Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sky

Tripverslag (truffels) Going Bad

Recommended Posts

Qua na denken tijdens de paddo trip,ik zelf zie het als een openbaring van dingen uit het onderbewustzijn of zelfs krachten en energieen om de mens heen die ineens mogelijk worden.

Zo kan ik vragen stellen en antwoorden krijgen die ik normaal nooit zou krijgen.

Ik kan dingen als''mezelf zien door andere ogen en gedachtens'',dat je kan zien en voelen hoe een ander je ziet en over je denkt.

Dingen als iemand zijn ware aard zien als ik met diegene praat,leugens meteen door zien.

En nog wel meer van die spirituele dingen.

Normaal moet je daar voor in een meditatie maar dan gaat het eigenlijk al vanzelf.

 

Niet iedereen kan die dingen maar qua na denken,dat ga je er zeker van doen op een diepere manier die je ooit gedacht heb.

Have a nice trip and journey!

Nw ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

heb zelf al 4 keer truffels genomen en nog nooit moeten kotsen maar mijn vriend wel al 3 keer en we deden het altijd samen

hangt natuurlijk ook vanaf welke je neemt , mijn eerste waren space shuttles uit de "highlife" in goes die zijn wat lichter qua bodyhigh en die smaken nog lekker , dan hadden we ook uit dezelfde shop 3 ker royal bellugas genomen die waren de sterkste en die smaakte echt goor , de smaak hangt in je mond en is haast niet weg te krijgen dat is al een reden genoeg om te kosten miss voor men vriend maar volgens mij is dat door de draaing in je hoofd die bij zulke sterke te hoog word of door teveel of te weinig te eten , ik denk gewoon heel de tijd aan happy things en aan alles is goed alles is fine en dan blijf je meestal wel happy

en slapen lukt voor geen meter op truffels je hersens werken op overtoeren op dat moment en rust word even onmogelijk

 

paddos gaven mij volledig ander effect dan truffels , beter controleerbaar op paddos kon ik gemakkelijk wandellen en praten met men vrienden op truffels komt er geen deftig woord meer uit precies alsof je dronken bent :)

 

maarja zowiezo met eender wat gewoon altijd doen als je een sitter hebt , een uurtje of 2 geleden gegeten hebt en happy zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo.

We hebben voor de eerste keer truffels gebruikt.

Normaal drink je het net als thee.

Een forum rade ons aan verse jus d,oragne te drinken.

Maar hebben helemaal niets gevoeld.

Omdat dit juist afbreekt denken wij dat we niets gevoelt hebben.

Zijn toen maar over gegaan naar een lekkere FAKKEL.

Was thee dan toch beter geweest ?.

Gr Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic uit 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik het helemaal mee eens lekker blowen hahas

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de auto blijven zitten is het domste en t minst leuke wat je kan doen. ik weet altijd voor dat ik zoiets doe al waar ik ga zitten, want zoeken naar een plek als het begint te werken is gewoon kut. beste mooie plek waar je ook kan zitten en geen andere mensen komen. idd gewoon niet eten van te voren. ik neem zelf standaard bier en wiet mee als ik truffels doe ( nu 4x gedaan) voor mij werkt het versterkend en lekker maar wil t een beginner niet aanraden. beste ga je met 1 of 2 maten die er ervaring mee hebben. als 1 van t clubje bad gaat of nuchter wordt lijkt het me sowieso al 3x niks, haal de sfeer zwaar naar beneden en dat is niet mooi voor je zelf ook.

 

verders, ik heb op mexicaanse paddos een veel mooiere trip beleefd dan de keren op de truffels. rare dingen zien heb ik nog nooit gehad met truffels, wel dat kleuren en perspectieven anders worden maar geen dingen die er niet zijn. meer dat je denkwijze ineens enorm veruimt wordt ofzo, je gaat heel anders tegen dingen/het leven aankijken en dat vind ik wel heel grappig. plus dat ik standaard een lachkick kan krijgen als ik alleen al naar t hoofd van een spacende medetripper kik.

