Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tommy guns

Lemon Skunk En Cinnamon Vraagje

Recommended Posts

Hey mensen

 

ik ben sinds de 6de maart bezig met 13 plantjes 8 lemon skunks en 5 cinnamon.

 

alles onder een 600w in homebox

 

 

eerst had ik er 10 maar heb er dan nog 3 bijgezet. ( hebben zo 5 dagen achterstand)

 

 

nu sinds ontkieming staan ze allemaal op 12x12

 

maar nu begin ik mij af te vragen of ze wel groot genoeg worden? met jackherrers ervoor op 12x12 had ik geen problemen.

 

zou ik ze nu nog op 18x6 gaan zetten, of gaat dit ze teveel gaan stressen?

 

natuurlijk kunnen jullie mij geen advies geven zonder fotos dus voila

 

med_gallery_10376_4927_489106.jpg

 

med_gallery_10376_4927_2233890.jpg

 

med_gallery_10376_4927_1770451.jpg

 

med_gallery_10376_4927_1378636.jpg

 

 

ik geef ze ook momenteel nog nix van voeding enkel om de 2dagen vers afgezuurd water

 

tips welkom guys!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat wel goed komen hoor. Je kunt ze nu niet meer terug op 18/6 zetten als ze al 3 weken op 12/12 staan.

Misschien een beetje schuiven met de potten, zodat de grootste recht onder de lamp komen.

 

Zolang ze geen tekorten vertonen hoef je ze niet te voeden.

 

Volgende keer wel even je potten tot de rand vullen heh...dat scheelt een paar liter wortelruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oef bedankt,

 

yep heb ik ook gemerkt ivm vullen tot de rand, nu zal ik geen meer bijgieten wegens stamrot of dergelijk dat ik hier gelezen heb.

 

 

kvind dat ze een lichten verkleuring geven ( de grootste planten) misschien lichte voeding bij volgende waterbeurt en morgen de potten verschuiven.

 

nu slapen de dames alweer.

 

grtz n thx!!

 

meer advies altijd welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoere soortjes heb je staan was je goed op de hoogte of waren het zoizo favorieten ?

hoe staat het er nu voor dann ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update !!

 

En ik ben ook wel nieuwsgierig waar die lemon skunk vandaan komt. Ruikt-ie al ?

Ik ben op zoek naar een soortje waar de lemon smaak in zit, vandaar.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

eind van de kweek citoen zuur in je medium kwakken

het schijnt ook zouten uit voeding op te lossen

is een suggestie meningen zijn erg verdeeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, die vraag was niet voor jou bedoeld, en is ook geen antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten verschuiven is niet altijd goed hoor, zorgt vaak voor nog meer achterstand heb ik zelf ondervonden...

Je kunt het natuurlijk niet vergelijken want daar werken ze met stekken, maar ik heb wel vaker gehoord dat grote kwekers nooit hun potten verschuiven, ze zouden zelfs hun lamp slechts 2 keer per kweek van hoogte wisselen...

Zou het niet beter zijn, nu je nog kan, een scrog netje te plaatsen?

 

Die lemon skunk zul je geen spijt van krijgen, weet ik zeker! volgt er een verslagje?

 

@soca

Join the club...

Mijn al 3 jaar durende liefde voor orange bud en californian orange heeft zelfs moeten wijken voor een echte lemon-verslaving ;)

 

Ik weet nog steeds die eerste keer... al enkele maanden was ik de standaard wiet beu gerookt, het smaakte me niet meer zoals vroeger, ik rookte dan ook verschillende soorten hash gedurende die periode. Tot ik eens wat neville haze kocht, ik was meteen terug verliefd op cannabis ! :welcome:

Laatst kon ik van een bevriend kweker wat lemon skunk kopen van Greenhouse Seeds.

Hij had vanalles staan, meeste van Greenhouse (cheese, trainwreck, big bang...) ik heb overal van kunnen proeven, en moet zeggen dat die lemon skunk er met kop en schouders boven uitstak, zowel van smaak als high... (Big Bang vond ik trouwens de minste)

 

De wiet heeft een zachte, uitgesproken citrus smaak, welke echter niet overweldigend is, en helemaal niet zuur!

 

Dit gaat gepaard met een volgens mij sublieme uitwerking: een vreedzame ontspannen body-stoned, welke lang aanblijft, gaat gepaard met een lekkere high in het hoofd, die je toch nog zin geeft om dingen te doen. Klasse wiet die niet snel gaat vervelen zoals sommige soortjes !

 

Zowel qua smaak als van effect vond ik ze beter dan andere citrus strains welke ik al gerookt had.

 

Als je de wiet een eind in het zakje laat, kun je duidelijk de harsen op de binnenkant van het zakje zien, daar hou ik pas van, een lekker vettige wiet (was nochtans goed droog), dit zie je de laatste tijd steeds minder, zeker met coffeeshopwiet, maar het valt me op dat steeds vaker de zelfkweek ook niet meer zo vettig is als vroeger... hebben jullie dat ook?

Verder vind ik dat ze er gewoon lekker uitziet! De bekende donkerbruine haartjes zijn blond-beige van de lemon skunk, wat eigenlijk wel goed past bij de smaak :lol:

 

Zaadjes zijn jammer genoeg overal uitverkocht :) ze gaat wel nog rond als stek, ook van een moeder van Greenhouse, dus als je geluk hebt... Hier ben ik zeker van omdat een andere kennis verse stekken staan heeft, ik had er graag ook ééntje gehad, maar de afstand is te groot en ik neem het risico niet als medisch gebruiker :huh:

Als je geïnteresseerd bent pm me en dan kan ik wel eens navragen waar ie ze gehaald heeft :huh:

 

 

 

Tommyguns je bent een gelukzak :) Een verslagje zou mega leuk zijn !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...