Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
La Cucharacha

La Cucharacha,s Smoke Reports

Recommended Posts

In dit topic ga ik alle wiet en hash te beoordelen die ik ooit achter de kiezen heb gehad , hierbij probeer ik de shop/grower te noemen eveneens als de genetica zover ik dat weet of kan achterhalen en uiteraard smaak/geur en high plus een raportcijfer.

 

Deze keer trappen we af met een sampletje dat ik via kasthavel heb weten te bemachtigen , wat hij weer van Citroax heeft gehad en ik een paar van heb mogen roken. :verrygood Thanx , deze hadden we nog nooit mogen roken ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grower: Citroax

 

Soort: Cheese

 

Genetica: BigBuddah Cheese(BBC) : genetica is Afghani (male) X Cheese (female) x5 <------(corrected)

 

Medium/Voeding: Aarde met de alga lijn van plagron en Green Sensation.

 

Geur/Smaak : Bij het openen van het zakje kwam mij een gedwee en grape-achtig geurtje te gemoet met een ondertoontje kruidigheid , Tijdens het roken komt er een dikke zware rook vrij die de keel en longen kriebelt.

Qua smaak is ze zoals ze ruikt in het zakje ,lekker kruidig en een beetje grape-achtig zoals NYCD maar niet prominent aanwezig als voorgenoemde , wel blijft de overheerlijke smaak hangen in zowel mond als neus,keel en mondholtes voor een dikke 10 sec na het uitblazen van de zware rook wat het roken zeer plezierig maakt en je vol verwachting achterlaat voor je volgende hijs Cheese.

 

High : Niet te beoordelen I.V.M roken van meerdere soorten door elkaar.

 

Cijfer: 8,5

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Grower: Citroax

 

Soort: Crystal

 

Genetica: (Nirvana) White Widow X Northern Lights

 

Medium/Voeding: Aarde met de alga lijn van plagron en Green Sensation.

 

Geur/Smaak: Dit wietje is meer commercieel qua geur , zoet als je zakje los trekt erg WW-achtig maar dan subtieler en

meer "smooth".

De smaak dacht mij tegen te vallen omdat ik meer van petrol/kruidige soortjes houd , maar dit bleek niet meer dan waar toen ik mijn eerste hijsje nam.

Lekker zacht op de keel was ze , zo zacht dat ik de hele joint niet heb moeten hoesten terwijl ze toch redelijk dikke rook produceerde die de longen goed opvulde , en over de smaak ook niets te klagen , lekker zoet maar subtiel.

 

High: Niet te beoordelen I.V.M roken van meerdere soorten door elkaar.

 

Cijfer: 7

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

<<<<<<<<<<<<<<<< This smokerreport was sponsord by Citroax >>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet lullig bedoeld ofzo . ik had ooit eens een zogeheten space cake tester !! met andere woorden een gozer die elke ochtent een dikke plak space cake weg at om voor mij te testen .. ik wil wel weten wat ik bak natuurlijk en had zelf destijds veel te veel gehad ..

 

maar om tot de conclusie te komen

mischien is het een goed idee om ze s´ochtens te testen na een ontbijtje

!!

 

quote `High: Niet te beoordelen I.V.M roken van meerdere soorten door elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry , maar ik had al een dikke K2 achter de kiezen , dus ik was al knetterdebagger.

 

En toen plotseling was het er :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te lezen, thanx !!

Wat betreft de BigBuddah Cheese(BBC) : genetica is Afghani (male) X Cheese (female) x5

Ook zou het leuk zijn er bij te vermelden welk medium,welke voeding.

Dit beinvloed natuurlijk erg de smaak,geur en sterkte.

Al mijn soortjes worden gekweekt op aarde met de alga lijn van plagron en Green Sensation.

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook zou het leuk zijn er bij te vermelden welk medium,welke voeding.

Dit beinvloed natuurlijk erg de smaak,geur en sterkte.

Al mijn soortjes worden gekweekt op aarde met de alga lijn van plagron en Green Sensation.

