Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Choppie

veel blowen geen probleem

Recommended Posts

Kan iemand die (te) regelmatig blowt zelf nog bepalen of zijn/haar gebruik zonder problemen is of dat dit juist (eigenlijk) te vaak is :?:

Hoe goed kan je hier zelf over oordelen als je ("altijd") stoned bent?

 

Iedere "zware" blower die ik spreek zegt eigenlijk wel dat het blowen geen enkel probleem is, terwijl je juist regelmatig vanuit hun omgeving hoort dat dit wel het geval is.

 

Hoe zit dat nu ("zware" blowers) ????

(lijkt me overigens niet dat zware blowers hieraan durven toe te geven :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een ervaren blower ben en je wilt weten of er problemen mee heb dan moet je gewoon ff stoppen.

Dan zal je zien of je echt last heb van de wiet.

 

En meestal kan je zelf het best oordelen of er problemen mee heb of niet :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

KIjk zelfs zware blowers die zullen niet 24 per dag stoned stoned zijn en z daarom ook weleens nuchter bekijken . En de omgeving van de zware blower (ouders ofzo ) die hebben er meestal zowiezo al vooroordelen tegen (denk ik ). Ik vind dat de blower het zelf het beste kan en zal weten kijk je kan tegen anderen liegen dat het geen kwaad kan maar niet tegen jezelf dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er geen probleem mee. waarom zouden er problemen zijn. misschien heb jij een probleem. als je problemen zoekt zal je problemen krijgen. :lol: :lol: :P

 

 

 

was er een probleem :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon niet voor vier uur in de middag blowen werkt uitstekend vor mij... Op deze manier blijven er een paar uurtjes per dag over voor belangrijke zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb er geen probleem mee. waarom zouden er problemen zijn. misschien heb jij een probleem. als je problemen zoekt zal je problemen krijgen. :lol: :lol: :P

 

was er een probleem :?:

Weet wel dat er genoeg mensen met problemen zijn,

of ze krijgen die door (teveel) blowen, of ze hebben ze al en blowen daarom. Maar daar gaat het hier niet om; het gaat erom of die persoon in staat is dit zelf te kunnen bepalen of niet.

 

Heb er hier ook al diverse gezien die niet (goed) kunnen slapen zonder wiet, zegt op zich al voldoende lijkt mij. Het punt hier is of een persoon die veel blowt (nog) in staat is om zelf te kunnen concluderen of hij/zij teveel blowt of gaat blowen, of dat dit door het blowen dus juist niet meer mogelijk is

 

KIjk zelfs zware blowers die zullen niet 24 per dag stoned stoned zijn en z daarom ook weleens nuchter bekijken . En de omgeving van de zware blower (ouders ofzo ) die hebben er meestal zowiezo al vooroordelen tegen (denk ik ). Ik vind dat de blower het zelf het beste kan en zal weten kijk je kan tegen anderen liegen dat het geen kwaad kan maar niet tegen jezelf dus.

vooroordelen valt (toch) vaak zeer te betwijfelen, en de vraag is juist (deels) of een zware blower in staat is eerlijk tegen zichzelf te zijn. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind dat de blower het zelf het beste kan en zal weten kijk je kan tegen anderen liegen dat het geen kwaad kan maar niet tegen jezelf dus.

 

Hmmm... ik vrees dat dit niet klopt.

Moesten mensen van zichzelf kunnen toegeven dat ze aan iets verslaafd zijn, dan zou er dus geen verslavingen meer zijn, want iedereen zou dit op tij inzien en een ontwenningskuur starten.

In de realiteit is het algemeen geweten dat het belangrijkste bij een verslaafd iemand is om hem te kunnen overtuigen van zijn verslaving (zoals dacht ik algemeen geweten, nogal vaak een aartsmoeilijke taak), want dan pas kan hij er zelf (iemand anders kan het niet voor hem) iets aan doen!

Ik weet van mezelf dat ik een tijd verslaafd geweest ben aan wiet (en ik was nog zeker geen zware gebruiker, toen ongeveer 3 joints per dag) want ik kon geen enkele dag overslaan zonder te gebruiken!

