Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheGoodlife

Niet Stoned...

Recommended Posts

Wanneer ik zelf blow ben ik gegarandeerd voor 4 uur retestoned, zelfs al gaat het om een aantal trekjes. Vaak voel ik het de dag erna nog maar dan eerder een wazig gevoel.

 

Nu de vriend waar ik meestal mee paf voelt zich zelden tot nooit echt high/stoned, hoogstens een beetje dromerig.

 

De vraag is nu of het aan mij ligt want vaak ben ik als enige helemaal spacey en is de rest vrij normaal.

 

Niet dat het me stoort :verrygood

 

 

Smoke Ze x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de laatste tijd zo vaak dat ik na een uurtje me alweer vrij nuchter voel, vet klote, op die manier smoke ik veel meer :verrygood = veel duurder, vooraal omdat ik de laatste tijd toch wel dagelijks een stikkie opsteek.

Vooral als ik High ben word ik snel nuchter, erger dan wanneer ik stoned ben. Misschien even een aantal dagen tot 1 week neit smoken, word k vast wel weer ff n paar keer lekker lijp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^zeker & vast !!

 

 

ik rook gemiddeld 3 tot 4 joints per dag.. maar als je 1 rolt nadat je juist 1 hebt gerookt word ik niet echt nog meer stoned..

 

 

als je een tijdje stopt.. 4 a 5 dagen volstaat :wacko: , word je weer geschift stoned van je joint :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi, ga ik dat proberen

 

hoewel ik vanmiddag ook wel ff lekker weg was van 1 pijpje + nog minder dan een halve joint, en ik bleef ook wel ff lijp van 3 tot 6, wat voor mijn doen erg lang is.

soms licht het ook gewoon aan de sfeer... Ik zat nu in de shop, daar word je altijd wel gaar xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...