 

Groeten Citroax

 

Goede tip , gaat er bij ingevoegd worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry beetje verlaat , kon het gister niet meer opbrengen.

 

Nog flink doorgerookt :lol:

 

Gisteravond was Duvel op bezoek bij onsl om de Hashheaven en PP Icolator te delen/beoordelen ;) , en daarom nu het vervolg van het blowreport , van een soortje wat ook weer nieuw is voor mij

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Grower: Duvelduvel

 

Soort: Hashheaven

 

Genetica: Hash Plant 13 x G13 Haze x Lavender

 

Medium/Voeding: Aarde met Guanoextract

 

Geur/Smaak: Niet zwaar te noemen bij het openen van het zakje , met verkruimelen komt er meer aardachtig/kruidig geurtje vrij wat meer belooft voor in het jointje.

Tijdens het roken komen de aroma,s meer tot hun recht , een lekker pittig rokertje wat lekker aan komt op de longen

het zweme kruidige is prominent aanwezig en voert de boventoom,terwijl je de Lavender aroma,s die door genenmix zit duidelijk terugherkent in de smaak en geur tjdens het roken van de Hasheaven , aardachtig zoals je bij Blueberry,s ook kan herkennen.

 

Kortom een rokertje naar mijn hand :verrygood

 

High: Uphigh , niet meteen van de wereld , enigzins speedy en veroorzaakte een fijne euforie

 

Cijfer : 8

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<This smokereport was sponsord by Duvelduvel>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Volgende keer zal de Icolator aan bod komen en nog een ander wietje , Silverhaze waarschijnlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat doe je lekker ik zou haast jaloers worden °° al zou het handig zijn een extra tester te hebben

(gehehe lalala la lalaa rico kijkt fluitend in het rond )

kijken komt het qua smaak overeen , de zelfde high , mischien ook leuk te vermelden hoe lang de piek duurt

het moment dat je echt stoned bent en blijft voor het weer uitgaat werken

uu als er nog een tweede tester nodig is heheh heb meer dan 9 jaar ervaring redenlijk wat kilos gerookt !! haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd hier het vervolg van de icolator en Silverhaze.

 

Ook zal ik een nieuwe "feature" toepassen in mijn verslagen namelijk Vorm/Textuur en als het uit shop komt zal de shop onder herkomst worden benoemd , veel lees plezier.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Grower: Duvelduvel

 

Soort: Icolatorpolm (ongeperst) van Powerplant

 

Genetica: Landrassen uit Z-Afrika teruggekruist nooit gehybriseerd

 

Textuur/Vorm : vrij grove ongeperste kristallen/trichomes

 

Medium/Voeding : Onbekend

 

Geur/Smaak : In eerste instantie vrij reukloos maar bij het samen persen in de hand komt er een licht kruidig geurtje vrij die je wel kent van bijvoorbeeld een lichte maroc

Terwijl tijden het roken van de polm (in joint met shaq) de zoete PPP geur lichtjes vrijkomt met een vleugje blonde Maroc ,dit is waarschijnlijk de uitkomst van lange "Cure" periode.

 

High: Medium tot lichte stoned , niet geheel onplezierig en fijn voor overdag

 

Cijfer: 6.5

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Grower: Onbekend

 

Soort: Silverhaze

 

Herkomst: Coffeshop far out in Dedemsvaart

 

Genetica: Silver Pearl x Haze

 

Textuur/Vorm: Harde topjes voor een Haze-achtige , maar vrij klein te noemen

 

Medium/Voeding : onbekend

 

Geur/Smaak : bij het ongeopend zijn van het zakje is het al duidelijk HAZE , de zweme kattepislucht komt je al tegemoet en laat niet te wensen over , alleen de wens om het te roken.

Met het verkruimelen is het nog duidelijker de zoetzure geur die deze Haze soort typeert domineert nog meer dan bij bijvoorbeeld de Amnesiahaze die gelijke geuren vertoont.

