Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Bedankt!

Ik vindt je topic ook al erg interessant! Ik had alleen wat te laat overgepoot. Je kunt volgens mij het beste zsm overpoten als het boven de grond is. Dat ga ik de volgende keer iniedergeval doen. Dit is ook pas mijn eerste kweek dus veel zal ik nog moeten gaan ervaren. Succes met je kweek.

 

,Greentim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel succes man :P. Mijn eerste lowie (van de 3lowryders x 2 rebelshacks) is opgekomen hoera! :) De jouwe zien er echt perfect uit! Lekker gezond :D. Wanneer moet je eigenlijk gaan overpotten? Het plantje staat nog maar net boven de grond & staat nu appart in een zeer klein potje.

 

Foto's zijn te zien in m'n topic :smoke.

 

 

Grtz

 

als je de wortels aan de onderkant van je potje ziet...... als ik het goed heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn kleintjes in 0.2l potjes staan kwacht gewoon tot die volledig geworteld zijn dan palnt ik ze over naar uiteindelijk verblijf......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt!

Ik vindt je topic ook al erg interessant! Ik had alleen wat te laat overgepoot. Je kunt volgens mij het beste zsm overpoten als het boven de grond is. Dat ga ik de volgende keer iniedergeval doen. Dit is ook pas mijn eerste kweek dus veel zal ik nog moeten gaan ervaren. Succes met je kweek.

 

,Greentim

 

 

Dit is ook m'n eerste kweek :). M'n plantjes zijn aan het bijtrekken, ik had ze wat mishandelt :smoke

 

Van zodra ze 4 weken zijn & in hun nieuwe hok staan ga ik de overige 6 lowryders kweken en de overige 3 rebelshacks buiten proberen te zetten. Deze ronde ga ik nog zien wat ik overhoudt, moest ik 2 vrouwen & 1 man hebben van de lowryders ga ik de vrouw bestuiven zodat ik terug wat zaden heb :P. Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update;

 

Ze hebben beide 3 vingerige blaadjes en de 5 vingerige zijn ook al bij beide in de maak, ook beginnen de blaadjes lekker te ruiken. Als ik mijn vinger over het blad haal ruikt mijn vinger ook een tijdje naar mijn plantje :smoke !

 

Foto's binnekort!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er nu zeker van dat ik 1 man en 1 vrouw heb, triploid is man. Ik weet nog niet zeker of ik haar laat bestuiven of dat ik voor de toppen ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor beiden gaan.

Je haalt de man, tijdelijk, weg van de vrouw. De vrouw krijgt topontwikkeling en als ze toppen goed gezwollen zijn laat de je de man je vrouw bestuiven. Zo krijg je veel zaadjes, maar ook toppen met THC. Als je de zaadjes hebt geoogst kun je de toppen (zonder de zaden) bewerken tot hasj.

 

Puik idee dacht ik zo,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee, maar ik ben nog niet zo ervaren met kweken. Ook niet met hasj maken. Ik dacht misschien om alleen de kleinste top afzonderlijk te bestuiven, kan dit ook ?

 

Zo heb ik nog wel wat compensatie qua zaadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan ook ja: Je zult dan het stuifmeel van het mannetje op moeten vangen d.m.v. wat silverpapier onder de plant te leggen. Het stuifmeel veeg je meet een kwastje dan op de meeldraden van het topje. Let op: doe dit wel heel zorgvuldig, als er los stuifmeel in de lucht of in je kleren komt dan heb je kans dat je hele plantje bevrucht raakt en dan heb je helemaal niks meer!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mannetje is uit huis geschopt, ik heb afgezien van het zaden kweekje. De vrouw heb ik nu overgepot naar een 2 Liter potje. De bladeren van haar begonnen ook al wat rare kleurtjes te vertonen dus dacht ik dat ik haar hoognodig moest overpoten. Het kan ook zijn omdat ik er onder een cd had gelegt voor de weerkaatsing van het ligt, waarschijnlijk houden ze niet van het ligt van onder. De 14watt en een 18watt lamp zijn vervangen door 2x 20watt.