 

paddo's was echt geweldig, we liepen rond ergens en ik voelde me alsof ik in een sprookjesbos was ofzo ;) wat ook heel vaag was is dat het beeld af en toe stil kwam te staan op mn netvlies. ik zag dan een vriend die voor me liep even stilstaan terwijl ik voor mn gevoel doorliep. heel vet. uiteindelijk zijn we gaan liggen in t hoge gras en hebben we nog 2 uur naar de wolken staan spacen, waar ik echt alles in zag wat ik wilde. heel cool

 

wil binnenkort nog wel een x dragons dynomite doen, 1 portie eten, en nog een halve om van te snoepen. biertjes en joint erbij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk trip ik t liefst alleen.. niet alleen voor de vraag :voel je al wat, of wat zie jee? niet een keer die vraag maar te vaak ;)

en met jezelf ben je het altijd eens, en je hebt geen negatieve dingen wat er door andere gebeurt of gezegd word..

 

alleen vind ik gewoon fijn rustig en kun je alles in vrede meemaken.

 

alleen onervare trippers kunnen beter wel een sitter hebben je weet natuurlijk niet wat er gaat gebeuren. laat staan weten hoe je ermee om moet gaan.

 

greetz skillz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik deel de mening van S4W ook.

Ik weet nog vaag hoe ik vorig jaar heel lekker ben gegaan op een paddotrip met een vriend,ik eindigde op mijn kamer met mijn hoofd onder mijn burostoel..

Waar is de tijd naartoe haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook wel eens benauwd gehad van de paddos,

zo erg dat ik dacht dat ik het nooit meer zou doen.

Nu heb ik geleerd dat een paddotrip er 1 is met de verborgen kanten die boven komen.

Net als in het leven zijn het lessen, niet elke les is leuk maar wel leerzaam.

 

Ik heb 2 x gehad dat ik mezelf kon zien hoe anderen over mij denken.

geloof me dat je schrikt.....maar je weet wel hoe een ander je ziet en over je denkt, en van daar uit kan je leren hoe dat te voorkomen.

Een keer stemmen die de punkmuziek die ik draaide overheerste in alle kalmte en woorden,

in een taal die ik op het moment begreep en me gerust stelde maar na de trip wist ik het niet meer vanwege de vreemde taal.

destijds was ik verhuisd naar een andere kamer waar het niet helemaal jofel bleek en ik de negatieve kanten zag,

en de volgende dag weer terug verhuisde naar mn oude kamer. Goed dat ik het inzag, toen kwam er een berg negativiteit op me af wat ik ook had kunnen ontdekken in de toekomst dat ik er zou wonen, liever meteen ontdekken dan in de komende maanden.

 

Soms kom je duistere dingen tegen die verborgen zitten in het onderbewustzijn tijdens een trip.

Niet altijd even leuk en vaak angstig, maar het zijn de dingen die in ons onderbewustzijn schuilen.

veel mensen zien dat als een badtrip, ik zie het als een les, net als in de levenslessen, om dat recht te zetten.

Dan is het niet negatief meer maar positief, leerzaam als een les hoe het op te lossen.

Eigenlijk is een trip niet enkel het trippen zelf, vaak word je met je neus op de verborgen problemen gedrukt die niet altijd leuk zijn zoals gewoonlijk. ieder mens heeft problemen die je kan zien of zover diep zitten dat je ze niet meer kan zien maar toch je leven bepalen.

Als je die kan zien kun je er aan werken, op dat punt zie ik paddos als een reiniging voor de ziel, de mogelijkheid te zien wat er nu mis is en hoe je die problemen die je normaal niet opmerkt maar toch aan je vreten, toch aan kan pakken op een positieve manier.

 

Veel mensen denken dat het enkel trippen is en kleuren zien,

maar met paddos gaat er een deur open in je onderbewustzijn waar vele verborgen dingen plots duidelijker worden.

Niet iedereen kan daar goed mee om gaan, maar het is goed om ze te zien.

Nogmaals het is geen badtrip hoewel velen het wel zo ervaren, het is de werkelijkheid die ver verborgen zit in de mens.

Leer er mee om gaan en paddos worden een ware douche voor de ziel en een mooie ervaring.

Levenslessen zijn niet altijd even prettig, leer er van en je zal beloond worden met de wijsheid en er beter van worden.

 

Greets,

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag een portie sclerotia Mexicana A in de bus gekregen en heb nog een vraag over de dosering. Het is de eerste keer dat ik truffels neem dus begin ik dan best met een portie van 5 gram ipv 10? Of gaat het effect me dan tegenvallen?

En is de trip met deze hoeveelheid nog controleerbaar? Ik trip alleen maar ben niet altijd alleen thuis dus hysterische lachbuien heb ik niet persee nodig...

