Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

slappy

Slappezevers Guerilla Tactics 2008

Recommended Posts

Ik ben erg druk tegenwoordig met van alles en nog wat, binnen ligt even stil maar kom nu ook handen te kort om de buitenboel te knippen.. Helaas geen trimmert hier, haha.

 

In jouw geval zou ik er ice van maken.. Zeefhasj kan, en is dan wss het makkelijkste met een pollinator/tumbler, maar is vooral leuk als je zelf een enorme hasjroker bent :o

 

Een bubbleator is dan het makkelijkste, al neemt het niet weg dat het evengoed wat werk is.. Maar als je het afval droog hebt liggen kun je af en toe eens een wasje draaien en heb je zo ook nog wat aan alle fluff/afval. Hierr vind je een hoop info, 't lijkt ingewikkeld maar een kind kan (letterlijk) de was doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey hjm, weet je wel hoeveel ouwemannelullen ik heb moeten afzuigen om die cannacutter te kunnen betalen? :o :) :o

 

Niet de mijne, die stinkt nog gewoon................ :)

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
In jouw geval zou ik er ice van maken.. Zeefhasj kan, en is dan wss het makkelijkste met een pollinator/tumbler, maar is vooral leuk als je zelf een enorme hasjroker bent :o

 

Het was me toch teveel gedoe om dat nu nog te regelen. Ben vandaag naar de spot geweest, camera vergeten helaas. Heb toch nog wel wat kunnen knippen en nu is de laatste batch aan het drogen. Eindgewicht gaat boven de kilo komen, waarschijnlijk ergens tussen de 1.5 en 2! Tis toch een stukkie meer geworden omdat de kleine topjes bij elkaar toch wel wat wegen.

 

Eindgewicht laat ik nog weten over een paar weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mensen, we weten het.

 

1588 gram. Inderdaad tussen de 1,5 en 2 maar iets dichter bij de 1,5 dan dat ik gehoopt had natuurlijk. Neemt niet weg dat ik een happy camper ben :o

 

We waren begonnen met 41 guerillastrijders, 7 tuin. 48 zaailingen dus. Volgens mijn berekeningen zou ik dan ongeveer uitgekomen zijn op;

48/2 (M/V) = 24, 50% uitval (slakken ontdekking jagers herten etc) = 12. dan 12 x 100 gram. = 1200 minimaal.

 

Klopt wel ongeveer (uiteindelijk 15 vrouwen overgehouden), 1,5 kilo geoogst met een middelmatig zomertje.

 

Nu nog een koper en mijn eindjaarsbonus is binnen! Kan ik eindelijk mijn uitlaat / voorruit / banden vervangen! APK here i come!

 

Op de plannen voor volgend jaar loop ik al te broeden, over een maandje of wat komt het 2009 topic :tu

 

voor iedereen een :smoke en tot de volgende keer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd :tu

 

Ik hoop dat 2009 een top zomer voor je wordt !

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag het volgend jaar maar een mooie zomer worden voor jou en iedereen.

Mooie oogst man , leuke topic , volgend jaar weer hoop ik voor ons forumers :P

Weer een tuin vol moois.

Auto s zijn geld verslinders ik zou het gewoon lekker op roken 100 gr per maand rookwaar is makkelijk te doen ,toch hihi

Blow ze :P

 

Gr knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt alle voor de mooie reacties. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor :P

 

De voorbereidingen voor het nieuwe jaar zijn onderweg. Ik heb weer genoeg snode plannen! Ben al een zadenbankje aan het maken door ruilen en mischien nog een zadenkweekje. Eerst dit jaar even goed afsluiten en dan gaan we weer vrolijk verder.

 

Guerillas zullen nooit stoppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou mensen, we weten het.

 

1588 gram. Inderdaad tussen de 1,5 en 2 maar iets dichter bij de 1,5 dan dat ik gehoopt had natuurlijk. Neemt niet weg dat ik een happy camper ben <_<

 

We waren begonnen met 41 guerillastrijders, 7 tuin. 48 zaailingen dus. Volgens mijn berekeningen zou ik dan ongeveer uitgekomen zijn op;

48/2 (M/V) = 24, 50% uitval (slakken ontdekking jagers herten etc) = 12. dan 12 x 100 gram. = 1200 minimaal.

 

Klopt wel ongeveer (uiteindelijk 15 vrouwen overgehouden), 1,5 kilo geoogst met een middelmatig zomertje.

 

Nu nog een koper en mijn eindjaarsbonus is binnen! Kan ik eindelijk mijn uitlaat / voorruit / banden vervangen! APK here i come!

 

Op de plannen voor volgend jaar loop ik al te broeden, over een maandje of wat komt het 2009 topic :rolleyes:

 

voor iedereen een :whistle: en tot de volgende keer!

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...