Daarna vervullen we de bovengenoemde wens om het te gaan roken , typisch is het te noemen , zwaar zoetzure smaak waar je als beginner van moet leren houden en als het eenmaal gewaardeerd wordt iets om elke keer te halen , heerlijk die kattepis lucht hoor je jezelf denken terwijl de scherpe zware silverhazerook je longen bij elke hijs weer vult om tot een tevreden hoestje uit te barsten.

 

High: Zware high die je in het hoofd gaat zitten en je zet tot het nadenken over de dingen des levens , een lichte paranoia kan opkomen met het besef hoe nietig je wel niet bent terwijl je diep geintresseerd naar de hemel loopt te staren.

 

Cijfer: 8.5

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Volgende keer worden de New york city diesel behandeld en de hierboven eerder beschreven Amnesia

Share this post


Link to post
Share on other sites
High: Zware high die je in het hoofd gaat zitten en je zet tot het nadenken over de dingen des levens , een lichte paranoia kan opkomen met het besef hoe nietig je wel niet bent terwijl je diep geintresseerd naar de hemel loopt te staren.

 

ik ken het :verrygood haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeei stonies, hier een rapport over Citroax's Crystal en K Cheese:

 

2 gram Crystal ter beoordeling:

Crystal ruikt bizonder lekker als je het zakje opent. Mooi droog, maar wel wat losjes in de top.

Smaak is helemaal goed, soft, lekker in de mond en geeft lekkere high.

Geen lange rush, dus snel weer eentje gemaakt.

 

Beoordeling : een dikke 7

 

K.Cheese, 2 gram ter beoordeling :

 

Hele vaste top, niet keihard maar wel strak, mooie geur, beetje bosvruchtenaroma.

Rookt bizonder lekker, zeer stonede wiet, lange rush ook ( 1 uur )

Middelzware rook.

 

Beoordeling : 8

 

Mede aangeboden door Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silver Haze van Far out heb ik ook wel eens gerookt , Heerlijk Wietje!

 

 

 

 

 

Schaapie

 

 

 

 

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu wil ik niet heel vervelend doen want ik vind dit hele coole rookverslagen, maarrr....

 

Staat dit niet in de verkeerde sectie?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet hoe vervelend het is om een vol postvak te hebben mike :wOOt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx kasthavel :wOOt

 

Ik heb vandaag ook een jointje gerookt van de hashheaven van Duvelduvel.

Net wat er hier al geschreven is, een heerlijk wietje, knalharde top.

Kruidig van geur en smaak inderdaad, mooi verwoord heren testers!!!

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze ga ik verder met mijn rookverslagen die een beetje ingesneeuwd zijn in deze koude tijden :rofl

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Grower: Soma ?

 

Soort: NYCD

 

Genetica: Sourdiesel bagseed ?

 

Textuur/Vorm : Luchtig , shwaggerlike , donker en brickweedkleur

 

Herkomst : Dampkring in A,dam

 

Medium/Voeding : Onbekend

 

Geur/Smaak :

 

Typiche NYCD grapefruit geur en smaak , 1 uit duizenden voor een ieder die het ooit gerookt heeft direct terug te herkennen

Smaak tijdens het roken is bijna niet meer normaal te noemen en vult meteen het hele gehemelte en blijft minsten 10 seconden hangen , terwijl je langzaam de rook uitblaast om zoveel mogelijk aroma mee te krijgen heb je volgende hijs alweer te pakken terwijl je je verwonderd over de diepe smaak die deze sooort voortbrengt

 

High :

 

Rustige high die niet al teveel in het lichaam gaat zitten maar meer in het hoofd dus een typische sativa-achtige high , creatief en actief en zeker niet bodystoned

 

Cijfer : 8,5

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Volgende keer probeer ik de Amnesia te beschrijven die ook in de Dampkring wordt verkocht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt dat jij je wil opofferen om voor ons alles te proeven :) maar heb tog 1 vraagje rook jij puur of met tabak of smaaktabak of waterpijp ofzo want je herkent zoveel verschillende smaken ( of is dit door de jarenlange ervaring) :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...