 

Zojuist een klein stukje gegeten als allergie-test, en ik moet zeggen dat ik de smaak echt best wel oké vind.

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou gewoon de hele portie nemen, je gaat er niet dood van ..lol

 

gewoon positief erin gaan en wat leuks verwachten.

 

anders neem je de helft om te kijken wat t effect is na 45 minuten. wel op lege maag.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autorijden en trips , ik heb begin jaren '90 ooit eens een lift gehad vanaf parkzicht Rotterdam naar Roosendaal, en de chauffeur had (o.a.) LSD gebruikt.

Ik denk dat ik wel 20x het stuur heb gegrepen, hij bleef op zich wel netjes binnen de lijntjes, maar helaas wel aan de verkeerde kant van de weg.

 

Een rustig plekje opzoeken met de auto om in het bos om te trippen raadt ik dan ook af, gewoon thuis, goeie setting maken en een leuke film ,Casper het spookje doet hel wel goed , bij paddo's iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukt het nog om te her-doseren na 45 minuten? Ik dacht altijd dat vanaf de effecten hun intrede doen er een onmiddellijke weerstand werd opgebouwd waardoor her-dosering nutteloos zou zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je maakt je nu al te druk

 

 

neem gewoon de helft en relax. werkt het niet neem je de andere heflt. werkt dat ook niet, neem je de volgende keer een heel portie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar dat je emoties kan aflezen via internet...Ik maak me echt niet het minste druk. Ik wil echter niet tot het kliekje behoren van mensen die onbezonnen te werk gaan. Dit is niet m'n eerste trip. Wel m'n eerste met sclerotia.

 

Psychedelica neem je nu éénmaal niet zonder je goed ingelezen te hebben en zowel voor als nadelen te beseffen. Ik lees en weet graag veel voor ik aan iets begin. Dat noemt niet 'druk maken', dat noemt 'verstandig en volwassen zijn'.

 

No offense :lol: .

 

Voor vandaag is het sowieso niet want ik verlangde eerst naar een goeie dosis thai kratom B) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een ramp, hoeveel jaar celstraf staat er op het bumpen van een STICKY topic? Typisch internet...Ooit heeft eentje zich er aan geërgerd en nu lult iedereen het achterna zonder te weten waarom ze het doen...Wat heb jij met jouw post in godsnaam bijgedragen aan het onderwerp?

 

Een nieuw topic openen over een topic dat al bestaat en nog eens een sticky is ook lijkt mij pas echt absurd...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook is een paar jaar geleden zown doosje van (freshbox) sclerotia gehad. Ik had de Cosmic Connectors :lol: Zit als het goed is 15 gram in, ik had toen de helft genomen wat meer dan genoeg was voor mij. Ik had dan ook 1 van de sterkste. 1 keer gedaan en echt een super ervaring. Zwaar lopen spacen bij een maat thuis met z'n 3e B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namen als Cosmic Connector enzo zijn puur commercieel en zeggen niets over de soort van sclerotia. Enig idee welke jij juist had?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, me maten hadden samen een doosje en dat waren andere als dat ik had. Ik had iig de sterkste die je kan kopen.

Ik ben er ook op gewezen door de verkoper dat het niet voor beginners was B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij stond de schimmel erop ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Chauffeur had ze uitgekotst en werd nuchter :whistling

En we stonde op een soort van parkeerplaats in het bos. Van rijden kwam g1 sprake... ;)

pas daarmee op man, de gene die achter het stuur zit, kan zelfs als de motor niet gestart is zijn rijbewijs kwijt raken

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je thee van je truffels trekt heb je lang niet het effect dat je er hoort van te hebben. Hoe langer je kouwt hoe meer zuren en stoffen er vrij komen. 3,4, Uur van te voren niet alte veel hebben gegeten, dat je niet al te veel weerstand hebt want dit werkt in je nadeel, en is de werking niet 100 procent. Visolie en Dextro in combinatie met suikers zorgen voor een snellere trip afbraak. Maar als je truffels of paddos eet doe dit alleen bij een goed gevoel waar er echt niks tegen zit, want het versterkt infeite je emoties dus als je al een lange tijd een beetje in een negatieve spiraal zit, eet ze niet want je gaat met 90 procent bad... Eet ze als je je goed voelt begin er anders niet aan ,,,, De rust eeeeeeej

Edited by tabacca2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...