Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Noga

Kweekverslag 1crystal#

Recommended Posts

Dat ga ik je zeker wel bewijzen xD

 

Zolang er maar een paar joints vanaf komen ben ik ook al blij hoor :P

ik doe het voor de lol .. niet voor de opbrengst :P

 

//Noga

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6751_1155_12736.jpg

 

Hier zie je een voorbeeld van hoe je de kap op kunt hangen.

 

Hij komt uit dit topic, daar staan nog meer foto's over hoe het kan. Mooie duidelijke voorbeelden lijkt me.

 

Dat geel aan het blad lijkt me inderdaad te komen doordat de lamp er te dicht opstond, 2 á 3 cm er boven moet het beste zijn maar dat moet je dus wel goed in de gaten houden want als hij een groeischeut krijgt kan het zijn dat hij er in 1 dag al tegen aanzit. Ook als je net water hebt gegeven gaan de blaadjes omhoog staan, daar moet je dus even rekening mee houden. Op YOU TUBE staan meerdere wiet filmpjes met timelapse, daaraan kun je zien wat de blaadjes doen. Je kunt daar trouwens nog heel wat meer filmpjes vinden over onze hobby.

Even wat steekwoorden invullen en je komt een heel eind!

 

Sterkte met de aanpassingen!

 

Groet,

Rooie Indiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ik zie dah er mer mensen creatief met hout zijn om kasten te maken.ik ga als basis een oude kledingkast gebruiken.die is al wit van zichzelf aan de binnenkant en bovendien 2meter hoog.mooi basishokje.alleen wat ik me afvraag is hoe jullie die pc ventilators aansluiten??dah is toch 12volt??daarnaast wil ik weten wat meer effect zal hebben?tl balken of spaarlampen en dan allebij zelfde voltage.ik wil 4x15watt tl erin gaan hangen met spiegels maar als men adviseert 4x15watt spaarlampen te gebruiken dan doe ik dah natuurlijk.

 

lowriders op vensterbankie

 

kijk ook even hier voor mijn resultaten en om mij van wat advies te voorzien

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk in je verslag voor mijn antwoord :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk in je verslag voor mijn antwoord :P

 

volg mijn verslag ook een beetje voor vragen dan staat alles op de jusite plaats en is het makkelijker te volgn voor anderen;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag vragen over je eigen kweek in je eigen topic zetten hierbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat een goedkope oplossing is en geen verbranding van je bladeren opleverd en nog brandveilig is ook.

 

Radiatorfolie.

 

Ik heb vorig jaar ook planten af laten bloeien in mijn spiegelkamer (heb wel heel veel spiegels in mijn huis) en geen een verbrand blad gehad maar ook geen lamp aan te pas gekomen gewoon achter glas, zonlicht van buiten.

 

Succes met je kweek. :P

 

groetjes Blowsterke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine UPDATE :P

 

even een klein up to dateje om te laten zien hoe groot tie nu is^^

 

 

cimg5128qy0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Dat groeit lekker hoor!

Zijn de aanpassingen gelukt?

Nog even een vraagje Noga, hoe is de luchtvochtigheid in je hok en hoe meet je die?

 

Mvrgr,

Rooie Indiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm.. nog niet :D :P :P

 

maarja.. moet ik nog wel ff regelen.. ik heb nu washandjes liggen die nat zijn.. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Noga, Wens je veel kweek plezier. Hoort wel een beetje in ''micro fluo'' thuis, toch?..

Leuk dat je vastberaden door gaat met de spaarlampen.

Zat zelf in dubio maar heb toch gekozen voor 250w hps.

Zou er wel een paar lampen bij gooien of nog beter overstappen op tl. zeker met de bloei.

veel dunne warmwhite buizen naast elkaar, hoge watage en lumen = opbrengst.

En heb gemerkt dat de kwaliteit met tl hoger is dan met hps alleen de opbrengst is niet te vergelijken.

Ga je nergens proberen toe aan tezetten......

Succes met je kweek.

 

mvg.cannabist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zat zelf in dubio maar heb toch gekozen voor 250w hps.

Zou er wel een paar lampen bij gooien of nog beter overstappen op tl. zeker met de bloei.

veel dunne warmwhite buizen naast elkaar, hoge watage en lumen = opbrengst.

En heb gemerkt dat de kwaliteit met tl hoger is dan met hps alleen de opbrengst is niet te vergelijken.

 

kijk das info waar ik iets aan heb

bedankt cannabist.

ik zat zelf nog heel rg te dubben met wat voor lampn het gaan worden maar heb nu dus besloten dat er tl in gaan.is ook makklijk met wisselen van kleur tussen groei en bloei.

 

nogmaals tnx cannabist

 

grtz twinnie

lowriders nu nog op de vensterbank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twin. succes. heeft zeker veel voordelen.

en de tl techniek gaat heel snel. zeker op het gebied van kunst zon licht. zou zeker even kijken qua aquaria lampen, zijn klein en goed voor planten groei.

hoop dat je bent overtuigt Noga.

spaarlampen zijn goed voor de eerste paar dagen na ontkiemen maar tl heeft veel meer mogenlijkheden en voordelen.

veel plezier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit ;)

 

Maar ik zou wel even het potje tot het randje opvullen met aarde dan hoef je hem waarschijnlijk ook niet meer te spalken.

 

Groetjes Pater

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou dat ook zo snel mogelijk doen

 

ze maakt dan ook weer wat nieuwe wortels aan aan het stammetje en dan staat ze ook gelijk wat steviger

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof Noga!

Blij te zien dat ze goed gaan! ;)

 

 

 

Rooie Indiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...