Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
northerlightXXL

Mijn Eerste Keer Tips En Kritiek Zijn Welkom Heb Een Kweektent En Wil Wetuh Wat Andere Der Van Vinden

Recommended Posts

hey halllo dit is me eerste keer dat ik ga kweken heb een kweektent van 120bij120en200hoog

heb er 20 pp plantjuhs in staan kweek op aarde en voeding van b.a.c zit nu in de tweede week van 12/12 wil heel graag foto's erop zettuh en om jullie advies vragen ik doe het nu een beetje op gevoel miss dat jullie voedingsschema's hebbe of andere voeding aanraden kwil alles weten maar weet dus nie hoe ik foto's erop zet kan iemand me dat vertellen ik hoop het mvg

 

ik heb een beetje rond gelezen en lees dat veel mensen die beginnen last van gele bladeren hebbe enzow en andere kleine kwaaltjuhs vanwege niet genoeg lucht en of licht en of voending te veel of te weinig.maar nu is mijn vraag ik doe het op gevoel zonder meters en me plantjuhs zijn gewoon mooi groen groeien netjes en is niks mis mee volgens mij vandaar dat ik foto's wil bijvoegen enzow van me kweektijd dat andere kunne oordelen erover want ik heb er weinig verstand van:Pof houd het in dat de verhouding in principe wel oke zit?of kan het later pas komen ik weet het niet hoop dat andere me info kunnen gefen hierover zodra ik weet hoe die foto's moete zet ik ze erop tot die tijd graag tips :verrygood:Dmvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotos plaatsen leer je bij help fotos plaatsen rechts boven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker zo toch ? , ik zou alleen ff de onderste 4 takjes er afknippen om te zorgen dat ie die energie in de hoofd top stopt , scheeld je ook veel fluf....

mvgr. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

zijn wat oudere foto's dus zijn nu al veel groter en heb er nog niks afgehaald plaats vanavond andere foto''s van hoe ze nu zijn moet je maar kijke wat je er van vind hori moet je maar ff uitleggen hoe en wat van die takjes weghalen mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik keek net ff en zag dat sommige planten bladeren leveren met maar drie tenen en soms 4:Shoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen of gaat het vanzelkf weer goed?? mvg reageer alsjeblieft want wil wel dat hetr goedgaat mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

slap hoor heleboel mensen komen kijke maar gefen geen antwoord jammer dat andere mensen beginners nie wille helpe zolang ma bij je zelf goed gaat is zkr het motto hiero kneusies ga wel proberen op andere manier aan de info te komen leek me leuke manier zow en vind andere topics er vet uitzien maja iedereen die met elkaar praat late andere nie toe ofzo:Sen gefen geen antwoord egt zielig noem ik dit maja hoop dat andere alsnog tips aan mij willen gefen mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
slap hoor heleboel mensen komen kijke maar gefen geen antwoord.

jammer dat andere mensen beginners nie wille helpe.

zolang ma bij je zelf goed gaat is zkr het motto hiero.

kneusies ga wel proberen op andere manier aan de info te komen.

leek me leuke manier zow en vind andere topics er vet uitzien maja iedereen die met elkaar praat late andere nie toe ofzo

Sen gefen geen antwoord egt zielig noem ik dit maja hoop dat andere alsnog tips aan mij willen gefen mvg

 

Zo eerst even wat orde geschept in je woorden brei. B)

 

 

Leer eens om NORMALE zinnen te maken en niet alles achter elkaar te plakken.

Dat leest wat prettiger, geloof me dan krijg je meer antwoord.

 

 

En iedereen meteen voor kneusjes uitmaken doet je ook geen goed. :verrygood

Je lijkt me van het niveau basisschool, dus doe normaal of ga met je lego spelen. ;)

GA ook eens het forum bekijken, lees de growguide, lees verslagen van anderen.

 

mijn eerste tip krijg je gratis:

 

ga eens een paar uur alleen maar lezen, dan word je van zelf een stuk wijzer.

 

mijn tweede gratis tip:

 

je zegt b.a.c. te gerbuiken, nou ze hebben een kweek schema te vincen op: baconline

 

zo nu niet meer gaan sgelden want das nie leuk wij kneusjes houden nie van sgelden want we willen gewoon rielekst plantuh kwekuh en ons vet naar de klotuh blowuh snappie??? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo nu niet meer gaan sgelden want das nie leuk wij kneusjes houden nie van sgelden want we willen gewoon rielekst plantuh kwekuh en ons vet naar de klotuh blowuh snappie???

 

@ nlxxl , ge hebt erom gevraagd en gekregen , kritiek en hulp

Als het er goed uitziet zal het wel goed zijn zeker , watch and learn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit AS Grow : Onnodig quoten. Lees hier.