 

Mijn dame:

gallery_16300_4864_261959.jpg

 

Het kleine hoofdbudje:

gallery_16300_4864_365072.jpg

 

Een vrouw met harige benen:

gallery_16300_4864_252337.jpg

 

Een zielig blaadje:

gallery_16300_4864_255162.jpg

 

Commentaar altijd welkom!

,Greentim

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gele verlepte bladeren zijn ''gekapt'', als ik van onder naar mijn meisje kijk heeft ze lekker veel haar. Betekend meer haar meer wiet ? Ze gaat lekker ! ;) Binnenkort zaadjes voor buiten ontkiemen, Orange Skunk van Multitrance en Rebelshack van Sannie.

 

,Greentim

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dame groeit als kool!

 

van boven

gallery_16300_4864_91636.jpg

 

zomaar wat haren

gallery_16300_4864_386829.jpg

 

donkere bladeren

gallery_16300_4864_175804.jpg

 

foto van onder de rok

gallery_16300_4864_370889.jpg

 

Commentaar altijd vanharte welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker man ik heb alleen niet kunnen terug vinden waneer is het bij jou op 12 12 gegaan ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al een tijdje geleden dat ik haar heb geoost. Resultaat droog; 16,4gram .. wat tevens alweer op is :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is al een tijdje geleden dat ik haar heb geoost. Resultaat droog; 16,4gram .. wat tevens alweer op is :doctor:

 

16.4 droog, is wel aardig veel voor een LR toch? Heb er zelf nu 2 (eerste kweek!) onder een SON-T 400watt staan, benieuwd wat de opbrengst gaat worden onder deze lamp! Hoe smaakte het wietje??

En heb je ook voeding gebruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
400 watt voor 2 lowridertjes is best veel

 

Klopt. Vergeten te melden dat er ook 2 Powerplantjes onder staan. Dit is experimentele kweek, hierna wil ik nieuwe (meer) planten eronder zetten. Heb ik de lamp alvast maar :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

16,4gr??doe je heel netjes.vooral als je weet dah sannie 10-15 gram op geef.ik heb zelf nu een gem van 8,5 gram per plant dus je mag echt heel tevreden zijn.

 

heb je geen last gehad van schimmel of spint ofzo??

en hoe was de smaak van je LR??de mijne is echt meesterlijk.heerlijk zacht met een citrus nasmaakje.maar niet een overdreven nasmaak.gewoon perfect.

 

maar je heb leuk gekweekt.hoe gaat het met de rest??

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

De smaak is inderdaad geweldig zacht, ook als je het crushed krijg je een lekker zoet geurtje te ruiken. Ook geen last gehad van een ziekte, een geslaagd kweekje. Binnen ben ik niet meer bezig vanwege een verhuizing. Buiten heb ik al sowieso 1 LR-vrouw staan, en nog een gefimde RebelShack(hopen voor een vrouw). Nu nog alleen geduld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk! Ik ben nu bezig met Lowryder 1 in een Darkstreet DRS 40 tent maar dan onder 70w HPS. Is nog geen verslag van, ik heb de 4 eersten net overgepot in een 18 liter pot (en meer past er ook niet in dat tentje 40x40x120 :smoke )

 

gallery_11343_5065_105311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
De smaak is inderdaad geweldig zacht, ook als je het crushed krijg je een lekker zoet geurtje te ruiken. Ook geen last gehad van een ziekte, een geslaagd kweekje. Binnen ben ik niet meer bezig vanwege een verhuizing. Buiten heb ik al sowieso 1 LR-vrouw staan, en nog een gefimde RebelShack(hopen voor een vrouw). Nu nog alleen geduld!

 

Word je er high of stoned van? Over twee weken laat ik mijn Lowryder drogen, denk dat er MINIMAAL 10 gram af gaat komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...