Ik heb ook vrienden gehad die verslaafd waren aan harddrugs en zelfs toen ze nog maar 40 kilo wogen en eruit zagen of ze al 3 dagen dood waren, bij hoog en laag bleven beweren dat ze alles onder controle hadden! Dat noem ik anders wel liegen tegen jezelf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey het was maar een joke over problemen en zo hoor. maar ja zoals ze zeggen stap 1. is het probleem toegeven en pas dan zal het terug in orde komen. :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey het was maar een joke over problemen en zo hoor. maar ja zoals ze zeggen stap 1. is het probleem toegeven en pas dan zal het terug in orde komen. :-D :-D :-D

(had ik al door :wink: )

Maar ben daarom ook verder gegaan over het probleem,

je gaf alleen een mooie voorzet :wink: :lol:

(ik heb hem weer verlengd... en nu is het aan anderen om hem er in te koppen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb er hier ook al diverse gezien die niet (goed) kunnen slapen zonder wiet

Grappig, als ik knetter ben heb ik juist moeite om te slapen, lig ik nog lekker over van alles na te denken enzo (ik blow dan ook lang niet elke dag...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan iemand die (te) regelmatig blowt zelf nog bepalen of zijn/haar gebruik zonder problemen is of dat dit juist (eigenlijk) te vaak is :?:

 

maar ja wat versta je onder regelmatig blowen

:?:

dat is voor elk persoon ook weer een ander verhaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad een goede vraag, wat is regelmatig blowen.

Dat is een grijs gebied waar iedereen een andere invulling aan geeft.

 

Laat ik voor het gemak zo zeggen:

af en toe blowen: maximaal 1x p.w.

regelmatig blowen: 1-4x p.w.

te regelmatig blowen: 3-7x p.w.

(is dus mijn invulling, ieder mag een eigen invulling hebben)

Share this post


Link to post
Share on other sites
de hoeveelheid die je per keer blowt telt ook erg mee dan vind ik

 

kan je het beter bekijken in grammen per week :P

 

Dat is ook een punt ja. Ik denk dat de probleemblower toch liever heeft dat hij elke dag wat te paffen heb dan dat hij in 1 dag zoveel opmaakt dat hij voor de rest van de week niks meer heeft. Dus je zou volgens mij beter kunnen kijken naar het aantal grammen per week want volgens mij kun je iemand die bijv. 1 dag in de week zeg 8 gram oprookt is volgens mij geen probleemblower omdat hij dan de rest van de dagen nuchter is en iemand die 8 gram per week paft zal elke dag stoned zijn en dat is volgens mij veel erger dan dat je het in 1 dag oppaft,want die gozer zal ook nog wat van het nuchtere leven meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de hoeveelheid die je per keer blowt telt ook erg mee dan vind ik

kan je het beter bekijken in grammen per week :P

 

klopt wel, al is dit ook grijs gebied (denk ik).

Rook je 1x in de week 10 gram op een dag, dan kan je niet zeggen dat je regelmatig rookt (ja, tijdens die dag :wink: ).

Rookt een ander 5 dagen in de week 2 gram per dag, dan is dat zeker wel regelmatig te noemen (TE??). kortom: allebei de keren 10 gram in de week, maar wie er dan verstandiger mee bezig is.... :roll:

 

(en wie regelmatig .... :wink: )

 

edit:

hmmmm.... bericht hierboven stond er nog niet toen ik ging typen ???

vreemd, was toch behoorlijk stukje eerder geplaatst (nouja, dan 2x gelijke strekking)

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan met eerlijkheid zeggen dat ik verslaafd ben.

 

maar wat noem je een zware blower. ik vind mij zelf neit veel blowen. maar laatst moest iemadn een joitn draaien omdat ze dat niet meer konden en toen gooide hij echt maar een klein lijntje erin en ze zeiden wo stop man niet zo veel. normaal gaat er bij mij dan nog 1 of 2 topjes bij

 

dus wat is veel met 3 man blow ik 6 of 7 gram op in een avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

af en toe blowen: maximaal 2-4x p.w.

regelmatig blowen: 5-9x p.w.

te regelmatig blowen: 10-...x p.w.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet zeggen dat ik met mijn cijfertjes de aantal dagen in de week bedoelde,

niet de hoeveelheid blows :wink:

 

Neem aan dat scamp de hoeveelheid blows bedoeld

(tenminste, in nederland zitten er maar 7 dagen in een week :wink: :wink: :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel het aantal blows jah, je kan elke dag een stickietje roken, en dan blow je veel, volgens uw schemaken, alhoewel dit niet echt zo bijzonder is, en je kan 5gram oproken op een dag, end dat is dan wel veel, volgens mij, natuurlijk te zien welke omstandigheden, in elk geval, als ik elke dag meerdere blows rook(blows met +-1gram in elk) dan ben ik na een maand een half wrak(smorgens toch) ben daarom ook wat verminderd(is ook gat in portefeuille :roll: ) nu rook ik enkel nog stickietjes door de week, en kan perfect functioneren, enkel in het weekend/vakanties blows, is veel beter, en ge voelt u ook beter!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...