toch niet slecht voor 1,2 m2

we zullen het volgende week ongeveer weten, als ik het geknipt heb, dan weten we het natte, dus ongeveer ook het droge gewicht.

 

greeetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh man,ziet er echt goed uit en cker lekker :specool

Ik ga het vanavond roken,een maat van me neemt dat mee uit masterdam :whistling

De groeten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog steeds zeer goed uit! :welcome: , veel plezier met knippen. ;)

 

JF. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice planten blower

 

maar ik had een vraagje wat zijn die 2 blauwe dingen* ( luchtpompjes ) ?

 

 

654 gr :welcome:

 

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, die 2 blauwe dingen zijn luchtpompjes, de andere die er eerst in hing is kapot.

en de update komt morgen weer.

we zijn 2 1/2 dag bezig geweest met het oogsten van een ander hok, en ben nu even moe.

morgen ga ik weer een fotoupdate maken.

ik weet al wel dat de dames blijven staan tot zeker volgende week dinsdag, eerder heb ik namelijk geen tijd.

en de dames zijn ook nog niet helemaal klaar, dus ze kunnen nog wel eventjes.

nou, ik zou zeggen, iedereen tot morgen.

 

greetzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier komt weer een langverwachte fotoupdate aan.

ik ben bang dat ik het niet ga redden tot dinsdag, ik zal eerder aan de gang moeten gaan.

de PH en EC waarde zijn uiteraard wel gezakt, in het water wat onderin de bakken staat, want de laatste week hebben ze alleen afgezuurd water gekregen, om de voeding een beetje uit de planten te laten komen.

verder gaat alles goed, alleen zijn ze nu wel klaar aan het raken.

maar dat zie je wel op de foto's.

de andere kast waar ik in dit topic ooit over sprak, met dezelfde planten, dezelfde voeding alleen een iets andere kweek methode, zoals de bladeren plukken, hebben we gister geoogst, en daar kwam een nat gewicht van 3248gr vanaf, dus die zit dicht tegen de 660gr droog.

is ok zich echt geen slechte oogst, en de wiet die eraf is gekomen is supergoed.

hopen dat dat bij deze kast ook zo goed gaat.

hier eerst even wat foto's:

 

med_gallery_13513_4930_3223462.jpg

 

med_gallery_13513_4930_1056093.jpg

 

med_gallery_13513_4930_721481.jpg

 

med_gallery_13513_4930_1671881.jpg

 

de foto's kon ik niet plaatsen, dus dat verander ik later even, maar de mensen die ze willen zien kunnen op de link klikken.

het ziet er nog mooi uit als je de kast opent, en het ruikt nog heerlijk.

zo gauw ik aan het knippen ga, meld ik dat hier eventjes, dan kan iedereen vol spanning gaan zitten wachten.

dit was het weer voor nu.

 

greetzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela,

 

de foto's plaatsen lukt nu nog even niet, maar morgen avond wordt er geoogst.

ik heb namelijk verder echt geen tijd, en als je de foto's van mijn vorige reply opent, zie je dat het echt wel tijd wordt.

dus morgenavond, of zondag ochtend komt er hier het natte eindgewicht te staan, maar volgens mij gaat alles wel mee vallen.

dus iedereen, tot morgen.

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag blowertjuh

 

nog bedankt voor je fans.levering was netjes,goed verpakt ook,en ze zien er goed uit.ze hangen nog niet te draaien maar dat komt snel.volgende week komt me lamp namelijk.

 

maar jouw bubbels zien er helemaal goed uit man.ookal zie ik je laatste foto's niet.die van een update ervoor zeggen voldoende.ze zullen niet ineens helemaal verneukt zijn lijk mij :)

 

ben benieuwd hoeveel het droog is.ik ga volgende week de kapper uithangen hier ;)

 

grtz twin

 

ps je heb me adres he :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals de kop al zegt in het nieuws, de oogst is gebeurd.

alleen had ik superveel last van ROT :welcome: :) ;)

ook dat hoort er natuurlijk bij, maar jamer is het wel.

ik heb de rotte toppen nog eens gewogen, en was samen toch 634 gr, wat dus uit komt op een 126,8 gr droog, als je een vijfde deel pakt.

het natte gewicht van wat wel goed is, is 3034 gr, dus dat komt nog ongeveer uit op 606,8 gr.

al met al geen slechte oogst.

ik heb het rotte wel ruim weg geknipt, omdat ik mer zeker van wil zijn dat als ik het verkoop, en geen rotte delen meer in zitten.

dus misschien zijn er mensen die iets minder hadden weggegooid, maar ja, That's Me.

ik ken nu nog steeds geen foto's plaatsen, dus dan zet ik hier weer wat linkjes neer, naar de foto's.

de wiet ziet er trouwens wel supergoed uit, en ruikt nog beter:

 

 

med_gallery_13513_4930_2329111.jpg

 

med_gallery_13513_4930_3051220.jpg

 

med_gallery_13513_4930_3162766.jpg

 

med_gallery_13513_4930_147633.jpg

 

med_gallery_13513_4930_1403840.jpg

 

 

de grote toppen zijn met het handje gedaan, en de kleine zijn fijn door de tummbletrimmer gegaan.

we zijn in totaal, ik en mijn vriendin, 1 1/2 uur bezig geweest.

 

ik ga zelf nu aan een ander hok beginnen, wat ik hier misschien ga plaatsen, want dan spreken we over 40m2, en ik ben toch een beetje bang dat het misschien ontdekt wordt.

ik ga zeker foto's posten van de bouw, en misschien van het eerste kweekverslag.

daarna zeker niet meer, maar eigenlijk kan ik het jullie niet aan doen om niet mee te genieten.

daarover over een maandje meer, dan gaan we bouwen.

en iedereen succes met de eigen kweekjes.

 

greetzzzzz Blowertjuh

 

 

Edit: plaats je verkoop artikelen hier

Edited by Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man das jammer van die toprot :welcome:

maar verder is het toch niet zo slecht begrijp ik.

bij deze veel suc6 met de toekomstige kweek en ik hoop dat je het idd met ons wilt delen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot :)

 

Ben wel benieuwd naar je nieuwe opzet...

 

El Fish :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ BLOWERTJUH AAAA DIE OPLICHTER DUS HIER KAN JE WEL ONLINE ZIJN ????? MAAR NIET REAGEREN OP MIJN MAILS......!!!!!!!!!!! VIND HET WEL HEEL LAAG VAN JE MAAR JAMMER GENOEG BESTAAN DIE MENSEN OOK EN HIER OP HET FORUM ZIJN ER NOGAAL WAT VAN DIE MENSEN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ BLOWERTJUH AAAA DIE OPLICHTER DUS HIER KAN JE WEL ONLINE ZIJN ????? MAAR NIET REAGEREN OP MIJN MAILS......!!!!!!!!!!! VIND HET WEL HEEL LAAG VAN JE MAAR JAMMER GENOEG BESTAAN DIE MENSEN OOK EN HIER OP HET FORUM ZIJN ER NOGAAL WAT VAN DIE MENSEN.

 

weet niet waar jij het over hebt, maar zo maak je geen vrienden hoor...

ik ben geen oplichter, en zal er ook nooit 1 worden...

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...