 

zo nu niet meer gaan sgelden want das nie leuk wij kneusjes houden nie van sgelden want we willen gewoon rielekst plantuh kwekuh en ons vet naar de klotuh blowuh snappie??? :verrygood

ik snap het:D maar wil graag veel lezen erover en die growguide werkt niet:S alsnog alle tips zijn welkom en kritiek ook mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop een Boek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey northerlightXXL laten we dit een beetje een valse start noemen :verrygood maar hier op het WF is respect voor elkaar gewoon NORMAAL en eigenlijk is dat natuurlijk ook logisch want willen we niet allemaal met respect behandeld worden ? ja toch :lol:

 

maar er gaat gewoon een hoop tijd inzitten om alles te vinden en te lezen wat voor jou kweek belangrijk is maar HET is zekers wel te doen hoor ;)

 

 

mzzl en suc6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik helemaal met je eens respect wil iedereen maar kreeg dat niet dus gaf het ook niet krijg nu wel normale antwoorden en praat normaal terug ligt nooit aan een iemand is actie reactie maja hoop dat ik hier veel kan leren en mensen me willen helpen om mijn kweek goed te krijgen:Dmvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed, over tot de orde van de dag..

 

ga naar je gallerij

 

rechtsklik op de uitvergrote foto, snelkoppeling kopieren

(als dat niet lukt kun je ALTIJD via "eigenschappen" de link kopieren)

 

ga naar een post, plak de link

 

selecteer die link helemaal,

 

en druk dan op rte-image-button.png

 

klaar.. zo plaats je dus fotos in je posts..

 

Luie members zoals ik vertikken het gewoon om in iemand gallerij te kijken.. als ik dat bij iedereen die ik bekijk moest doen dan was ik lang bezig..

 

 

suc6 ermee

 

Gr

 

BK

 

ps, De Topic-titel is ook best afschrikwekkend, houd het klein en simpel

bijvoorbeeld: soortje, aantal watts licht, oppervlakte

en dan als bijschrift: 1e ronde, hulp wordt op prijs gesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nlxje,respect verdien je,geeft eerst zelf blijk van respect en de rest volgt vanzelf :verrygood

eerst geven dan nemen,wees welcome

readddd and learn

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx voor de info ja kan begrijpen dat het irritant is om bij iedereen ze gallerij te bekijken maar wist gewoon niet hoe het anders moest dus bij deze bedankt ga het proberen mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen probleem.. we beginnen met een schone lei :verrygood

 

succes met de fotos.. ik heb het zo simpel mogelijk uitgelegd..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouw jongens jullie hebben het voor elkaar kom wel niet meer terug want dan kan ik niks meer vragen waar volgens mij dit hele kut forum voor is maja dan helpe jullie me tog nie stelletje tieves lijers egt zielig gewoon en jah ben weer aant schelden jah want jullie zijke me aleen maar af respect voor de andere mensen die me tips hebbe gegefen en verder geholpen hebben thnX voor de dingen die ik alsnog geleerd heb en voor de rest van die sukkels hiero hoop dat ik je een keer tegen kom en dan op de een of andere manier je herken door iets dan gegarandeerd ruk ik je kop eraf vooral suf en die andere kk sukkels mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst: ja, dankjewel beekaa

 

en nou dit!?

 

dit is ge-report.. dat je t ff weet..

 

hoe erg ik ook verlang om jou ergens tegen te komen en te herkennen,

ga ik me niet verlagen tot jouw nivo.

 

Ik denk dat niemand er wat aan mist als personen zoals jij gebanned worden van dit forum..

want berichten zoals hierboven.. tsja .. heb je aandacht nodig ofzo?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey northerlightXXL heb ik iets gemist ofzo? ik heb toch fatsoenlijke reactie's gelezen dus waarom nou dit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn stellige mening is dat dit de reactie is van iemand die geestelijk de rijkheid van Mary Jane nog niet aan kan.

Zo zie je maar, op misbruik staat geen leeftijd.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste northenxxl :Het boeit ons niet als je de site niks aanvindt, een artikel vindt zuigen of hier niet meer wil komen - hou de eer aan jezelf en vertrek. Tevens verwachten wij correct en foutloos Nederlands. Wie de taal niet beheerst, verzoeken we niet te reageren. Reacties in tenenkrommend Nederlands halen we weg en u krijgt een ip-ban. Een uitzondering geldt voor dyslectische mensen. Meestal gaat het hebben van een niet-boeiende reactie echter samen met slecht taalgebruik en een bepaald niveau.

 

Succes in uw verdere kweek carriere. Een open discussie betekent niet hetzelfde als een open platform. Iedereen kan op een laagdrempelige manier een weblog beginnen, dus als u uw opinie niet gewaardeerd ziet raden we u aan uw heil bij bijvoorbeeld web-log.nl of Fok.nl te zoeken.

 

Yours,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen kleenex.

Uw sollicitatie is zojuist ter kennis gekomen van de directie.

Die beraadt zich nog over nader te nemen stappen in deze kwestie. Men dient een aanvraag in 3voud in bij de directie, alsmede voldoende steunverklaringen van gevestigde arbeiders om uw toekomst te verzekeren, deze getuigenverklaringen dienen in vijfvoud ingediend te worden door de applicant, direct aan de directie.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest, verblijf ik,

Suf, uw nederig modje

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...